AndroidHealthClinic

Aankondiging Undercover in Nederland, 11 mei.

Aanpakken die drugshandelaar gvd

Man wat heb ik toch een t*ring t*fus hekel aan die zogenaamde oud hollandsche k*t familie zender sbs met zn moraliserende gebazel en dan die grafharses van een kwalberto stegeman er nog eens bij die daar een beetje voor de kijkcijfertjes tof staat te doen en mensen gaat confronteren met hun gedrag. DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!

Dood gaan van dexaprine. Als je potverdomme driehonderd koppen koffie achter elkaar wegtikt kan je misschien ook wel dood neervallen maar dan ben je ook zo een ongelofelijke teringmongool dat je met het volste recht die darwin award verdient

Dat dit kan in nederland!

Denk dat we verder weinig aas te zien gaan krijgen...

bericht van marcelv niet gezien haha.

Volgens mij zijn die dealers geen beesten wat ik zag

Here we go

Heb een deel van het transcript weten te bemachtigen:

Vandaag duiken wij in de duistere wereld van de androgene anabole steroiden. Wij staan hier, undercover met een camera in onze tas, in de sportschool. We hebben afgesproken met ene Kelvin. Kelvin is een anabolen gebruiker en beweerde stellig via eerder contact, dat deze middelen niet levensgevaarlijk zijn en dat paracetamol gevaarlijker is! Dat dit kan in Nederland! Hij heeft ons beloofd een zogeheten 'kuur' voor ons mee te nemen. Deze kuur bestaat uit meerdere van deze levensgevaarlijke middelen, en wij kunnen er hier, in Nederland, met gemak aankomen.

...

We staan nu buiten de sportschool en hebben zojuist van Kelvin, die zonder blikken of boos beweert dat dit *vial test* NIET levensgevaarlijk is, wat anabolen gekregen. Dat dit kan in Nederland! We gaan nu praten met een expert (in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen) uit Belgie en vragen wat hij hier van vindt.

...

We zijn nu in Belgie en hebben voor ons een expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen. Hij pleit voor 'TRUE NATURAL BODYDILDOING' en is fel tegen gebruik van deze levensgevaarlijke middelen. Vertel ons, kunt u wat meer vertellen over true natural bodydildoing en anabolen?
- True natural bodydildoing is bodydildoing zonder spuiten en naalden, zonder levensgevaarlijke middelen. Gezondheid i.p.v. mortaliteit. Ik ben expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen en ben doctor in de wetenschappen dus ik weet waar ik over praat.

Zoals je ziet is deze expert het duidelijk oneens met de uitlatingen van Kelvin. Ook hebben wij afgesproken met ene Anthony, een bodydildoer, om te vragen wat die ervan vindt.

We zijn nu in de sportschool met Anthony, die voor ons een seminar geeft van 50 eu pp. We stellen hem de vraag wat hij van anabolen vindt.
- Beetje rijst, beetje groentjes, beetje kuurtjes daar. Ja hoor. Was het maar zo makkelijk, met anabolen moet je nog veel harder trainen dan zonder.

:roflol:

Haha gelijk hgh nodig met winstrol

Eerste kuur: epo, winstrol en hgh.

Officieel is het legaal, maar het is illegaal. Mmkay

jongens vitD is gevaarlijker

Sick ook dat die dealers niet ff uitleggen hoe en wat mer hcg of hoe te injecteren xd

Als mensen zomaar spul bij een dealer gaan kopen zonder te weten wat het is of hoe te gebruiken verdienen ze het ook om in het ziekenhuis te belanden. Niet de schuld van de dealer.

Iemand zn dealer al gespot? :rolleyes:

Net zo duidelijk als dat dexaprine dodelijk is

Hahaha die kleding winkel die HCG verkocht gaf gewoon normale inject naalden mee ipv insuline naaldjes :roflol:

Wat een grap ook over die dexaprine, het mag legaal verkocht worden een jaar lang, en op het moment dat het verboden wordt gaat ie bij mensen langs die nog een potje hadden staan. Wat een stakker

Huh, zit ik nou verdomme twee keer per week 500iu aan zwangere vrouwen pis in m'n pens te injecteren? :kots:

:D

Terug
Naar boven