MuscleMeat

Nieuws Belgische instanties: Nederland zwakke schakel in bestrijding anabolenhandel

Bezoekers in dit topic

Maakt het dan toch een illegaal middel wat de verkoop ervan betreft zonder doktersrecept.
Woordspelletjes:)

Weed mag je in feite in belgie niet kopen

Maar je mag wel 3gram op zak hebben en in prive eigendom mag je het roken

Onzin wat je vertelt dus .
 
Maakt het dan toch een illegaal middel wat de verkoop ervan betreft zonder doktersrecept.
Woordspelletjes:)

Het is geen illegaal middel, de verkoop aan mensen zonder recept is verboden.

Het bezit van AAS voor persoonlijk gebruik is 100% legaal. Een gebruiker overtreed geen enkele wet.
 
Het is geen illegaal middel, de verkoop aan mensen zonder recept is verboden.

Het bezit van AAS voor persoonlijk gebruik is 100% legaal. Een gebruiker overtreed geen enkele wet.

Woordspelletjes, wat ik al zei. Het gaat mij niet om de juridische kant, daar ben ik meer dan capabel genoeg voor om die te kennen.

Ik noemde het een illegaal middel daar waar het de verkoop zonder recept betreft.

Bovendien gaat deze thread niet over Nederland, maar België, waar dus blijkbaar ook het bezit/gebruik verboden is.
 
Woordspelletjes, wat ik al zei. Het gaat mij niet om de juridische kant, daar ben ik meer dan capabel genoeg voor om die te kennen.

Ik noemde het een illegaal middel daar waar het de verkoop zonder recept betreft.

Bovendien gaat deze thread niet over Nederland, maar België, waar dus blijkbaar ook het bezit/gebruik verboden is.

Vroeger had je nog wel eens een huisarts die durfde op aanvraag sustanon voorschrijven aan een patient , is het daarom veiliger omdat het volgens de wet voorgeschreven is ?

Nee
 
Vroeger had je nog wel eens een huisarts die durfde op aanvraag sustanon voorschrijven aan een patient , is het daarom veiliger omdat het volgens de wet voorgeschreven is ?

Nee

Nee, natuurlijk niet.

Voorschrijving zou door een sportarts moeten gebeuren na uitgebreid medisch onderzoek en voorlichting.
 
Nee, natuurlijk niet.

Voorschrijving zou door een sportarts moeten gebeuren na uitgebreid medisch onderzoek en voorlichting.

Toch gebeurde het vaak niet , ik bedoel daarmee , dat de hele understatement dat anabolica zo slecht is , waarom schreven bepaalde huisartsen het af en toe dan zo gemakkelijk voor ...


Alles draait rond geld , brengt het geen geld op , laten we het verbieden , iedereen die beetje in de marketing draait weet waarover dit gaat .


De geldmachine moet bij alles rollen , in de pharmacie , alchohol , siggaretten , de politiek , ...

Genoeg homeopatische middelen die verboden zijn omdat ze gewoon werkten .

Maar ze werden verboden omdat de pharmacie er niet aan verdiende .

Een duidelijk voorbeeld is zink orotaat dat niet hier meer mag verkocht worden . De opneembaarheid was te goed , dus werd het verboden voor verkoop voor natuurwinkels en nu alleen verkrijgbaar via apotheek .
 
Een duidelijk voorbeeld is zink orotaat dat niet hier meer mag verkocht worden . De opneembaarheid was te goed , dus werd het verboden voor verkoop voor natuurwinkels en nu alleen verkrijgbaar via apotheek .

Vind je het gek als de opneembaarheid zo goed was? Als je soms ziet welke hoeveelheden zink mensen hier slikken, terwijl een ietwat hogere dagelijkse inname al tot kopergebrek kan leiden?
 
De hele fout die men maakt rond AAS is dat dit niet gecontroleerd is. Louche vervalste batches omdat ze op de markt niet te verkrijgen zijn.

