AndroidHealthClinic

uniek in NL: Moskee Deventer mag dagelijks oproepen tot het gebed

Een aantal moskeeën waar het gebed vanaf geschald wordt in gare achterstandsbuurten zijn exemplarisch voor de moslimisering van de samenleving? Of hoe moet ik dat zien?

Ik juich overigens dit soort ontwikkelingen niet toe maar die achterstandswijken zijn nou eenmaal al tientallen jaren bolwerken van allochtonen. Dan heb je ook grote kans dat die wijken steeds meer afgestemd raken op de inwoners van zo'n wijk.

Het mooie is dat de omliggende wijken voornamelijk bestaan uit nederlandse gezinnen :)

Hey homo bryce, welk geschreeuw?
Ik denk niet dat jij al eens een adhaan hebt gehoord in een moskee dus wat zit jij nu te lullen..

LOL, je noemt het "zang" ?
Anyway, verkeerde discussie dude, interesseert me niet hoe je het wil noemen, gelovigen moeten anderen niet lastig vallen met hun geloof. Niet op deze manier.

LOL, je noemt het "zang" ?
Anyway, verkeerde discussie dude, interesseert me niet hoe je het wil noemen, gelovigen moeten anderen niet lastig vallen met hun geloof. Niet op deze manier.

+1

t*fus herrie is een beter woord voor dat geluid wat uit die 10 meter hoge dildo's komt :roflol:

Stoort toch niet, liever dat dan sjonnie met zijn kermiswagen die in de straat rijdt met boom boom boom "heeft iedereen me gezien?" muziek!

Maar jij bent een Moslim ;)

---------- Post toegevoegd Fri 8 Mar 2013 om 14:40 ----------

Je zal maar uit je nachtdienst komen en ermee gewekt worden. t*ring. Achja, over 20 jaar horen we waarschijnlijk op elke hoek van de straat dit achterlijke gebler.

Mensen die niet op de PVV stemmen en hierover klagen, zijn gewoon hypocrieten

Mensen die niet op de PVV stemmen en hierover klagen, zijn gewoon hypocrieten

dat een vogel kan vliegen /staat gelijk aan\ tbeest is inhoudsloze kortzichtigheid ten top

wat ben jij toch een naïef mannetje. zo een antwoord gestoeld toch nergens op.
heb je al een paar keer "proberen" te volgen in discussies, maar jouw standpunten zijn equivalent aan bovenstaande formule.
jou te voorzien van een feit binnen een discussie, is hetzelfde als een walvis proberen te laten touwtje springen.
zo zinloos, je maakt ze zelden mee zoals jij.

aan een andere kant kun je aardig provoceren, dus zie bovenstaand maar als een compliment.:scratch:

• Topic Starter Topic Starter
Een aantal moskeeën waar het gebed vanaf geschald wordt in gare achterstandsbuurten zijn exemplarisch voor de moslimisering van de samenleving? Of hoe moet ik dat zien?

Ik juich overigens dit soort ontwikkelingen niet toe maar die achterstandswijken zijn nou eenmaal al tientallen jaren bolwerken van allochtonen. Dan heb je ook grote kans dat die wijken steeds meer afgestemd raken op de inwoners van zo'n wijk.

Islamiseren in NL is het toenemen van de islam (alle facetten) in de NL samenleving. Het gebed dat nu DAGELIJKS wordt omgeroepen is een nieuw stukje islam in onze samenleving.

Noem het progressie van de islam in Nederland.

2e alinea: Ja dat klopt en het is nog logisch inderdaad ook ben ik met je eens. Maar ik ben het er niet mee eens dat het gebeurd ook al is het logisch.

Dat zijn we helaas al 15 jaar niet meer:(

ik zie t een beetje zo, op het moment dat er meer moskeen in nederland zijn dan kerken kun je het beter klein marokko gaan noemen ipv nederland...

Ik hoop echt niet dat dit soort "grappen" nog veel vaker gaan voorkomen want mensen gaan echt het hef in eigen handen nemen. Kijk naar hoe de economie gaat en dan ook nog eens deze onzin. Ben benieuwd wanneer de nederlanders nou eens wakker worden en er wat aan gaan doen. Ik zal van de partij zijn. Je moet is voor de grap in marokko een kerk gaan bouwen.... En de gevolgen zullen niet prettig zijn. Wat doen wij omdat we zogenaamd gastvrij willen zijn gaan we moskees voor hun bouwen en dat nog wel van belasting waar iedere nederlander hard voor heeft gewerkt. We leven in een schots en scheef krom land...........

Terug
Naar boven