Fitness Seller

Aankondiging UITSLAG van de Big-T Memorial Contest 2020

heel erg bedankt, Je bent een top gozer. Ik heb de boeken alleen al beide. Aangezien ik de boeken al heb wil ik eigenlijk @Joostb_2000 ermee blij maken als dat kan?

jaloers
image.jpg

lees deze op school altijd haha

Goed advies Bert @Simsalabimmusclesforsewin kuurt al dus kan hij zich mooi verder inlezen. f**k dos fake natties unkow

Gefeliciteerd aan de top 3.
Ow, was ik vergeten deze voorwaarde te stellen:
Het boek gaat enkel naar @Simsalabimmusclesforsewin indien hij open is over zijn gebruik, zo niet, gaat het boek naar @Joostb_2000 . :P
Ik zie trouwens nu je bericht. Dat komt goed uit, want ik voelde me bijna schuldig naar @Joostb_2000 , want ik vind dat @Joostb_2000 een hogere waardering verdiende en ik weet dat @Joostb_2000 zich erg in de materie verdiept en interesse heeft in de wetenschap. Die 2 boeken van @Galen lezen niet echt gemakkelijk weg en zijn complex (niet neerbuigend naar iemand, maar voor mij is het niveau wel wat te hoog gegrepen). Heb jij ze gelezen?

Ik weet dat @Joostb_2000 er zeker interesse in heeft, maar vond dat ik jou als #5 niet kon posseren met je fysiek en uitslag. Gelukkig kan ik nu @Joostb_2000 verblijden met het boek. Thanks:thumbs:

Het boek gaat enkel naar @Simsalabimmusclesforsewin indien hij open is over zijn gebruik, zo niet, gaat het boek naar @Joostb_2000 . :P
Ik zie trouwens nu je bericht. Dat komt goed uit, want ik voelde me bijna schuldig naar @Joostb_2000 , want ik vind dat @Joostb_2000 een hogere waardering verdiende en ik weet dat @Joostb_2000 zich erg in de materie verdiept en interesse heeft in de wetenschap. Die 2 boeken van @Galen lezen niet echt gemakkelijk weg en zijn complex (niet neerbuigend naar iemand, maar voor mij is het niveau wel wat te hoog gegrepen). Heb jij ze gelezen?

Ik weet dat @Joostb_2000 er zeker interesse in heeft, maar vond dat ik jou als #5 niet kon posseren met je fysiek en uitslag. Gelukkig kan ik nu @Joostb_2000 verblijden met het boek. Thanks:thumbs:
trots op je b. zie je 19e. hoop wel dat je dan weer wat meer vocht in de kop hebt. ecto.

• Like
Waarderingen: BB_

Ik denk dat joost er erg blij mee is, wel bedankt in ieder geval:)

Zo krijgt het verhaal toch nog een onverwachts einde, dat had ik na gisteren niet meer zien aankomen. :) (Maar gisteren kunnen we maar beter vergeten om er een leuk en goed gevoel aan over te houden. :D)

Voordat ik akkoord ga met de uitslag, hoor ik graag of @Strive4muscle (en @wesleyb8 ) zich kunnen vinden in deze uitslag, aangezien ik in zie dat ik degene ben die het meest profiteert van dit besluit. (Ondanks dat ik het er mee eens ben dat niemand een 1 ster verdient en een 1 ster dus niet een serieuze beoordeling is, zeker niet voor de top x.) Zo niet, ben ik bereid mijn prijs te delen (de top 3 prijzen zeg maar).

Verder wil ik in de eerste plaats @wovano heel erg bedanken voor de organisatie en het in goede banen leiden en mogelijk maken van deze contest. :thumbs: Verder natuurlijk de sponsoren @XXL Nutrition, @Scoobz0r en @Galen.