Geen studies die concreet bewijzen hoe het nu in elkaar zit.

Als dit allemaal aangepakt zou worden zou er al heel veel worden opgelost.

AAS gebruik is niet gevaarlijk, AAS misbruik wel.
 
Vind je het gek als de opneembaarheid zo goed was? Als je soms ziet welke hoeveelheden zink mensen hier slikken, terwijl een ietwat hogere dagelijkse inname al tot kopergebrek kan leiden?

Je kan even gemakkelijk overdoseren met zink orotaat dan met zink glycinaat .

Zink orotaat was gwn een van de best opneembare middelen en de pharmacie verdiende er niet aan en dat ging hen niet .


Jij ken het hele verhaal achter zink orotaat niet eens , dus laat uw mening achterwege , want mening natuurwinkel kent de echte feiten waarom ze bepaalde middelen niet mogen verkopen .

Geld .

Grote bedrijven moeten geld blijven verdienen , uiteindelijk draait alles rond geld en mensen die dit ontkennen leven in een sprookjeswereld .

Zelf in de politiek en in de regering draait alles uiteindelijk rond geld . crisis ? => geld

---------- Post toegevoegd Fri 1 Mar 2013 om 16:51 ----------

De hele fout die men maakt rond AAS is dat dit niet gecontroleerd is. Louche vervalste batches omdat ze op de markt niet te verkrijgen zijn.

Geen studies die concreet bewijzen hoe het nu in elkaar zit.

Als dit allemaal aangepakt zou worden zou er al heel veel worden opgelost.

AAS gebruik is niet gevaarlijk, AAS misbruik wel.

+1


Vanalles is dit zo , dat misbruik slecht is .

Alleen wil men nodeloos de focus leggen op anabolica terwijl er enorm veel meer doden en schade is door misbruik van alledaagse middelen .

Duidelijk voorbeeld : paardevlees schandaal , misbruik van producten op grote schaal , reden => meer geld verdienen .
 
Woordspelletjes, wat ik al zei. Het gaat mij niet om de juridische kant, daar ben ik meer dan capabel genoeg voor om die te kennen.

Ik noemde het een illegaal middel daar waar het de verkoop zonder recept betreft.

Bovendien gaat deze thread niet over Nederland, maar België, waar dus blijkbaar ook het bezit/gebruik verboden is.

Volgens mij is de essentie juist wat er in Nederland verkeerd is en niet in België :o
 
Geld .

Grote bedrijven moeten geld blijven verdienen , uiteindelijk draait alles rond geld en mensen die dit ontkennen leven in een sprookjeswereld .

Zelf in de politiek en in de regering draait alles uiteindelijk rond geld . crisis ? => geld

.

Your story doesn't make sense.
Als ze de verkoop legaal zouden maken en er accijnzen op heffen, dan zou de overheid er flink wat op kunnen verdienen, en belasting die de producerende bedrijven zouden moeten betalen, zou ook heel wat kunnen opleveren.
In ieder geval veel meer dan wat de bestrijding nu kost.
Dus ik vind jouw verhaaltje een beetje onzin.
 
Your story doesn't make sense.
Als ze de verkoop legaal zouden maken en er accijnzen op heffen, dan zou de overheid er flink wat op kunnen verdienen, en belasting die de producerende bedrijven zouden moeten betalen, zou ook heel wat kunnen opleveren.
In ieder geval veel meer dan wat de bestrijding nu kost.
Dus ik vind jouw verhaaltje een beetje onzin.

Wie zei er iets over legaal maken ?

Ik zeg dat ze overdrijven met de schadelijkheid van anabolica .


De reden van hun strijd tegen anabolica is puur media gericht .

Achohol , nicotine , ... maakt nog altijd beduidend teveel slachtoffers dagelijks , dan die paar per regio die "sterven " van anabolica ?


