MuscleMeat

Nieuws Belgische instanties: Nederland zwakke schakel in bestrijding anabolenhandel

Bezoekers in dit topic

Zink orotaat werkt wel dus , uw reactie is nergens op gebaseerd

Yohimbine is hier ook een voorbeeld van


Werkte enorm goed , daarna verbod op natuurwinkels , ze mochten het niet meer verkopen , de werking was beter dan men had verwacht .

Alleen te verkrijgen via apotheker , dan vanaf 2006 verboden in de meeste EU-landen omdat een 60+ jarige man een overdosis nam en hartfalen kreeg .

mijn reactie was gericht op homeopathische middelen, niet op zink orotaat en yohimbine.
 
Kocht vroeger altijd zink orotaat , heb het zelf nagevraagd hoe het komt , een groot pharmacie bedrijf heeft namelijk een patent gekocht op zink orotaat .


Dat patent bestond er niet voor mei 2012 .


Ergens logisch als je weet dat een bepaald mineraal zeer goed opneembaar is en je hebt het geld , je er een patent op neemt .


Lijkt erg op een broodje-aap verhaal. Je kan niet zomaar een patent nemen op iets wat allang bestaat.
 
Lijkt erg op een broodje-aap verhaal. Je kan niet zomaar een patent nemen op iets wat allang bestaat.

Normaal ging ik niet meer reageren maar soit .


Bryce ik weet dat je de drang hebt om altijd gelijk te hebben maar als je mij toch niet gelooft .

Zoek het op , in plaats van altijd af te komen met de zever dat het broodje aap is .



Patenten vervallen en bedrijven kopen ze op , zo gaat dat in de wereld , verdiep je erin als je het niet gelooft .


Ik weet bij god niet waar jij de drang haalt om over bepaalde onderwerpen waar je niet direct in mee bent direct af te breken .


Weet je het beter ? bewijs het

Iedereen kan afkomen met het argument , het is een broodje aap verhaal .

Patenten vervallen , iedere simpele ziel weet dat patenten een bepaalde levensduur heeft , niet alle pantenten gelden voor eeuwig , dat kost geld .


Hoe meer reacties ik lees van je , hoe meer ik denk dat je bepaalde frustraties hebt of je bent simpelweg een troll bent.

Het zou niet de eerste keer zijn dat iemand trollt op het forum en het plots beter weet dan 100 andere leden .

Als je mijn verhaal wil tegenspreken , bewijs dan dat je ook maar iets kent over patenten .
 
Normaal ging ik niet meer reageren maar soit .


Bryce ik weet dat je de drang hebt om altijd gelijk te hebben maar als je mij toch niet gelooft .

Zoek het op , in plaats van altijd af te komen met de zever dat het broodje aap is .



Patenten vervallen en bedrijven kopen ze op , zo gaat dat in de wereld , verdiep je erin als je het niet gelooft .


Ik weet bij god niet waar jij de drang haalt om over bepaalde onderwerpen waar je niet direct in mee bent direct af te breken .


Weet je het beter ? bewijs het

Iedereen kan afkomen met het argument , het is een broodje aap verhaal .

Patenten vervallen , iedere simpele ziel weet dat patenten een bepaalde levensduur heeft , niet alle pantenten gelden voor eeuwig , dat kost geld .

Ik dacht dat je me geblokkeerd had? :D

Jij komt hier met een verhaal dat je niet hard kan maken. Iedereen kan zomaar wat beweren.
Ik heb het proberen op te zoeken, kan er niets over vinden.
Vreemd ook dat dat patent dan enkel in België zou gelden.
Kan je het aantonen, prima, dan heb je gelijk, maar tot zolang...

Ik vind het verder ook een beetje kinderachtig dat we zo met elkaar moeten omgaan, maar dat begon al toen we nog discussieerden over dit topic zelf.
Jij begon ermee met mij ervan te beschuldigen dat ik geen verstand van zaken had, terwijl ik mij baseerde op betrouwbare bronnen van artsen en wetenschappers.
Als jij een andere mening toegedaan bent, prima, maar ik vind het niet erg serieus om iemand gelijk te beschuldigen dat hij geen verstand van zaken heeft, als iemand zich baseert op betrouwbare bronnen.

Ik denk dat het daar misgelopen tussen ons.

Jammer eigenlijk, want je bent best een leuke kerel denk ik. (homo)
 
Ik dacht dat je me geblokkeerd had? :D

Jij komt hier met een verhaal dat je niet hard kan maken. Iedereen kan zomaar wat beweren.
Ik heb het proberen op te zoeken, kan er niets over vinden.
Vreemd ook dat dat patent dan enkel in België zou gelden.
Kan je het aantonen, prima, dan heb je gelijk, maar tot zolang...

Ik vind het verder ook een beetje kinderachtig dat we zo met elkaar moeten omgaan, maar dat begon al toen we nog discussieerden over dit topic zelf.
Jij begon ermee met mij ervan te beschuldigen dat ik geen verstand van zaken had, terwijl ik mij baseerde op betrouwbare bronnen van artsen en wetenschappers.
Als jij een andere mening toegedaan bent, prima, maar ik vind het niet erg serieus om iemand gelijk te beschuldigen dat hij geen verstand van zaken heeft, als iemand zich baseert op betrouwbare bronnen.

Ik denk dat het daar misgelopen tussen ons.

Jammer eigenlijk, want je bent best een leuke kerel denk ik. (homo)

Bryce geef toch toe , je wilt discussieren over AAS terwijl je nog nooit zelf gebruikt hebt en niemand in je omgeving kent die gebruikt of zelf wsl nog niet eens iets weet over esters en BB , BA , solventen , halveringswaarde tijden , estradiol , LH , FS , ...


Jij gelooft zelf nog alles wat ze in de media en wat dokters zeggen over AAS klopt , komaan plz .

De media is zo belachelijk geworden tegenwoordig dat het erger en ongeloofwaardiger is dan de gemiddelde soapserie .


Niets is overtuigender dan bloedwaarden , vooral ik als oudgebruiker weet waarover ik spreek .

Jij hebt nog nooit AAS aangeraakt .

Huisartsen zijn ook verplicht volgens eed van hun beroep om bepaalde boodschappen mee te geven aan hun patienten , niet omdat ze het zelf willen .

Als je iemand kent in je omgeving die studeert als dokter , vraag het hen , een huisarts mag niet zomaar alles vertellen aan een patient .
 
Back
Naar boven