Fitness Seller

Uitslag dopingcontrole Sterkste Man van België???

Status
Niet open voor verdere reacties.
ppphhhhhhhhhhhhhhhhhhh stelletje oude wijven...........

Jij wordt er ook niet jonger op Sjaakie...

Brief gekregen en geen verboden substanties in mijn urine :) !

Het zelfde bij mij.

in hun woorden ,

"Geachte Mr Laureys

Betreft resultaat van uw dopingcontrole te Sint-Niklaas op 14 september 2008 ( sport : powerlifting ) . Na deze vermelde dopingcontrole werden er bij analyse van uw urinestaal ( nr ) geen verboden substaties aangetroffen."

Voor de mensen die het niet willen geloven zodra ik weet hoe mijne scanner nu weer werkt ( klote ding ) zet ik het volledige papier hier op post.

Plus ik snap niet dat ze onze sport met powerlifting vergelijken ??

Nog steeds geen erkende sport schorsingen kan met niet op leggen enkel een geld boete.
De federatie kunnen ze ook niks maken want als er toch positieve atleten mee doen ( zelfs mensen die weigeren ) kunnen mee doen want men is niet erkend.

van de 18 atleten dat meededen heb ik al 10 die Negatief waren ( geen substatie in de uriene )

groeten

Ach jongens maak je niet druk.

Over een jaartje of 2 bevorderd onze Geert belgie tot Nederlandse provincie en zijn alle problemen opgelost.

Nice, Jimmy :)

laat iedereen maar zeggen wat ze denken. Maar ik heb respect voor de mensen die dag in dag uit keihard trainen om dit te verwezenlijken.

Jimmy, ik zou als ik jou was zou ik het formulier posten. Dan waren namelijk een hoop mensen stil:mad:

Laten we deze topic gewoon afsluiten... genoeg gezeverd over deze materie.. We zijn allemaal niet heiliger dan de paus maar laten we gewoon lekker doen wat we graag doen..

IJZER VRETEN..

sterk

Jimmy, dit is natuurlijk voor menig niet sportief tegenstander een slechte uitslag. Diegenen die al jaren roepen dat er genomen wordt en een anti-drug strongman federatie in het leven willen roepen. Dat ze eerst beginnen met zich sportief op te stellen.

Jimmy, dit is natuurlijk voor menig niet sportief tegenstander een slechte uitslag. Diegenen die al jaren roepen dat er genomen wordt en een anti-drug strongman federatie in het leven willen roepen. Dat ze eerst beginnen met zich sportief op te stellen.

Die mensen gaan nu nog steeds roepen dat ze gewoon op het moment van de controle clean waren ;)
Kijk maar naar wielrenners bv ...

Het is allemaal zo vierkant in België dan het maar kan zijn. Controles op een niet erkende sport :o
En moest er iemand positief zijn, wordt hij dan geschorst voor powerliften, iets helemaal anders :p

Ach ja, why think about it, je wordt er alleen maar misnoegd van. Gewoon lekker doorbuffelen

Die mensen gaan nu nog steeds roepen dat ze gewoon op het moment van de controle clean waren ;)
Die mensen hebben wel gelijk!
Je kunt 100x clean getest zijn, maar blijkt het één maal niet zo te zijn, dan ben je voor het leven een 'gebruiker'.

Het blijft overigens dikke bullshit dat erop gecontroleerd wordt, laat iedereen dat mooi voor zichzelf bepalen!

Het zelfde bij mij.

in hun woorden ,

"Geachte Mr Laureys

Betreft resultaat van uw dopingcontrole te Sint-Niklaas op 14 september 2008 ( sport : powerlifting ) . Na deze vermelde dopingcontrole werden er bij analyse van uw urinestaal ( nr ) geen verboden substaties aangetroffen."

Ben hartstikke blij voor je, maar toch siert het je niet om dit te plaatsen.
Een beetje kerel had die brief weggedonderd en niet op het i-net geplaatst.

Ik hoef je denk ik niet uit te leggen waarom.

Plus ik snap niet dat ze onze sport met powerlifting vergelijken ??

Ik wel, dit soort ambtenaartjes snappen n.l. voor geen ene **** waar ze mee bezig zijn.
Het gaat hen alleen maar om de regeltjes en niet welk naampje het beestje krijgt.

Ik zou zeggen keep up the good work, want imo ben je goed bezig in Belgie en internationaal en focus je niet teveel op dit soort geneuzel. ;)

Als de controles uitgevoerd worden door de overheid krijg je na een week of 3 de uitslag.

Ik vindt het niet er dit te geplaatst hebben " Mikediesel " er zitten mensen genoeg hier en daar buiten dat denken dat ik een gebruiker ben en dat doel graag gehad hebben dat ik positief was .
Nu vondt ik het lachen en heb het hier gepost om het eens in hun neus te wrijven.

En zo ver ik weet is iedereen negatief nu , ja enkel 1 iemand die geweigerd heeft maar ja had hij gebruikt of was het moreel standpunt dat zei " nee " , wie zal het zeggen.
Ik hoop enkel voor hem dat de geld boete niet te hoog ligt wat het bedraagt tussen de 250 euro tot 5000 euro ( op gezocht op de dopinglijn )

Nu dit achter de rug is is het wel tijd dit topic te sluiten en ik denk ook dat het de meeste mensen hun keel uit hangt.
Er zijn veel mooie woorden gezegt en een mooi voorbeeld van steun aan elkaar op dit topic geplaatst , maar ook veel zeveraars en tweezakken .
Maar dit is het nu één maal in publiek zijn ze kalm en zeggen ze meest al niks en hier hebben ze een grote mond (hahaha )

Voor de meeste een dikke mercie ( Sionnach , highlander1 , .... )

Ik vindt het niet er dit te geplaatst hebben " Mikediesel " er zitten mensen genoeg hier en daar buiten dat denken dat ik een gebruiker ben en dat doel graag gehad hebben dat ik positief was .
Nu vondt ik het lachen en heb het hier gepost om het eens in hun neus te wrijven.

Ik wordt al van anabolen beschuldigd vanaf het moment dat ik voor het eerst een barbell heb aangeraakt. Dat is nu eenmaal "de mens".
De verklaring wordt meestal in dat soort zaken gezocht. Of het nu om geld of om andere soorten van prestaties gaat.
Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind. :D

Nu dit achter de rug is is het wel tijd dit topic te sluiten en ik denk ook dat het de meeste mensen hun keel uit hangt.

Ja, een slotje lijkt me goed.

Nee, jongens......ik zou graag het topic een andere wending willen geven.

- Wat vinden de sporters nu van deze dopingcontrole?
- In hoeverre is privacy nog belangrijk?
- Zijn er demonstraties tegen en wat vindt de publieke opinie?
- What's next?

Het is echt een issue dat gewoon zonde is om te laten liggen. Overheids bemoeienis gaat steeds verder tegenwoordig. Zeker na 11 september is er een hoop veranderd. We kunnen het best zonder B/N discussies hierover hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven