Fitness Seller

Aankondiging Uitslag Big-T Memorial Contest 2018

Dat mag jij @Ron501 je hoeft niet alles te snappen, sterker nog, ik denk dat velen hier eerder jouw gedroeftoeter hier niet snappen dan zaken die ik hier weleens (uit emotie) opschrijf. Je gaat er ook nog eens aan voorbij in dit specifieke geval, dat ik de dames in kwestie waar het over gaat volgens jou verder niet ken/volg of whatever.

Ik dacht trouwens dat jij jouw account hier opgezegd had? Daar zou je veel mensen hier een plezier mee doen, waarschijnlijk reden te over om juist te blijven voor je, aangezien je waarschijnlijk toch niets beters te doen hebt dan je ongefundeerde mening hier te tentoonstellen, in hokjesgeest te denken en vervolgens ook nog verbaasd zijn als velen je daarop aanspreken :dunno:

Just my million cents :wave:
Het opzeggen van mijn account gaat schijnbaar niet.
Heb het netjes gevraagd.
Mijn punten heb ik gegeven op basis van wat ik zie niet op wat ik wel of niet zou moeten lezen.
Een lage score geven is volgens mij niet respectloos. Of is dit enkel slijmen en achteraf zeggen dat iemand er niets van heeft gebakken.

Veel haat ook ineens zeg, niet echt netjes van je.
Hieronder mijn reactie waar ik in geen enkel vorm disrespect uit noch haat richting jou.
Wat is er werkelijk aan de hand? :dunno:

Iedereen van harte met deze uitslag. :thumbs: En ondanks je uitslag veel respect voor jullie doorzettingsvermogen. :bow:

@Punjab ik snap je uitlating over de dames. Ik snap echter niet dat je dit respectloos noemt.
Het getuigd, volgens mij, juist van veel respect om er eerlijk voor durven uit te komen dat je deze moeilijke prep niet gaat redden omdat je tegen allerlei beperkingen van jezelf kan aanlopen.
Iedereen denkt dat eventjes preppen je niets kost. Hier is doorzettingsvermogen en zelfopoffering voor nodig.:dunno:
En niet iedereen kan dat. Laat alleen maar zien dat diegene die er nog wel staan veel respect verdienen. :bow2:

37390780_1531161636985317_6040700544945750016_n.jpg

Hoe zalig (en kinderachtig) is het dat @Ron501 zijn afbeelding en signature gewijzigd heeft naar 'f**k you'?

Had ik niet verwacht van hem :P

Edit: ik snap het. Hij kan zijn account niet stopzetten dus probeert hij een ban te pakken? Xyzizo achterna dus...

Hoe kan je iemand beoordelen op progressie zonder te weten wat het traject is geweest en begin...
Bwa uiteindelijk kan dat wel e. Daar snap ik hem ook wel ergens. Wanneer je gewoon naar de beginfoto's wilt kijken en naar het resultaat en daar punten op wilt geven is daar nx mis mee imo. Zelfs enkel op de eindfoto's. Alsof ze op een podium iedereen de kans geven om hun verhaal te doen en daar rekening mee houden...

Bwa uiteindelijk kan dat wel e. Daar snap ik hem ook wel ergens. Wanneer je gewoon naar de beginfoto's wilt kijken en naar het resultaat en daar punten op wilt geven is daar nx mis mee imo. Zelfs enkel op de eindfoto's. Alsof ze op een podium iedereen de kans geven om hun verhaal te doen en daar rekening mee houden...

Nee maar volgens mij is dit een contest omtrent progressie ?:P

Dan KAN je toch enkel naar de beginfoto en eindfoto kijken? ;)
Voor de rest lig ik er ook niet allemaal van wakker hoor :p

Het verhaal heeft toch ook wel wat invloed? Waarom moeten ze anders een log bijhouden? Dan kan je net zo goed alleen een before en after foto posten en puur daarop beoordelen.

Voilà !
en niet beginnen over puffe nippels als je niet weet dat iemand er al van zijn 16j last van heeft... Of iemand beschuldigen van geen deftige cut als je niet weet dat die gezondheidsproblemen heeft (ibs) ...
De contest is én loggen én foto's, zo staat het toch in het reglement ??

Hoe zalig (en kinderachtig) is het dat @Ron501 zijn afbeelding en signature gewijzigd heeft naar 'f**k you'?

Had ik niet verwacht van hem :P

Edit: ik snap het. Hij kan zijn account niet stopzetten dus probeert hij een ban te pakken? Xyzizo achterna dus...
Korte uitleg.
DBB is voor vriendjes van vriendjes en pas je er niet tussen dan krijg je figuurlijk op je donder.
Ik ben nergens persoonlijk geweest en in reacties naar mij wel.
Dit is geen boehoe bericht dit is precies zoals het is.

Geef mij maar een perma ban. Don't care.
Dit was mijn laatste bijdrage. Heb je wat te melden dan PM.

Het opzeggen van mijn account gaat schijnbaar niet.
Heb het netjes gevraagd.
Mijn punten heb ik gegeven op basis van wat ik zie niet op wat ik wel of niet zou moeten lezen.
Een lage score geven is volgens mij niet respectloos. Of is dit enkel slijmen en achteraf zeggen dat iemand er niets van heeft gebakken.

