MuscleMeat

Aankondiging Undercover in Nederland, 11 mei.

Site is offline :roflol:

Lol wat een goede aflevering
Wat zijn we nou te weten gekomen dat aas slecht is dat dacht iedereen al....

Volgende week gaat ie iemand onvrijwillig euthaneseren zie ik, ik kan niet wachten!
Altijd genieten met die oerhollandse gezellige familieprogramma's

zal niet lang duren hier op dbb dat ze die naam van die kale dealer rondbazuinen

wat een slechte reportage zeg

Wel grappig dat hij dit keer politie der buiten houd

Wil dit zeggen dar iedereen gewoon aas kan gaan verkopen

En die engineur zei dat hij 3 a 4 keer per maand verkoopt en 500 tot 1000 verdient obvious troll is obvious

omg site is egt down

Dat zwangere vrouwen van week 4 tot week 16 van hun zwangerschap in die blauwe kannen plassen voor Moeders voor Moeders: Met die HCG die uit die urine onttrokken wordt, worden geneesmiddelen vervaardigd die gebruikt worden bij vruchtbaarheidsbehandelingen....
en dus ook voor andere doeleinden ;)

Haha daar gaan mn toekomst plannen.. vaders zat ook mee te kijken, zegt die van: Zie je nou dat dat spul dodelijk is. Als je dat gaat gebruiken kan je oprotten uit het huis...

Dat wordt dus een huis huren voor 12 weken:p

Dat zwangere vrouwen van week 4 tot week 16 van hun zwangerschap in die blauwe kannen plassen voor Moeders voor Moeders: Met die HCG die uit die urine onttrokken wordt, worden geneesmiddelen vervaardigd die gebruikt worden bij vruchtbaarheidsbehandelingen....
en dus ook voor andere doeleinden ;)

Dat begrijp ik.
Maar wie bedoel je met zwakkelingen?Die volg ik f niet.

Haha daar gaan mn toekomst plannen.. vaders zat ook mee te kijken, zegt die van: Zie je nou dat dat spul dodelijk is. Als je dat gaat gebruiken kan je oprotten uit het huis...

Dat wordt dus een huis huren voor 12 weken:p

Neem een andere vader

Over een aantal weken als de rust is wedergekeerd, komt de site weer terug online alleen dan onder andere naam gok ik

Haha ik vond t sowieso al bizar dat die site kon blijven bestaan.
Als ik me niet vergis was de site al niet bereikbaar vanuit belgie en was hij al meerdere keer op tv geweest.

Terug
Naar boven