Ja en vervolgens wordt het weer gecorrigeerd.Galen had ook een 1ster gegeven aan strive. Beetje vreemd dat mods dit doen maarja. Dan moet je ze allemaal demodden?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja en vervolgens wordt het weer gecorrigeerd.Galen had ook een 1ster gegeven aan strive. Beetje vreemd dat mods dit doen maarja. Dan moet je ze allemaal demodden?

Echt waar. Strive is gewoon bezijkt. Niet normaal.Galen had ook een 1ster gegeven aan strive. Beetje vreemd dat mods dit doen maarja. Dan moet je ze allemaal demodden?
Maat waarom zijn dan de 1 ster beoordelingen dan niet meegenomen in de uitslag?De motivatie hiervoor, althans van mij, is hier te lezen: https://forum.bodybuilding.nl/topic...rive4muscles-contest-log.425912/post-10538133
Dat is denk ik juist het ironische aan dit verhaal. Ze hoopte juist NIET dat ze die aandacht kregen, door sneaky de rating te beïnvloeden. Als het aan mij lag had ik ze wel even die aandacht gegeven.Lol, die lui die 1 ster geven moet je geen aandacht geven en er boven staan, dat is precies wat ze willen, dat je je dag laat verpesten en boos of teleurgesteld wordt. Als zij zichzelf goed voelen bij hun kinderachtige gedrag, lekker zo laten. Eerlijkheid duurt het langst en ze zien nu zelf wat er dan komt. Laat het recht zegevieren.![]()
Het wordt maar eens tijd voor een staatsgreep. Het begint hier steeds meer op een dictatuur te lijken.Galen had ook een 1ster gegeven aan strive. Beetje vreemd dat mods dit doen maarja. Dan moet je ze allemaal demodden?
De stemming was publiekelijk, inclusief de stemmen van moderators. Verder weegt de stem van een moderator even zwaar mee in de beoordeling als dat van een normaal lid. Er is geen enkele 'bevoegdheid' van het moderator zijn hier gebruikt. Wat je hier doet is stemmingmakerij of expres trollen.Dat is denk ik juist het ironische aan dit verhaal. Ze hoopte juist NIET dat ze die aandacht kregen, door sneaky de rating te beïnvloeden. Als het aan mij lag had ik ze wel even die aandacht gegeven.
Het wordt maar eens tijd voor een staatsgreep. Het begint hier steeds meer op een dictatuur te lijken.
Maar wat doe je dan als iemand geen ster krijgt?Maar volgende keer iedereen een top 5 laten maken met 5 sterren voor nummer 1, 4 voor nummer 2 enz. is wellicht een betere keuze alleen dan is het wel veel meer werk om te controleren of iedereen wel juist gestemd heeft.
Ik heb ook niet gezegd dat jullie jullie mod powers abused hebben? Ik geef alleen aan dat jullie eveneens meegedaan hebben om de ratings te beïnvloeden. Ik dacht dat dat tegen de regels was? Persoonlijk vind ik het dan hypocriet dat je als mod dan je eigen regels niet naleeft.De stemming was publiekelijk, inclusief de stemmen van moderators. Verder weegt de stem van een moderator even zwaar mee in de beoordeling als dat van een normaal lid. Er is geen enkele 'bevoegdheid' van het moderator zijn hier gebruikt. Wat je hier doet is stemmingmakerij of expres trollen.
Wat bedoel je dan met:Ik heb ook niet gezegd dat jullie jullie mod powers abused hebben? Ik geef alleen aan dat jullie eveneens meegedaan hebben om de ratings te beïnvloeden. Ik dacht dat dat tegen de regels was? Persoonlijk vind ik het dan hypocriet dat je als mod dan je eigen regels niet naleeft.
Binnen een dictatuur wordt er misbruik gemaakt van de macht die wordt toebedeeld aan de regering.Het begint hier steeds meer op een dictatuur te lijken.
Ja, spreek dan de persoon aan op het ongewenste gedrag. Er zijn trouwens meerdere deelnemers geweest die in meer of mindere mate om een bepaald aantal sterren hebben gevraagd.Ik heb ook niet gezegd dat jullie jullie mod powers abused hebben? Ik geef alleen aan dat jullie eveneens meegedaan hebben om de ratings te beïnvloeden. Ik dacht dat dat tegen de regels was? Persoonlijk vind ik het dan hypocriet dat je als mod dan je eigen regels niet naleeft.
Maar volgende keer iedereen een top 5 laten maken met 5 sterren voor nummer 1, 4 voor nummer 2 enz. is wellicht een betere keuze alleen dan is het wel veel meer werk om te controleren of iedereen wel juist gestemd heeft.
Je kunt theoretisch de situatie krijgen waarbij een bepaald lid bijv. één 5 sterren-beoordeling krijgt, maar van niemand anders sterren krijgt omdat hij bij iedereen buiten de top 5 valt. (Ik noem hier een extreem voorbeeld, maar dit is geen eerlijke manier van stemmen verdelen door tal van vergelijkbare, maar minder extreme, situaties die hieruit voort kunnen vloeien.)Maar volgende keer iedereen een top 5 laten maken met 5 sterren voor nummer 1, 4 voor nummer 2 enz. is wellicht een betere keuze alleen dan is het wel veel meer werk om te controleren of iedereen wel juist gestemd heeft.
Het is niet voor het eerst dat dit (door mijn geopperd) wordt, maar blijkbaar vinden ze dit een betere manier.Hier dacht ik ook aan ..
Iedereen onder de 5 gewoon gedeeld laatste.
Iedereen een lijst van 1-5 in laten vullen, punten dan gewoon optellen en is er ook niks te sjoemelen.