AndroidHealthClinic

Ultimate Nox Pump Formula - Dorian Yates Approved

Bezoekers in dit topic

Beoordeling: 8/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Pre-workoutWat is de werking van dit supplement volgens de producent? "Surpass your limits with my ultimate pre-training formula! Scientifically engineered to enable you to achieve new levels of training intensity, explosive muscle pumps, improved mental focus and stimulation.” Dorian Yates, 6 time Mr. Olympia.

Dorian Yates Ultimate NOX PUMP Formula is scientifically engineered to be the ideal pre-workout, muscle-expanding energy drink. It contains an advanced matrix of leading edge sports nutrients, including Nitric Oxide boosters, creatine, amino acids, phosphates, vitamins, herbal extracts and complex sugars for explosive workout pumps, increased energy, increased stamina and increased strength. With it's scientifically proven ingredients, liquid delivery system and patented absorption enhancer, this is without a doubt the most advanced and effective product of its kind. Here are some of its superior properties:Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 wekenHoe is de smaak van dit supplement? slecht, een smaak: tropicalWelke dosis heb je gebruikt? 1 zakje voor de training; gestart met een half zakjeWaar heb je het supplement gekocht? www.bardolino.nlWelke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, Wat heb je voor dit supplement betaald? 56,90 euroZou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Dit supplement is top. Het werkt super bij mij. Goed voor te bulken.Mijn review:
Op aanraden van de verkoper ben ik gestart met dit product. Het zou een prima pre-workout supplement zijn. Op de verpakking staat dat je het beste kunt beginnen met een half zakje voor de training. Dit heb ik bij de eerste training met dit supplement gedaan. Naderhand heb ik steeds rustig opgebouwd tot de aanbevolen dosering van een zakje voor de training. Ik gebruik dit supplement alleen op trainingsdagen. Er zitten 30 zakjes in een doos! Dus bij 5 keer trainen per week, doe je met één doos 6 weken! Vrij voordelig dus!

Er is maar een smaak: tropical. Ik moet eerlijk zeggen dat de smaak klote is. Hij smaakt erg bitter en zurig.

De werking van het supplement is super. Je krijgt er meer energie door. Echter relaxte energie in vergelijking tot No Xplode. Bij dit laatse supplement krijg ik vaak een nerveus gevoel. Dit is hierbij niet. Ook blijft het na geruime tijd werken. Bij no-xplode nam de werking na een aantal weken af.

De kracht die van dit supplement krijgt is enorm. Je merkt echt dat je meer gewicht kunt pakken.

Ik raad het iedereen aan om eens te proberen! Echt top! :D

noxpump.jpg
 
Heb deze ook gisteren op aanraden van Nico Bardolino gekocht maar moet eerst nog een nieuwe bus Superpump opmaken... daarna gaan we deze proberen!

Bij 3 keer in de week trainen ben je met een doos dus 10 weken verder en dat voor een goede prijs.

Iemand een idee waar dit eventueel goed gestackt mee kan worden?
 
Zelf stack ik de Nox pump met een creatine: Storm van Universal nutrition. Omdat in de Nox pump ook al creatine zit, gebruik ik na de training een schepje van de Storm. Op niet-trainingsdagen gebruik ik de Storm 's morgens bij het ontwaken en af en toe 's avonds.
 
Back
Naar boven