Daarnaast alle deelnemers natuurlijk voor het geweldige resultaat, jullie zijn allemaal winnnaars en hebben het beste uit jezelf naar boven gehaald. :cheer:

En tot slot ('last but not least') iedereen voor het volgen van de logs, motiveren, adviseren en het stemmen, het was superleuk en ik vond het tof om mee te doen! :)

Uiteraard prijken al jouw boeken reeds in mijn bescheiden boekenkast. Daarom wil ik het boek graag aan een ander geven die het verdient. Aangezien de nummers 1 t/m 4 al een boekenprijs hebben, sluit ik hen uit. Ik twijfel tussen @Simsalabimmusclesforsewin en @Joostb_2000 , want vind dat zij beiden een superfysiek hebben en erg veelbelovend zijn, en dat op die leeftijd. Omdat ik zelf geen keus kan maken en het zo eerlijk mogelijk wil houden, kijk ik naar de uitslag en zie ik dat o.b.v de stemming (wel zo democratisch) @Simsalabimmusclesforsewin vijfde is geworden, dus ontvangt hij het boek naar keuze. Wel wil ik daarbij de sidenote geven: mocht je voor het AAS-boek gaan, lees je goed in, maar wacht nog een paar jaar. Daar zul je geen spijt van krijgen. Je bent nu nog op een leeftijd dat de hormonen door je lijf gieren en je testosteronlevels van nature op zijn hoogst zijn. Je bent in de bloei van je leven en kracht en herstel en progressie zullen nu nog top zijn, dat gaat in de toekomst wellicht minder worden, dus wacht nog een paar jaar. :thumb:
Alle deelnemers gefeliciteerd met het overleven van de contest! In het bijzonder wil ik natuurlijk de top 4 feliciteren. Goed resultaat en dik verdiend @BB_ @Strive4muscle @wesleyb8 @Furryx94.

Zonder @wovano was de contest niet mogelijk. Bedankt voor het organiseren en het in goede banen leiden van de contest. Je hebt de puntenverdeling goed opgelost!

Daarbij gaat mijn dank ook uit naar de sponsoren @XXL Nutrition, @Scoobz0r en @Galen. Bedankt voor het ter beschikking stellen van de prijzen. Volgend jaar sleep ik er een prijs uit.
Bij deze ook een bedankwoordje voor @Fitness Seller

Gefeliciteerd Bert!

Gefeliciteerd Bert. Ook alvast voor volgend jaar en die andere jaren dat je mee gaat doen.

Ik wil nog even dat ik zeggen dat ondanks dat ik eerste ben geworden, ik zeker niet het meeste complete fysiek en de meeste massa heb en zeker niet over de meeste kennis en ervaring beschik. Wat dat betreft blijft @Strive4muscle voor mij een voorbeeld en v.w.b. Lats kan ik zeker nog veel leren van @wesleyb8 .

Ik wil nog even dat ik zeggen dat ondanks dat ik eerste ben geworden, ik zeker niet het meeste complete fysiek en de meeste massa heb en zeker niet over de meeste kennis en ervaring beschik. Wat dat betreft blijft @Strive4muscle voor mij een voorbeeld en v.w.b. Lats kan ik zeker nog veel leren van @wesleyb8 .
Is belangrijk dat je in team moderator zit.

Te lief inderdaad. Als ze die shit bij mij hadden geflikt, had ik wel even de boel afgefikt hierzo

Hij kan wel wat lesjes assertiviteit gebruiken. Zeker off tren.
Lol, die lui die 1 ster geven moet je geen aandacht geven en er boven staan, dat is precies wat ze willen, dat je je dag laat verpesten en boos of teleurgesteld wordt. Als zij zichzelf goed voelen bij hun kinderachtige gedrag, lekker zo laten. Eerlijkheid duurt het langst en ze zien nu zelf wat er dan komt. Laat het recht zegevieren. :whiteknight:

Ik snap overigens niet waar dat vandaan komt , ik heb naar mijn weten van niemand 1 ster gehad

Goed opgelost. Die mensen zouden imo sowieso in de toekomst niet meer moeten kunnen stemmen.

Ze hebben geluk dat je niet zo ver kunt terugkijken, anders had ik ze ook nog even in een topic gedropped. Ik had sowieso gezien dat @LM ook meespeelde. Die moet sowieso demodd worden.

Gefeliciteerd @BB en @Strive4muscle imo een terechte plaatsing.
Galen had ook een 1ster gegeven aan strive. Beetje vreemd dat mods dit doen maarja. Dan moet je ze allemaal demodden?

Terug
Naar boven