Veel haat ook ineens zeg, niet echt netjes van je.
Hieronder mijn reactie waar ik in geen enkel vorm disrespect uit noch haat richting jou.
Wat is er werkelijk aan de hand? :dunno:

Je kunt gewoon een officieel verzoek tot verwijdering doen hoor, volgens de AVG dient men hier gewoon gehoor aan te geven. Op zijn minst kunnen zij jouw account deactiveren en anonimiseren. Hoe zij het verder technisch doen zou jou als EU ingezant verder een rotzorg zijn toch? Verder snap ik niet dat een volwassen kerel zelf kennelijk niet de mogelijkheid inziet, tot het niet meer bezoeken van deze website, laat staan het reageren :dunno: Maar enkel stopt hier als men zijn account verwijderen?

Een 1 geven is natuurlijk wel respectloos, zonder dat je de achtergrond kent en afgaat op een puntensysteem die een volwaardig jurylid nog niet eens op een 1 zou brengen tijdens een officiele wedstrijd. Maar dit is DBB, als je je wat vaker zou inlezen in plaats van alleen maar f**k you commentaar te geven, dan zou je weten dat de wedstrijden hier, allé er zijn er al wat geweest de afgelopen jaren he, op een andere manier gaan zoals velen hierboven mij al aangeven.

Of het je gebrek aan IQ, EQ of gezond verstand is weet ik niet, maar een bijzonder figuur ben je op zijn minst.

Even zonder partij te kiezen; is het escaleren en zeilen op elkaar ook een traditie die bij de contest hoort?

natuurlijk mogen meningen uitgesproken worden maar dit kan ook op een iets normalere manier;

Dit is pas echt respectloos naar de organisatie naar mijn mening

Even zonder partij te kiezen; is het escaleren en zeilen op elkaar ook een traditie die bij de contest hoort?

natuurlijk mogen meningen uitgesproken worden maar dit kan ook op een iets normalere manier;

Dit is pas echt respectloos naar de organisatie naar mijn mening

Ik denk dat Ron zijn stemmen op diverse deelnemers en zijn reacties daarbij nogal in het verkeerde keelgat zijn geschoten. In ieder geval bij mij.

@Grote S heeft bijvoorbeeld heel hard zijn best gedaan en tot het einde meegedaan ondanks zijn medische kwalen e.d. Het enige wat onze Ron doet is zeggen, geen abs daarom een 1.

Sorry hoor, wie geeft er nou 1 ster aan een deelnemer? Ja, de voor wat IQ betreft minder bedeelde forumleden die nog altijd internetwrok koesteren om wat voor zielige reden dan ook, maar daar hoort Ron geloof ik niet bij. Dus ik snapte dat eerlijk gezegd ook niet.

Dan krijgt @mouss nog een sneer vanwege zijn puffynipples. En als hij daarop reageert krijgt ie een extra sneer dat het zonde is dat hij het niet weg heeft laten halen.... :scratch:

Ik had in ieder geval anders verwacht en vond het nogal teleurstellend.

Oh, en inderdaad op DBB draait alles om escalatie en elkaar afzeiken, hoog testosteron hier onder de mannen. Zeker op vrijdag. Dat is de nationale injectdag geloof ik!

Korte uitleg.
DBB is voor vriendjes van vriendjes en pas je er niet tussen dan krijg je figuurlijk op je donder.
Ik ben nergens persoonlijk geweest en in reacties naar mij wel.
Dit is geen boehoe bericht dit is precies zoals het is.

Geef mij maar een perma ban. Don't care.
Dit was mijn laatste bijdrage. Heb je wat te melden dan PM.

Ik ken ook niemand persoonlijk op dit forum hoor. Als ik eens op mijn donder krijg (wat echt niet vaak gebeurt) dan reageer ik daar 'ontmijnend' op ;)

Ik denk dat Ron zijn stemmen op diverse deelnemers en zijn reacties daarbij nogal in het verkeerde keelgat zijn geschoten. In ieder geval bij mij.

@Grote S heeft bijvoorbeeld heel hard zijn best gedaan en tot het einde meegedaan ondanks zijn medische kwalen e.d. Het enige wat onze Ron doet is zeggen, geen abs daarom een 1.

Sorry hoor, wie geeft er nou 1 ster aan een deelnemer? Ja, de voor wat IQ betreft minder bedeelde forumleden die nog altijd internetwrok koesteren om wat voor zielige reden dan ook, maar daar hoort Ron geloof ik niet bij. Dus ik snapte dat eerlijk gezegd ook niet.

Dan krijgt @mouss nog een sneer vanwege zijn puffynipples. En als hij daarop reageert krijgt ie een extra sneer dat het zonde is dat hij het niet weg heeft laten halen.... :scratch:

Ik had in ieder geval anders verwacht en vond het nogal teleurstellend.

Oh, en inderdaad op DBB draait alles om escalatie en elkaar afzeiken, hoog testosteron hier onder de mannen. Zeker op vrijdag. Dat is de nationale injectdag geloof ik!

Idd niet netjes om zomaar als score 1 te geven...

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven