- Waardering
- 12.701
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eigenlijk wel. Wel mooi dat ze de 4e plek prijs er in houden.
De top 4 is wanneer ik kijk naar het totaal plaatje van effort, droogheid, moeite erinsteken, naturel/niet, etc. etc. wel goed zo. Wel vind ik @Joostb_2000 wat laag qua plaatsing..

Check je DM voor een vein-foto van mijn derde been in Front Pose. Goed zo?@BB_ zijn benen staan niet op zn frontshot en zou dus eigenlijk gediskwalificeerd moeten worden
jokes inb4 weer een rel let it go

GEFELICITEERD ALLEMAAL!!De stemmen zijn geteld. Helaas waren er een aantal zo flauw om opzettelijk 1 ster te geven om de score van die persoon opzettelijk omlaag te halen. Daarom zijn alle 1-sterbeoordelingen eruit gehaald en dat betekent dat we uitkomen op de volgende eindstand:
1. @BB_= 4,7894736842
2. @Strive4muscle= 4,7021276596
3. @wesleyb8= 4,55
4. @Furryx94= 4,3658536585
5. @Simsalabimmusclesforsewin = 4,1951219512
6. @Claire = 4,1034482759
7. @Joostb_2000 = 3,8461538462
8. @Onit = 3,625
9. @Brab0 = 3,5
10. @imnewhere = 3,32
11. @SandJ = 3,1578947368
Gefeliciteerd voor de winnaars. Zij kunnen contact opnemen met de sponsoren voor hun prijzen. Bedankt aan iedereen die heeft deelgenomen. Jullie mogen allen enorm trots zijn op het eindresultaat.
Mijn Front Pose was slecht, maar speciaal voor jou.@BB_ zijn benen staan niet op zn frontshot en zou dus eigenlijk gediskwalificeerd moeten worden
jokes inb4 weer een rel let it go
High quality pics showen de veins beter.Ik vond dit ook heel jammer.
Zeker na die foto waarbij er een hoop aders te zien waren dat @BB_ dropte in het laatste foto topic. Ik voelde me ietwat onbevredigend achter gelaten. Daarom ook maar 1 ster gegeven.
Omdat ik zelf geen keus kan maken en het zo eerlijk mogelijk wil houden, kijk ik naar de uitslag en zie ik dat o.b.v de stemming (wel zo democratisch) @Simsalabimmusclesforsewin vijfde is geworden, dus ontvangt hij het boek naar keuze. Wel wil ik daarbij de sidenote geven: mocht je voor het AAS-boek gaan, lees je goed in, maar wacht nog een paar jaar. Daar zul je geen spijt van krijgen. Je bent nu nog op een leeftijd dat de hormonen door je lijf gieren en je testosteronlevels van nature op zijn hoogst zijn. Je bent in de bloei van je leven en kracht en herstel en progressie zullen nu nog top zijn, dat gaat in de toekomst wellicht minder worden, dus wacht nog een paar jaar.![]()

Mooie woorden, gefeliciteerd!Ik ben meer dan gelukkig met mijn plaatsing gezien de kwaliteit van mijn foto’s en posing. Heb zelf ook meermaals aangegeven dat ik @BB_ zelf ook als absolute winnaar beschouw! Is de eerste keer dat ik mee doe dus ik ben trots![]()
d'awww, zo lief dit.Zo krijgt het verhaal toch nog een onverwachts einde, dat had ik na gisteren niet meer zien aankomen.(Maar gisteren kunnen we maar beter vergeten om er een leuk en goed gevoel aan over te houden.
)
Voordat ik akkoord ga met de uitslag, hoor ik graag of @Strive4muscle (en @wesleyb8 ) zich kunnen vinden in deze uitslag, aangezien ik in zie dat ik degene ben die het meest profiteert van dit besluit. (Ondanks dat ik het er mee eens ben dat niemand een 1 ster verdient en een 1 ster dus niet een serieuze beoordeling is, zeker niet voor de top x.) Zo niet, ben ik bereid mijn prijs te delen (de top 3 prijzen zeg maar).
Verder wil ik in de eerste plaats @wovano heel erg bedanken voor de organisatie en het in goede banen leiden en mogelijk maken van deze contest.Verder natuurlijk de sponsoren @XXL Nutrition, @Scoobz0r en @Galen.
Daarnaast alle deelnemers natuurlijk voor het geweldige resultaat, jullie zijn allemaal winnnaars en hebben het beste uit jezelf naar boven gehaald.
En tot slot ('last but not least') iedereen voor het volgen van de logs, motiveren, adviseren en het stemmen, het was superleuk en ik vond het tof om mee te doen!
Uiteraard prijken al jouw boeken reeds in mijn bescheiden boekenkast. Daarom wil ik het boek graag aan een ander geven die het verdient. Aangezien de nummers 1 t/m 4 al een boekenprijs hebben, sluit ik hen uit. Ik twijfel tussen @Simsalabimmusclesforsewin en @Joostb_2000 , want vind dat zij beiden een superfysiek hebben en erg veelbelovend zijn, en dat op die leeftijd. Omdat ik zelf geen keus kan maken en het zo eerlijk mogelijk wil houden, kijk ik naar de uitslag en zie ik dat o.b.v de stemming (wel zo democratisch) @Simsalabimmusclesforsewin vijfde is geworden, dus ontvangt hij het boek naar keuze. Wel wil ik daarbij de sidenote geven: mocht je voor het AAS-boek gaan, lees je goed in, maar wacht nog een paar jaar. Daar zul je geen spijt van krijgen. Je bent nu nog op een leeftijd dat de hormonen door je lijf gieren en je testosteronlevels van nature op zijn hoogst zijn. Je bent in de bloei van je leven en kracht en herstel en progressie zullen nu nog top zijn, dat gaat in de toekomst wellicht minder worden, dus wacht nog een paar jaar.![]()

