Fitness Seller

Aankondiging Uitslag Big-T Memorial Contest 2018 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nothing-to-See-15a34a2fc727c8.jpg
:sad:
 
Nou, iedereen mag zijn mening hebben maar 1 ster vind ik echt heel weinig. Voor mij staat dat gelijk aan iemand die nog maar net begonnen is met trainen. Vind van mezelf dat ik al heel streng ben en geef toch gemiddeld 3/4 sterren. Degenen die meededen hebben toch allemaal een behoorlijk fysiek neergezet en hun dieet en training volgehouden tot aan het bittere einde zelfs in deze hitte.
 
Nou, iedereen mag zijn mening hebben maar 1 ster vind ik echt heel weinig. Voor mij staat dat gelijk aan iemand die nog maar net begonnen is met trainen. Vind van mezelf dat ik al heel streng ben en geef toch gemiddeld 3/4 sterren. Degenen die meededen hebben toch allemaal een behoorlijk fysiek neergezet en hun dieet en training volgehouden tot aan het bittere einde zelfs in deze hitte.

Precies dit. Laten we vooral ook even stilstaan bij het feit dat de waardering van 1 ster als opmerking "vreselijk" geeft. Kun je er zelf nog zo'n mooi verhaal bij bedenken, maar één ster staat dus gelijk aan vreselijk.

Naamloos.jpg
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Precies dit. Laten we vooral ook even stilstaan bij het feit dat de waardering van 1 ster als opmerking "vreselijk" geeft. Kun je er zelf nog zo'n mooi verhaal bij bedenken, maar één ster staat dus gelijk aan vreselijk.

Bekijk bijlage 433927
Fixed
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De boeken zijn op weg naar de winnaars (en naar RFFNCK omdat HillR zo aardig was haar exemplaar aan hem te schenken, omdat ze hem al had).

Ik zou de mijne graag aan mouss schenken om diezelfde reden, heb je ze al verstuurd? Zo ja dan stuur ik hem gewoon door ;)
 
Ik zou de mijne graag aan mouss schenken om diezelfde reden, heb je ze al verstuurd? Zo ja dan stuur ik hem gewoon door ;)
Is inderdaad al op de post gegaan.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ano_87987 , ik kan je bannen of je account anoniem maken, kies maar...

(Je kunt ook gewoon niet meer inloggen en dan kun je nog altijd terug komen)
 
Ik zou de mijne graag aan mouss schenken om diezelfde reden, heb je ze al verstuurd? Zo ja dan stuur ik hem gewoon door ;)

:janken: Nu ben ik oprecht ontroerd.. Geen hoog test-gehalte vandaag bij mij.
Niettemin wil ik een rel starten in Skatermarvin zijn log :burns:

PS: Ik kom naar de meet Vonk
 
Dan neem ik hem voor je mee kerel :thumbs:
 
Zelf maakte ik in eerste instantie ook de denkfout om achtereenvolgens 5,4,3,2 en 1 ster(ren) te willen geven, dit is namelijk behoorlijk suggestief. Toen ik "vreselijk" zag bij 1 ster ging er bij mij wel een lampje branden. Vervolgens zag ik dat anderen, verschillende deelnemers aan de wedstrijd bv. 4 sterren hadden gegeven, een waardering voor iemand die je goed vindt maar geen winnaar. Tenslotte daagde het bij mij, dat je iemand die je als zesde hebt en geen ster geeft, juist een voordeel kan geven (Punjab's geval en argument). Als ik snel en intuïtief mijn stem had uitgebracht, had ik ook iemand 1 ster gegeven.

Misschien volgende editie een korte uitleg over het scoringssysteem? (Omdat er zoveel ophef over ontstaan is.)
 
Je kan al deze problemen oplossen door het beoordelen te standaardiseren dmv een rubric waarlangs iemand een deelnemer beoordeelt. Daar komt vervolgens een score van 1-5 uitrollen. Bij interesse wil ik volgend jaar wel zo’n rubric in elkaar zetten en in een pdf zetten
 
Ano_87987 , ik kan je bannen of je account anoniem maken, kies maar...

(Je kunt ook gewoon niet meer inloggen en dan kun je nog altijd terug komen)
Hierbij mijn aanvraag tot het anoniem maken van mijn dbb account.

En voor de duidelijkheid mijn stemgedrag is gebaseerd op de plaatsing waarvan ik vind dat iemand verdient.
Ik heb een 5 sterren gegeven aan "mijn" winnaar van de contest. Ik heb 3 sterren gegeven aan diegene waarvan ik vind dat hij als 3e moet eindigen.
Ik heb 1 ster gegeven aan diegene waarvan ik vond dat ze in de top 5 horen en geen sterren gegeven aan de top 6 en verder.
Ik heb mijn 1 ster aan Grote S verandert naar 3 vanwege zijn verhaal en nadat hij me via PM op de hoogte bracht van zijn verhaal.
En in alles heb ik enkel before en after foto's bekeken. Ieder heeft zijn eigen verhaal en ik heb enkel op de foto's beoordeelt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Korte uitleg.
DBB is voor vriendjes van vriendjes en pas je er niet tussen dan krijg je figuurlijk op je donder.
Ik ben nergens persoonlijk geweest en in reacties naar mij wel.
Dit is geen boehoe bericht dit is precies zoals het is.

Geef mij maar een perma ban. Don't care.
Dit was mijn laatste bijdrage. Heb je wat te melden dan PM.
Ron het is hier niet alleen voor vriendjes en vriendinnetjes , als dat zo was zou een bepaalde groep geen commentaar krijgen( de vriendjes en vriendinnetjes) , iedereen krijgt ze hier weleens op zijn donder al dan niet op een grove manier .
De boel agiteren is om een ban te pakken is niet echt iets waarvan ik zeg gaan we doen ^^ jammer dat je weggaat btw
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ron het is hier niet alleen voor vriendjes en vriendinnetjes , als dat zo was zou een bepaalde groep geen commentaar krijgen( de vriendjes en vriendinnetjes) , iedereen krijgt ze hier weleens op zijn donder al dan niet op een grove manier .
De boel agiteren is om een ban te pakken is niet echt iets waarvan ik zeg gaan we doen ^^ jammer dat je weggaat btw

Maar hij heb zijn stem toch verandert?!
 
geen idee . reageer slechts op wat ik lees , en dat was het vriendjes verhaal .
Maybe een time out werkt bij mijn zoontje ook als hij zijn kont tegen de crib gooit :P
 
Back
Naar boven