Zo krijgt het verhaal toch nog een onverwachts einde, dat had ik na gisteren niet meer zien aankomen.

(Maar gisteren kunnen we maar beter vergeten om er een leuk en goed gevoel aan over te houden.

)
Voordat ik akkoord ga met de uitslag, hoor ik graag of
@Strive4muscle (en
@wesleyb8 ) zich kunnen vinden in deze uitslag, aangezien ik in zie dat ik degene ben die het meest profiteert van dit besluit. (Ondanks dat ik het er mee eens ben dat niemand een 1 ster verdient en een 1 ster dus niet een serieuze beoordeling is, zeker niet voor de top x.) Zo niet, ben ik bereid mijn prijs te delen (de top 3 prijzen zeg maar).
Verder wil ik in de eerste plaats
@wovano heel erg bedanken voor de organisatie en het in goede banen leiden en mogelijk maken van deze contest.

Verder natuurlijk de sponsoren
@XXL Nutrition,
@Scoobz0r en
@Galen.
Daarnaast alle deelnemers natuurlijk voor het geweldige resultaat, jullie zijn allemaal winnnaars en hebben het beste uit jezelf naar boven gehaald.
En tot slot ('
last but not least') iedereen voor het volgen van de logs, motiveren, adviseren en het stemmen, het was superleuk en ik vond het tof om mee te doen!
Uiteraard prijken al jouw boeken reeds in mijn bescheiden boekenkast. Daarom wil ik het boek graag aan een ander geven die het verdient. Aangezien de nummers 1 t/m 4 al een boekenprijs hebben, sluit ik hen uit. Ik twijfel tussen
@Simsalabimmusclesforsewin en
@Joostb_2000 , want vind dat zij beiden een superfysiek hebben en erg veelbelovend zijn, en dat op die leeftijd. Omdat ik zelf geen keus kan maken en het zo eerlijk mogelijk wil houden, kijk ik naar de uitslag en zie ik dat o.b.v de stemming (wel zo democratisch)
@Simsalabimmusclesforsewin vijfde is geworden, dus ontvangt hij het boek naar keuze. Wel wil ik daarbij de sidenote geven: mocht je voor het AAS-boek gaan, lees je goed in, maar wacht nog een paar jaar. Daar zul je geen spijt van krijgen. Je bent nu nog op een leeftijd dat de hormonen door je lijf gieren en je testosteronlevels van nature op zijn hoogst zijn. Je bent in de bloei van je leven en kracht en herstel en progressie zullen nu nog top zijn, dat gaat in de toekomst wellicht minder worden, dus wacht nog een paar jaar.