je bent te lief bert, gewoon terechte winst. (zonder teniet te doen aan nummers 2 en 3 die ook een topprestatie neergezet hebben).Zo krijgt het verhaal toch nog een onverwachts einde, dat had ik na gisteren niet meer zien aankomen.(Maar gisteren kunnen we maar beter vergeten om er een leuk en goed gevoel aan over te houden.
)
Voordat ik akkoord ga met de uitslag, hoor ik graag of @Strive4muscle (en @wesleyb8 ) zich kunnen vinden in deze uitslag, aangezien ik in zie dat ik degene ben die het meest profiteert van dit besluit. (Ondanks dat ik het er mee eens ben dat niemand een 1 ster verdient en een 1 ster dus niet een serieuze beoordeling is, zeker niet voor de top x.) Zo niet, ben ik bereid mijn prijs te delen (de top 3 prijzen zeg maar).
Verder wil ik in de eerste plaats @wovano heel erg bedanken voor de organisatie en het in goede banen leiden en mogelijk maken van deze contest.Verder natuurlijk de sponsoren @XXL Nutrition, @Scoobz0r en @Galen.
Daarnaast alle deelnemers natuurlijk voor het geweldige resultaat, jullie zijn allemaal winnnaars en hebben het beste uit jezelf naar boven gehaald.
En tot slot ('last but not least') iedereen voor het volgen van de logs, motiveren, adviseren en het stemmen, het was superleuk en ik vond het tof om mee te doen!
Uiteraard prijken al jouw boeken reeds in mijn bescheiden boekenkast. Daarom wil ik het boek graag aan een ander geven die het verdient. Aangezien de nummers 1 t/m 4 al een boekenprijs hebben, sluit ik hen uit. Ik twijfel tussen @Simsalabimmusclesforsewin en @Joostb_2000 , want vind dat zij beiden een superfysiek hebben en erg veelbelovend zijn, en dat op die leeftijd. Omdat ik zelf geen keus kan maken en het zo eerlijk mogelijk wil houden, kijk ik naar de uitslag en zie ik dat o.b.v de stemming (wel zo democratisch) @Simsalabimmusclesforsewin vijfde is geworden, dus ontvangt hij het boek naar keuze. Wel wil ik daarbij de sidenote geven: mocht je voor het AAS-boek gaan, lees je goed in, maar wacht nog een paar jaar. Daar zul je geen spijt van krijgen. Je bent nu nog op een leeftijd dat de hormonen door je lijf gieren en je testosteronlevels van nature op zijn hoogst zijn. Je bent in de bloei van je leven en kracht en herstel en progressie zullen nu nog top zijn, dat gaat in de toekomst wellicht minder worden, dus wacht nog een paar jaar.![]()
. Lekker genieten!Bedankt allemaal!
Aan de gehele top 4, van harte gefeliciteerd!
En zeker ook een bedankje aan de gehele organisatie!
Ondanks een laatste plaats gemiddeld meer dan een 3. En m
Volgend jaar pak ik het allemaal iets anders aan en hoop dan een beter resultaat neer te zetten.
Nu ga ik lekker verder met bulken in een Grieks resort, gelukkig hoeven we niet naar huis.
Zo krijgt het verhaal toch nog een onverwachts einde, dat had ik na gisteren niet meer zien aankomen.(Maar gisteren kunnen we maar beter vergeten om er een leuk en goed gevoel aan over te houden.
)
jaloersVolgens mij heeft @Simsalabimmusclesforsewin het AAS-boek helemaal niet nodig. Hij heeft namelijk genoeg verstand van het gebruik, dat zie je toch wel af aan zijn fysiek!?
Jaloers 2.0Goed advies Bert @Simsalabimmusclesforsewin kuurt al dus kan hij zich mooi verder inlezen. f**k dos fake natties unkow
Gefeliciteerd aan de top 3.