Hoeveel mensen zijn er al in uw buurt gestorven aan anbolica of hebben serieuze kwaaltjes ervan ?

De reden waarom ze je het juist willen totaal verbieden en controle op hebben is dat ze beweren dat het zo schadelijk is terwijl het dodenaantal ervan beduidend niet merkbaar is .

Maar het onderwerp is actueel .

Ze zouden veel beter hun focus leggen op alchoholmisbruik en medicijnenmisbruik daar waar het dodentaal dagelijks enorm is .

De strijd tegen anbolica is puur onzin omdat de oorsprong nu ligt omdat het vaker in de media opgeblazen wordt.

Bijvoorbeeld het wielrennen .

Er word al meer dan 70jaar gebruikt in die sport maar nu is de belangstelling o zo groot , naïf op zijn best ...
 
Laatst bewerkt:
Nu niet van onderwerp veranderen Nick.
Je zei dit:

"Alles draait rond geld , brengt het geen geld op , laten we het verbieden"

En daarop antwoordde ik dit:

"Your story doesn't make sense.
Als ze de verkoop legaal zouden maken en er accijnzen op heffen, dan zou de overheid er flink wat op kunnen verdienen, en belasting die de producerende bedrijven zouden moeten betalen, zou ook heel wat kunnen opleveren.
In ieder geval veel meer dan wat de bestrijding nu kost.
Dus ik vind jouw verhaaltje een beetje onzin. "
 
Nu niet van onderwerp veranderen Nick.
Je zei dit:

"Alles draait rond geld , brengt het geen geld op , laten we het verbieden"

En daarop antwoordde ik dit:

"Your story doesn't make sense.
Als ze de verkoop legaal zouden maken en er accijnzen op heffen, dan zou de overheid er flink wat op kunnen verdienen, en belasting die de producerende bedrijven zouden moeten betalen, zou ook heel wat kunnen opleveren.
In ieder geval veel meer dan wat de bestrijding nu kost.
Dus ik vind jouw verhaaltje een beetje onzin. "

Ze gaan nooit anabolica legaliseren , wat voor onzin vertel je nu ?

De point gaat erom dat het onzin is om te strijden tegen de anbolica omdat de slachtoffers die het maakt verwaarloosbaar klein zijn tegenover andere oorzaken.

En er zijn veel belangrijkere onderwerpen waar men zou moeten tegen strijden dan anabolica .
 
Laatst bewerkt:
Ze gaan nooit anabolica legaliseren , wat voor onzin vertel je nu ?

Ze zouden het beter doen... natuurlijk gaan ze dit nooit doen want wat doet dit dan met topsport.. al is het ook geen geheim dat topsporters dit doen zoals we hier op dbb van onze whey shake slurpen :cool:
 
Ze zouden het beter doen... natuurlijk gaan ze dit nooit doen want wat doet dit dan met topsport.. al is het ook geen geheim dat topsporters dit doen zoals we hier op dbb van onze whey shake slurpen :cool:

;) toch iemand die het snapt
 
Bryce Negeren bespaard zoveel energie, wel jammer dat jullie het niet doen, want nu zie ik nog steeds al die k*tquotes :o

OT: Over een week is het hopelijk weer allemaal overgewaaid...
 
Ze gaan nooit anabolica legaliseren , wat voor onzin vertel je nu ?

De point gaat erom dat het onzin is om te strijden tegen de anbolica omdat de slachtoffers die het maakt verwaarloosbaar klein zijn tegenover andere oorzaken.

En er zijn veel belangrijkere onderwerpen waar men zou moeten tegen strijden dan anabolica .

Ik volg jou niet meer....

Je zegt toch "Alles draait rond geld , brengt het geen geld op , laten we het verbieden"

En dan zeg ik: als het legaal was zou het juist veel geld kunnen opbrengen.

Wat is daar onduidelijk aan?

Misschien dat je geen tegenargument meer hebt?
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven