- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb een deel van het transcript weten te bemachtigen:
Vandaag duiken wij in de duistere wereld van de androgene anabole steroiden. Wij staan hier, undercover met een camera in onze tas, in de sportschool. We hebben afgesproken met ene Kelvin. Kelvin is een anabolen gebruiker en beweerde stellig via eerder contact, dat deze middelen niet levensgevaarlijk zijn en dat paracetamol gevaarlijker is! Dat dit kan in Nederland! Hij heeft ons beloofd een zogeheten 'kuur' voor ons mee te nemen. Deze kuur bestaat uit meerdere van deze levensgevaarlijke middelen, en wij kunnen er hier, in Nederland, met gemak aankomen.
...
We staan nu buiten de sportschool en hebben zojuist van Kelvin, die zonder blikken of boos beweert dat dit *vial test* NIET levensgevaarlijk is, wat anabolen gekregen. Dat dit kan in Nederland! We gaan nu praten met een expert (in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen) uit Belgie en vragen wat hij hier van vindt.
...
We zijn nu in Belgie en hebben voor ons een expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen. Hij pleit voor 'TRUE NATURAL BODYDILDOING' en is fel tegen gebruik van deze levensgevaarlijke middelen. Vertel ons, kunt u wat meer vertellen over true natural bodydildoing en anabolen?
- True natural bodydildoing is bodydildoing zonder spuiten en naalden, zonder levensgevaarlijke middelen. Gezondheid i.p.v. mortaliteit. Ik ben expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen en ben doctor in de wetenschappen dus ik weet waar ik over praat.
Zoals je ziet is deze expert het duidelijk oneens met de uitlatingen van Kelvin. Ook hebben wij afgesproken met ene Anthony, een bodydildoer, om te vragen wat die ervan vindt.
We zijn nu in de sportschool met Anthony, die voor ons een seminar geeft van 50 eu pp. We stellen hem de vraag wat hij van anabolen vindt.
- Beetje rijst, beetje groentjes, beetje kuurtjes daar. Ja hoor. Was het maar zo makkelijk, met anabolen moet je nog veel harder trainen dan zonder.

Goede beginnerskuur!
Sick ook dat die dealers niet ff uitleggen hoe en wat mer hcg of hoe te injecteren xd