Fitness Seller

Uitslagen van de YBF 2008?

Even voor de duidelijkheid aangezien er volgens mij niet meer getest werd.

Stond in het wedstrijd regelement wat je thuis kreeg dat je wel clean moest zijn voor een jaar geloof ik ?

Als ze gewoon helemaal van het "naturel"" afgestapt zijn dan doet de YBF niets raars maar kiezen ze gewoon voor een andere manier van werken wat IMO een logische stap is.

Het maakt volgens mij trouwens toch geen verschil met voorheen er zullen nog altijd jongens naturel proberen mee te doen en er zullen altijd jongens gebruiken of het nu wel of niet een "naturel" titel is.

Compitieve sport=zoeken van grenzen.

Naturel bodybuilding is zo goed als dood imo en dat zal alleen maar erger worden aangezien steroide het nieuwe middel zijn wat genoeg jongens puur cosmetisch gebruiken en niet voor wedstrijd doeleinde. Plastische chirugie is binnen 10 jaar niks raar meer en word net een bezoek aan de tandarts, gebruiken om er beter uit te zien gaat daar langzaam ook naar toe. Ik weet dat er hier vaak gelachen word om "beachboys"". Maar gebruiken om in een slipje op het podium te staan voor hooguit een half uurtje word vaak als Ok gezien, maar gebruiken om er een week lang dag in dag uit op vakantie in je zwembroek goed bij te lopen is "stom".

Laatst bewerkt:
Ben 3e geworden.. Mijn shape was weer net zoals vorige jaar ik ben niet hard genoeg.. Baal er van en mijn begeleidster ook.. We moeten mijn lichaam gewoon hard zien te krijgen eenmaal als een goede shape heb zit het ok.. Mijn massa voor een junior zit wel ok iets meer vulling op mijn schouders en borst en dat is het wel ok. Maarja zie dit maar als een les aangezien ik binnenkort toch ga overstappen naar de Nac waar het wat serieuser gaat worden.. en alles is ergens goed voor, mijn poseren in de quarterturns en verplichte poses von ik zelf erg goed gaan, het vrij poseren ook dan kan ik iig daar trots op zijn want doet doe je iig zelf..

Heren:D

Petje af voor Gijs je stond er keihard bij;)
Ook al zei ik achter de tribune dat ik dacht dat je er iets minder droog en hard bij stond als vorig jaar.
Gewoon petje af voor je en mij benieuwen of je door zet wat je zei:(

Zelf heb ik ook mee gedaan:D
Was me eerste wedstrijd en werd tweede:D Niet de hoogste klasse maar toch wel een leuke prestatie voor iemand die nog nooit een wedstrijd heb gedaan denk?

Gr Niels

Hee Niels goed gedaan gozer (wij zaten backstage naast jullie ) zeker voor je eerste wedstrijd

goed bezig !!!!!!

:D

Ik zat in de lichste klasse:D
MR.Fitness staat er op de beker...
Beetje cheapie beker om eerlijk te zeggen (plastic met een plaatje die je er zelf op moest plakken:S)

Maar dus de fitness klasse:D

Gr Niels

ik lachte me ook kapot. werkelijkwaar EEN gast stond op het podium, nou echt zonder te overdrijven die had gewoon een bf van 15%. serieus. dikke zwembandjes nauwelijks abs te zien.

Ben 3e geworden.. Mijn shape was weer net zoals vorige jaar ik ben niet hard genoeg.. Baal er van en mijn begeleidster ook.. We moeten mijn lichaam gewoon hard zien te krijgen eenmaal als een goede shape heb zit het ok.. Mijn massa voor een junior zit wel ok iets meer vulling op mijn schouders en borst en dat is het wel ok. Maarja zie dit maar als een les aangezien ik binnenkort toch ga overstappen naar de Nac waar het wat serieuser gaat worden.. en alles is ergens goed voor, mijn poseren in de quarterturns en verplichte poses von ik zelf erg goed gaan, het vrij poseren ook dan kan ik iig daar trots op zijn want doet doe je iig zelf..

welke klasse stond je pimpie?

en wat voor kleur slip had je aan? ik moet je toch gezien hebben maar kan het me zo niet herinneren

@ blokkieblok

Ik herken je op de foto:D

Zoals gezegd volgend jaar sta ik er weer en dan serieus op dieet;)
Zoals sommige mensen zeggen dat ze er stonden met rond de 4% a 5% niet jou vriend maar andere stond ik er beter bij met eerlijk gemeten ongeveer 6% a 7%
De foto's komen nog als ik ze binnen heb ik had de blokken op me buik staan.

Gr Niels

ok ik zal m'n maatje (hyped) ff informeren top!!!! , er stond echt een gast bij de masters met een dikke 18% ofzo en dat op een NK

Ook ik heb die gast bij de masters zien staan:eek:

Ook stond er een dikke bij body extreem met zeker 12% ???
Heb je dan wel aan dieet gedaan vraag ik me af..

Wat verstaan jullie onder 'natural'? Ben benieuwd.

@ pimpie: Burger king was top, heb zonder shirt een foto gemaakt met de double whopper voor de menukaart foto komt nog:D

Na het poseren gegeten:

-halve zak studentenhaver
-wheyshake
-2 stukken chocola
-Double whopper menu
-2 borden met italiaanse pasta en 15 olijven
-0,5 L vanillavla.
-0,5 L koffie (die kwam er weer uitlopen blijkbaar was de maag vol:o)

Oh mijn god wat was dat hemels:cool:

Niels ik heb het je gezegd, ik vind je een groot talent. Benen van jou waren beter als de nummer 1 maar ach het kon 2 kanten op. Volgend jaar pak je hem zeker.

De koffie kwam er uit lopen ?? holy F*ck ik had wel verleden jaar dat ik niet meer kon zitten maar dat het er uit loopt !!??

helaas gemist..... G-men gefeliciteerd!

fotos??

Laatst bewerkt:
Gijs_YBF_2008_015.jpg

+1 voor burgerking :D

/jk: gefeliceteerd man!

Gefeliciteerd iedereen die heeft meegedaan!
Vooral G-men!

Voor de eerste keer meegedaan met een wedstrijd en moet zeggen dat het prima bevallen is. Baalde wel van het lange wachten (en mijn 4e plaats, natuurlijk niet mee eens :) ). Heb nu de ervaring en volgende keer nog maar beter..

Terug
Naar boven