MuscleMeat

Uitslagen van de YBF 2008?

Als je 3-4 maanden keihard werkt om naturel goed om het podium te staan.. en de prijs gaat aan je neus voorbij omdat Henk naast jou wel de spuit erin zet.. ga je je afvragen of je het jaar erna ook 3-4 maanden naturel je best gaat doen om weer erachter te komen dat het leven niet eerlijk is. Lijkt mij erg frustrerend en erg begrijpelijk als er daarna besloten wordt de competitie maar anders aan te gaan.

Zoals ik het al eens in een andere topic heb aangehaald.
Als je het Label "Naturel" niet kunt garanderen, dan moet je dat label weghalen of voorwaarden creeren waarbij je publiek en atleten die garantie wel kan bieden.
Nou dat laatste kan de YBF niet, dus ik denk dat het een verstandige keuze is om het label "naturel" maar weg te laten.

Hallo vrienden. 2e geworden en verloren van een Wabba atleet.
Ik stond er in bloedvorm en zo rond de 91-92 kg met 3a4% vet. Volgens sommigen weer de droogste. Dat de Wabba mee deed en een open bond is tja.............

De man naast mij in de line up stond te lullen in het Frans. Vraagt of ik het begrijp in het engels, ik zeg nee, zegt ie dat ie het raar vind dat ie met zijn 76 kg (bij een geringere lengte als ik en wel vergelijkende fysiek) bij mij staat met mijn bw boven de 90kg (nu dus in engels)
Dit van een atleet (groene slip body extreme 1) met duidelijke gyno op zijn borst.
JAMMER. Als het zo moet. Laatste keer YBF dus. Ik ben namelijk wel natural daar tegen het geloof in blijkbaar van heel veel die nog steeds niet geloven dat zoiets kan.

Dit is het laatste dat ik daar over zeg. Ben zeer tevreden met mijn prestatie heb 100% gegeven. Foto's komen vanavond en morgen.

Toch netjes jongen , proficiat !! :thumb:

Wel één kleine side-note ; Een gyno hoeft niet persé van AS gebruik te getuigen he,.. zat mensen met een gyno die nog nooit een sportschool hebben gezien ;)

Je zal ongetwijfeld gelijk hebben hoor qua gebruik van die gast, maar goed imo zit dit er nu eenmaal ingebakken bij fysiek-afhankelijke topsport en zullen de natural volhouders helaas toch het onderspit delven.

• Topic Starter Topic Starter
Maar 3 junioren op de Atlas cup een week daarvoor en 5 klasses een week daarna op de YBF..

Rara hoe kan dit? :D

Hallo vrienden. 2e geworden en verloren van een Wabba atleet.
Ik stond er in bloedvorm en zo rond de 91-92 kg met 3a4% vet. Volgens sommigen weer de droogste. Dat de Wabba mee deed en een open bond is tja.............

De man naast mij in de line up stond te lullen in het Frans. Vraagt of ik het begrijp in het engels, ik zeg nee, zegt ie dat ie het raar vind dat ie met zijn 76 kg (bij een geringere lengte als ik en wel vergelijkende fysiek) bij mij staat met mijn bw boven de 90kg (nu dus in engels)
Dit van een atleet (groene slip body extreme 1) met duidelijke gyno op zijn borst.
JAMMER. Als het zo moet. Laatste keer YBF dus. Ik ben namelijk wel natural daar tegen het geloof in blijkbaar van heel veel die nog steeds niet geloven dat zoiets kan.

Dit is het laatste dat ik daar over zeg. Ben zeer tevreden met mijn prestatie heb 100% gegeven. Foto's komen vanavond en morgen.

Gijs je prestatie was ook goed, maar je moet niet zo zeiken.
Hoorde je in de wc nog zeggen ik ben de enige natural.
Velen denken ook dat jij niet natural bent, als jij dat fysiek kan bereiken waarom zou een ander dat niet kunnen.?

Ok de wabba atleten waren geen natura, denk ik :cool:, maar dat denk ik ook van jou.
Als jij dan zegt van wel neem ik dat dus aaan en vet respect voor

2955639701_2da3bc5953_o.jpg

whehehe "natural" :D

Ik vind dat ze die naturel status moeten houden dit schrikt in ieder geval een aantal mensen weg en die mensen willen het wel een kans geven! Maargoed ik ga nooit juicen, kunnen jullie wel zeggen van ja dat ga je toch vroeg of laat doen, ik weet iig dat ik het niet ga doen. De YBF winnaar van 2004 traint bij mij in de sportschool en is ook altijd naturel gebleven, ik ga verder geen discussie meer aan.

