AndroidHealthClinic

Aankondiging UITSLAG van de Big-T Memorial Contest 2020

Daar heb ik echt wel respect voor! Mijn ouders hadden het lange tijd erg goed, maar ze hebben nooit een rooie cent gespaard voor mijn studie of iets dergelijks (wel altijd hoge schulden). Ik denk ook dat je met elk budget moet kunnen sparen. Al is het een paar tientjes per maand.

Ik ben opgegroeid met mijn ouders in permanente staat van faillissement, dus dat sparen ging nooit. Blij dat ik dat voor mijn dochter(s) wel kan. Is ook een kwestie van prioriteiten stellen en handig/creatief worden (zowel letterlijk als met geld).

Ik ben opgegroeid met mijn ouders in permanente staat van faillissement, dus dat sparen ging nooit. Blij dat ik dat voor mijn dochter(s) wel kan. Is ook een kwestie van prioriteiten stellen en handig/creatief worden (zowel letterlijk als met geld).

lolool en dat met al die diploma's die jij hebt?
Zit op een hbo-functie. Heb maar 1 diploma hoor.

Overigens mag ik niet klagen, kom niks te kort. Er zijn sectoren waar het heel wat slechter is gesteld. Een diploma an sich zegt geen drol. Met een WO ICT kun je bijv. bakken meer verdienen dan een links alfahobby op gebied van kunst en cultuur. Daarnaast staat plezier in mijn werk en mogelijkheden tot zelfontplooiing en -ontwikkeling toch op 1.:)

Zit op een hbo-functie. Heb maar 1 diploma hoor.

Overigens mag ik niet klagen, kom niks te kort. Er zijn sectoren waar het heel wat slechter is gesteld. Een diploma an sich zegt geen drol. Met een WO ICT kun je bijv. bakken meer verdienen dan een links alfahobby op gebied van kunst en cultuur. Daarnaast staat plezier in mijn werk en mogelijkheden tot zelfontplooiing en -ontwikkeling toch op 1.:)
Amen

• Like
Waarderingen: BB_
Wel natuurlijk een dikke auto, dure vakanties, dure merkkleding :p
Komt me bekend voor, zit hij niet toevallig in de verdovende middelen?

Ik ben trouwens, noodgedwongen, zo’n lul die 1500 per maand betaalt voor een 70m2 woning in Amsterdam... Hopelijk niet voor lang meer.

Wat is dan volgens jou een gangbaar “hbo-salaris”?
voor een 40urige werkweek.
zou ik wel minimaal met 3k netto thuis willen komen. in die 4 jaar had je ook een ton extra kunnen verdienen ipv te gaan studeren.

er zijn genoeg functie's waarmee je met meer dan 2500 netto thuis komt en dat zonder hbo opleiding.

randvoorwaarden is ook nog wel een dingentje. atv dagen 13e maand. winstuitkering. vrije dagen noem maar op.

zou ik wel minimaal met 3k netto thuis willen komen. in die 4 jaar had je ook een ton extra kunnen verdienen ipv te gaan studeren.

er zijn genoeg functie's waarmee je met meer dan 2500 netto thuis komt en dat zonder hbo opleiding.

randvoorwaarden is ook nog wel een dingentje. atv dagen 13e maand. winstuitkering. vrije dagen noem maar op.
Hier in BE is 2500net heel goed voor een hogere opleiding, veel universitairen verdienen dit in het begin van hun loopbaan zelfs nog niet

Als iedereen zo zou denken zou niemand meer in de zorg of het onderwijs werken.

€3k netto is bruto bijna 2 keer modaal.

Ja hier net zo in het noorden. In de randstad hadden wij amper een huis gehad voor dit geld :emo:
Prijzen hier stijgen ook als een gek. Gelukkig betaal ik maar 335 pm.

en ik heb volgens mij

179 m²perceel || 89 m² wonen 3 slaapkamers + zolder.

Als iedereen zo zou denken zou niemand meer in de zorg of het onderwijs werken.

€3k netto is bruto bijna 2 keer modaal.
Beloon die mensen dan maar beter ;).
In het onderwijs werken is ook 12 weken vrij op jaarbasis. Maar daar hoor je niemand over.

In dr zorg meer wisselende diensten werken levert ook genoeg op.

Ik zelf werk in de handel. Heb maar een mbo papiertje maar in verhouding is mijn loon prima.

Beloon die mensen dan maar beter ;).
In het onderwijs werken is ook 12 weken vrij op jaarbasis. Maar daar hoor je niemand over.

In dr zorg meer wisselende diensten werken levert ook genoeg op.

Ik zelf werk in de handel. Heb maar een mbo papiertje maar in verhouding is mijn loon prima.
En wie moet dat betalen? Als je meer dan 1 miljoen verplegers en leraren loonsverhoging wilt geven moet de rest toch wel flink wat meer belasting gaan betalen.

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven