MuscleMeat

Aankondiging UITSLAG van de Big-T Memorial Contest 2020

Je kunt theoretisch de situatie krijgen waarbij een bepaald lid bijv. één 5 sterren-beoordeling krijgt, maar van niemand anders sterren krijgt omdat hij bij iedereen buiten de top 5 valt.
Ja, dan heeft hij in totaal 5 punten en staat hij in de eindklassering onder iemand die 6 maal 1 punt heeft gekregen.

Er zijn zat voorbeelden waarbij dat zo werkt, bijna de hele auto- en motorsport.

Wat bedoel je dan met:

Binnen een dictatuur wordt er misbruik gemaakt van de macht die wordt toebedeeld aan de regering.
Wegkomen met het overtreden van je eigen regels is wel redelijk gebruikmaken van je macht imo. Maar een hele trias politica opzetten voor een forum lijkt me ook overdreven :o (en daarbij sluit het niets uit natuurlijk)

Ja, dan heeft hij in totaal 5 punten en staat hij in de eindklassering onder iemand die 6 maal 1 punt heeft gekregen.

Er zijn zat voorbeelden waarbij dat zo werkt, bijna de hele auto- en motorsport.
Ah zo, cumulatieve puntentelling. Daar valt wat voor te zeggen.

Ja, spreek dan de persoon aan op het ongewenste gedrag. Er zijn trouwens meerdere deelnemers geweest die in meer of mindere mate om een bepaald aantal sterren hebben gevraagd.
Ik ben toch geen mod hier? Als ik mod was geweest had ik wel even uitdraaitje gemaakt en even wat mensen gebashed.

Wat bedoel je dan met:

Binnen een dictatuur wordt er misbruik gemaakt van de macht die wordt toebedeeld aan de regering.
Dat is een wel hele letterlijke opvatting. Maar in ieder geval: ik ga ervan uit dat als je mod regels maakt dat je die zelf dan ook naleeft.

Ik denk dat @Strive4muscle het hardste benadeelt is in dit verhaal. Zo ver ik kon zien gisteren.

Wegkomen met het overtreden van je eigen regels is wel redelijk gebruikmaken van je macht imo. Maar een hele trias politica opzetten voor een forum lijkt me ook overdreven :o (en daarbij sluit het niets uit natuurlijk)
Ik ben minimaal 30 dagen lid, heb minimaal 50 posts geplaatst; dat zijn feitelijk de enige regels voor een stemmer. Verder:
V: Worden deelnemers beoordeeld volgens de vooruitgang in de log (transformatie) of volgens het eindresultaat (beste fysiek)?
a: De forumleiding is geen jury, andere leden stemmen en bepalen zelf hoe ze tot hun score komen.
Ik heb gemotiveerd hoe ik tot mijn beoordeling ben gekomen.

Intern bespreken dat de 1* stemmen niet worden meegeteld en dan toch nog even 3 sterren geven valt daar m.i. ook onder.

Intern bespreken dat de 1* stemmen niet worden meegeteld en dan toch nog even 3 sterren geven valt daar m.i. ook onder.
Fijne aanname, maar dat is niet waar.

Ik maakte de grap in de groepsapp dat als één van ons er een 3-sterrenbeoordeling van maakte, het totaal op de gewenste 5 sterren (1 + 1 + 3) uitkwam :roflol:

Misschien ff deze discussie stoppen ofzo geziende wedstrijd toch gedaan is en dit best nutteloos is.... volgend jaar kan je gewoon opnieuw dus even geduld xD of het is als het puntensysteem misschien veranderd, heb ik iets van zien passeren. Al deze meldingen voor 1 topic :( :p

Misschien ff deze discussie stoppen ofzo geziende wedstrijd toch gedaan is en dit best nutteloos is.... volgend jaar kan je gewoon opnieuw dus even geduld xD of het is als het puntensysteem misschien veranderd, heb ik iets van zien passeren. Al deze meldingen voor 1 topic :( :p
Ben je net lid ofzo?

Voordat ik akkoord ga met de uitslag, hoor ik graag of @Strive4muscle (en @wesleyb8 ) zich kunnen vinden in deze uitslag, aangezien ik in zie dat ik degene ben die het meest profiteert van dit besluit. (Ondanks dat ik het er mee eens ben dat niemand een 1 ster verdient en een 1 ster dus niet een serieuze beoordeling is, zeker niet voor de top x.) Zo niet, ben ik bereid mijn prijs te delen (de top 3 prijzen zeg maar).
Homo, je bent veel te aardig. Kap daarmee, werkt alleen maar tegen je.

Je hebt terecht gewonnen, gefeliciteerd :thumb::thumb:

Teveel sterren hier. Echt kinderachtig allemaal weer.

De stemming was publiekelijk, inclusief de stemmen van moderators.
Waar kan ik dan zien hoeveel sterren alle stemmers aan de deelnemers hebben gegeven? Tot nu toe nergens kunnen vinden. Ik kan niet eens vinden wie er op mij heeft gestemd en hoeveel sterren.

Waar kan ik dan zien hoeveel sterren alle stemmers aan de deelnemers hebben gegeven? Tot nu toe nergens kunnen vinden. Ik kan niet eens vinden wie er op mij heeft gestemd en hoeveel sterren.
Bij de personen die ook een tekstje achter hebben gelaten is het zichtbaar, anders kan je het nergens vinden denk ik

Bij de personen die ook een tekstje achter hebben gelaten is het zichtbaar, anders kan je het nergens vinden denk ik
Om mezelf te verbeteren had ik in de comments ook graag wat opbouwende kritiek gekregen waar ik het heb laten liggen. Alle comments zijn positief en lovend. Heb alleen een paar keer kunnen lezen dat ik er 'te droog' uitzie.

Terug
Naar boven