AndroidHealthClinic

Aankondiging Uitslag Big-T Memorial Contest 2018

Iedereen van harte met deze uitslag. :thumbs: En ondanks je uitslag veel respect voor jullie doorzettingsvermogen. :bow:

@Punjab ik snap je uitlating over de dames. Ik snap echter niet dat je dit respectloos noemt.
Het getuigd, volgens mij, juist van veel respect om er eerlijk voor durven uit te komen dat je deze moeilijke prep niet gaat redden omdat je tegen allerlei beperkingen van jezelf kan aanlopen.
Iedereen denkt dat eventjes preppen je niets kost. Hier is doorzettingsvermogen en zelfopoffering voor nodig.
En niet iedereen kan dat. Laat alleen maar zien dat diegene die er nog wel staan veel respect verdienen. :bow2:

Iedereen van harte met deze uitslag. :thumbs: En ondanks je uitslag veel respect voor jullie doorzettingsvermogen. :bow:

@Punjab ik snap je uitlating over de dames. Ik snap echter niet dat je dit respectloos noemt.
Het getuigd, volgens mij, juist van veel respect om er eerlijk voor durven uit te komen dat je deze moeilijke prep niet gaat redden omdat je tegen allerlei beperkingen van jezelf kan aanlopen.
Iedereen denkt dat eventjes preppen je niets kost. Hier is doorzettingsvermogen en zelfopoffering voor nodig.
En niet iedereen kan dat. Laat alleen maar zien dat diegene die er nog wel staan veel respect verdienen. :bow2:
Ook wanneer ze van de ene op de andere dag plots gewoon niet meer online komen zonder meer? ;)

Ook wanneer ze van de ene op de andere dag plots gewoon niet meer online komen zonder meer? ;)
Zonder dat je weet wat er aan de hand is kan je toch niet zomaar zeggen dat het respectloos is.
Misschien is iemand wel zo teleurgesteld in zichzelf dat ze de waarheid niet onder ogen durven komen.

Ik zie het dan als "die trekt het dus niet".
Concentreer je op de positieve dingen in plaats van het belichten van het negatieve.
Just my 2 cents. ;)

:haha: Alsof @Punjab niet weet dat je tijdens een contest tegen vanalles kan aanlopen c.q. niezen... :roflol:

Jouw reactie staat trouwens haaks op de punten die je sommige deelnemers hebt gegeven (ook al heb je nadien je sterren aangepast). Doorzettingsvermogen en zelfopoffering zijn ook bij deze deelnemers aan bod gekomen, om dan een 1 te geven of een heel laag cijfer vanwege het ontbreken van abs of de aanwezigheid van gyno sinds de puberteit.. (En dan nu zeggen dat je je moet concentreren op de positieve dingen in plaats van het negatieve..........)

Ik ben met je eens dat het van respect getuigt wanneer je er eerlijk voor uit komt dat de contest vanwege omstandigheden niet meer in je leven past, ook geen kwaad woord daarover, maar opeens niets meer laten horen valt daar natuurlijk niet onder. En dat je dat niet zou durven vanwege teleurstelling o.i.d. is imo een dom excuus. Maar voor de meeste mensen is het "maar" een internetcontest dus /care. Dat is nou niet echt respect hebben.

Zonder dat je weet wat er aan de hand is kan je toch niet zomaar zeggen dat het respectloos is.
Misschien is iemand wel zo teleurgesteld in zichzelf dat ze de waarheid niet onder ogen durven komen.

Concentreer je op de positieve dingen in plaats van het belichten van het negatieve.
Just my 2 cents. ;)

Jij bent zelf juist erg snel met conclusies trekken en oordelen zoals @HillR hierboven beschrijft. Geen logjes lezen en kutscores geven op basis van alleen de foto's zonder enige achtergrond info van deze personen.

Just my 2 cents. ;)
Goh je kan alles kapot relativeren natuurlijk maar een berichtje achterlaten dat je wegens omstandigheden niet meer meedoet is een kleine moeite en wel zo respectvol.
Mijn centjes.

Dat mag jij @Ron501 je hoeft niet alles te snappen, sterker nog, ik denk dat velen hier eerder jouw gedroeftoeter hier niet snappen dan zaken die ik hier weleens (uit emotie) opschrijf. Je gaat er ook nog eens aan voorbij in dit specifieke geval, dat ik de dames in kwestie waar het over gaat volgens jou verder niet ken/volg of whatever.

Ik dacht trouwens dat jij jouw account hier opgezegd had? Daar zou je veel mensen hier een plezier mee doen, waarschijnlijk reden te over om juist te blijven voor je, aangezien je waarschijnlijk toch niets beters te doen hebt dan je ongefundeerde mening hier te tentoonstellen, in hokjesgeest te denken en vervolgens ook nog verbaasd zijn als velen je daarop aanspreken :dunno:

Just my million cents :wave:

Congratz aan de winnaars :clap: Daarnet bekeek ik de hall of fame. Hoe komt het dat het aantal deelnemers de voorbije jaren zo sterk is afgenomen ondanks de mooie prijzen? Is het forum aan populariteit verloren? Vooral het jaar 2013 leek me een waanzinnig topjaar, veel deelnemers en hoog niveau.

Congratz aan de winnaars :clap: Daarnet bekeek ik de hall of fame. Hoe komt het dat het aantal deelnemers de voorbije jaren zo sterk is afgenomen ondanks de mooie prijzen? Is het forum aan populariteit verloren? Vooral het jaar 2013 leek me een waanzinnig topjaar, veel deelnemers en hoog niveau.
Het forum lijkt inderdaad soms zijn beste tijd gehad te hebben..

...en toch blijf ik!!

Aantal bezoekers (en ik neem aan daarmee het aantal actieve gebruikers) neemt al jaren af op fora. Dat is een trend die gevoed wordt door het aanbod van alternatieve platformen, in het bijzonder Facebook (met Facebook-groepen).

Ik vermoed dat deze daling nu ook al een aantal jaar gaande is bij DBB, helaas.

Aantal bezoekers (en ik neem aan daarmee het aantal actieve gebruikers) neemt al jaren af op fora. Dat is een trend die gevoed wordt door het aanbod van alternatieve platformen, in het bijzonder Facebook (met Facebook-groepen).

Haha, ik denk dat wanneer wij een open facebookgroep maken, het gehalte aan 'eerste kuur winstrol' of 'ik val niet af en ik weeg 125kg, maar ik eet net zoveel als mijn zusje van 50kg' posts, of huisvrouwen die vragen gaan stellen over DNP flink toeneemt.

Ik doe volgend jaar waarschijnlijk niet mee :trollface:

Laatst bewerkt:
ron501, de clown van DBB.

Gefeliciteerd allen!

Gefeliciteerd allemaal en bedankt voor de organisatie @RFFNCK !

Volgend jaar gaan we het allemaal wat professioneler aanpakken, neemt niet weg dat het een leuke ervaring was.

Terug
Naar boven