OT : Veel junioren dus, ben ik wel blij mee, ik hoop dat het zo druk blijft want ik wil zelf eigenlijk over 2 jaar meedoen aan de YBF. Gefeliciteerd met je 2e plaats, echt jammer van die juicers.

Je kan de Wabba jongens weinig kwalijk nemen, hun wedstrijd had te weinig opkomst en toen werd er gekozen de atleten bij de YBF toe te voegen. Dus die jongens kiezen daar zelf niet voor.

De jongen van de foto Kale had trouwens wel echt gruwelijke symetrie en diepe strepen op zijn glutes staan.

Newbj: Er zullen net zoveel junioren en andere atleten mee doen omdat de YBF nog steeds word gezien als de beginners wedstrijd, Tegenwoordig op C wedstrijden staan junioren waar je echt van schrikt. Afgelopen jaren werden de klasse alleen maar grooter. Dus het is kwestie van op jou best komen en hopen dat je in een klasse kom met gelijkwaardige jongens. Jongens die grooter en harder zijn komen toch een klasse hoger.

Het is jaar in jaar uit bewezen dat testen echt geen zin heeft dus ik vind het een hele logische zet. Het maakt het allemaal wat minder hypocriet zo, open wedstrijd met klasse indeling en de lichtste wedstrijd van NL op dit moment als je kijkt naar de laagste klasse.

Laatst bewerkt:
Gijs je prestatie was ook goed, maar je moet niet zo zeiken.
Hoorde je in de wc nog zeggen ik ben de enige natural.
Velen denken ook dat jij niet natural bent, als jij dat fysiek kan bereiken waarom zou een ander dat niet kunnen.?

Ok de wabba atleten waren geen natura, denk ik :cool:, maar dat denk ik ook van jou.
Als jij dan zegt van wel neem ik dat dus aaan en vet respect voor

Je hebt gelijk ik loop ook wel wat te zeuren is niet mijn sT, sorry soms ben je gewoon een beetje pissed.

Wederom 100% gelijk. Backstage kom je mannen (en vrouwen) tegen die ongelofelijk hart voor de sport hebben en er is een diepe verbondenheid dan.
Ik doelde alleen op het meedoen van Wabba. Atleten van een open bond op een natural wedstrijd vind ik (en niet alleen ik) een vreemde zaak. Maar goed, zoals gezegd de wabbaatleet die van mij gewonnen heeft vind ik fysiek ook beter.

Mooi prestatie Gijs :thumb:

het was wel ****ing warm daar dat weet ik wel haha. laat staan als je daar op het podium staat. en gijs, t*ring jij stond wel gruwelijk droog pfff, klasse jongen. alleen ...laren? :D

Gijs stond er erg goed bij en ik vond eigenlijk dat hij eerste in zijn klasse had moeten zijn. Maar dit is en blijft een jurysport.

De combinatie WABBA/YBF beviel mij helemaal niet:mad:. Er stonden jongens bij met opgezette GH-buiken. Ik had er geen problemen mee gehad, als de WABBA-jongens in apparte klasses hadden gestaan ipv tussen de jongens die hier wel natural voor getraind hebben.

Voor wat betreft het wel/niet natural zijn, denk ik dat hier een gedeelte verantwoordelijkheid ligt bij de atleten, maar ook bij de begeleiders.

Ik hoorde een bekende begeleider gister vertellen dat hij zijn jongen een kwart plaspil (lees:diuretica en dus genoemd op de dopinglijst) had gegeven om er droger bij te staan:(.

Ik ben een overtuigd natural en ben best bereid (en heb dit ook al 2x gedaan)om het tegen gebruikers op een niet gecontrolleerde wedstrijd op te nemen.

Maak die ene wedstrijd die bedoeld is voor natural atleten ook echt voor de naturals.

Ik zat van begin tot eind in de zaal en wou bijna eerder weggaan omdat mijn vriendin vandaag vroeg op moest, maar toen Gijs opkwam moest ik 2keer kijken of dit wel mogelijk voor een natural. Door hem bleven we eigenlijk nog zitten en wat baalde ik toen hij 2de werd. Zag hem ook nog een paar centimeter afstand toen ik naar de wc liep in de laatste pauze en damn wat een beest is die gast.
Alles klopte aan die kerel. perfect symmetrisch, goed in verhouding en kurk droog. Jammer van de uitslag. Veel waren het er niet mee eens want toen die kale kerel riep: ''nummer 2 is voor.......Gijs''! toen viel er even een stilte in de zaal leek wel.

edit:
Ik vond het een leuke wedstrijd om te zien, maar een paar dingen die mij irriteerde.
1. Dames fitness, stonden meisjes tussen die volgens mij 1x p/w cardio doen, niet kunnen dansen en nog te veel vet hebben. Blijf dan thuis.
2. Azizi die op eens bij een andere klasse moest gaan staan, daardoor waarschijnlijk ook laatste (wat imo ook onterecht was)
3. de WABBA atleten tussen de naturals.
4. de danswedstrijd sloeg ook nergens op trouwens.

maar het was een geslaagde dag, ik hoop volgend jaar wel iets eerder naar huis te kunnen. van 1 tot half 10 en dan nog 2 uur naar huis rijden...pffff

Laatst bewerkt:
Je bent de morele winnaar Gijs!

jongens goed gedaan gisteren respect

Gijs, hartstikke veel respect voor deze prestatie. Gefeliciteerd.
Verder vind ik de YBF 1 grote grap, weet nu iig zeker dat ik nooit een wedstrijd pak. En kom niet aan met 'je doet het voor jezelf'. Dikke bullshit, als je ook maar een beetje competitief ingesteld bent wil je winnen en dat gaat gewoon nauwelijks met met mensen naast je @ chemische ondersteuning.

Ik ben geen regular poster hier,maar ik moest ff me ei kwijt over de NK ybf .

Over de organisatie ,ja idd kwam soms niet echt proffesioneel over,het was alsof ze er zowieso er niet echt een leidinggevende aan boord hadden.
er was niemand die iets wist te vertellen over
de dagindeling,werd niet goed gecontroleerd op toegangsbewijs,de bewaking van backstage entree rond middag opeens foetsie,enz enz.

Het had wel een gevoel van gezelligheid wat wel weer leuk was.

Een van de dingen die me het meest opvielen,dat er atleten op het podium stonden die totaal niet droog waren,geen enkele sixpack hadden,zelf een gast met zwembandjes wtf???!!
Dat die uberhaupt worden toegelaten om on stage te staan. :eek:
Kan ik mijn bierbuik oom Henkie er ook aan mee laten doen dan???:D

En dan sommige dames ,die er ook totaaal niet thuishoorden ,er zaten een paar blubber reten tussen,en dan nog een chick bij dames fitness die die ik al eens eerder gezien had, die er exact hetzelfde uitzag,die dus duidelijk te lui is om uberhaupt cardio te doen en er uit te zien alsof ze er moeite voor gedaan had.
Het is gewoon een slap in de face voor al die atleten die keihard gewerkt hebben.

Waar gaat dit overrr?? dit is een
wedstyd voor (beginnende) atleten.???

De klassen indeling gaat naar mijn mening nergens meer over,ze moeten puur naar (lengte en) gewicht kijken,zo verklein je de kans op oneerlijkheid m.b.t. natural/juicer. Veel line-ups sloegen echt nergenss op,en dat was echt een domper voor een hoop (hoogstwaarschijnlijk) natural atleten.

Ja g-man stond er gewoon goed bij en naturel een voorbeeld voor de rest !! (waaronder ikzelf)
Ik zelf heb me ook nou ja geergerd niet echt maar wel hoe triest het was hoeveel mensen er met gyno stonden waarvan het ervanaf straalde gewoon dat ze vol zaten..
Ik heb niets tegen gebruiken no big deal..
Maar wel als je je naturel noemt wat je niet bent.. Dan ben je gewoon een puta klaar...
G-man was het nog lekker je burger king die van mij wel iig !!

Ja g-man stond er gewoon goed bij en naturel een voorbeeld voor de rest !! (waaronder ikzelf)
Ik zelf heb me ook nou ja geergerd niet echt maar wel hoe triest het was hoeveel mensen er met gyno stonden waarvan het ervanaf straalde gewoon dat ze vol zaten..
Ik heb niets tegen gebruiken no big deal..
Maar wel als je je naturel noemt wat je niet bent.. Dan ben je gewoon een puta klaar...
G-man was het nog lekker je burger king die van mij wel iig !!

Hoeveelste ben je geworden?

Terug
Naar boven