AndroidHealthClinic

uniek in NL: Moskee Deventer mag dagelijks oproepen tot het gebed

ik zie t een beetje zo, op het moment dat er meer moskeen in nederland zijn dan kerken kun je het beter klein marokko gaan noemen ipv nederland...

Ik hoop echt niet dat dit soort "grappen" nog veel vaker gaan voorkomen want mensen gaan echt het hef in eigen handen nemen. Kijk naar hoe de economie gaat en dan ook nog eens deze onzin. Ben benieuwd wanneer de nederlanders nou eens wakker worden en er wat aan gaan doen. Ik zal van de partij zijn. Je moet is voor de grap in marokko een kerk gaan bouwen.... En de gevolgen zullen niet prettig zijn. Wat doen wij omdat we zogenaamd gastvrij willen zijn gaan we moskees voor hun bouwen en dat nog wel van belasting waar iedere nederlander hard voor heeft gewerkt. We leven in een schots en scheef krom land...........

Nederland is 1 van de weinige landen in de wereld die niet nationalistisch is ingesteld. Kijk om je heen, bij niemand heeft een Nederlandse vlag voor zijn huis. Er wordt amper massaal geprotesteerd. Zo zijn de meeste landen van Noord Europa.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind wel dat je één lijn moet trekken: wat voor moslims niet mag, moet voor andere geloven ook niet mogen.

Dus omdat ik liever niet zie dat islamitische feestdagen tot officiele feestdagen worden verklaard (stel dat er een oproep komt) moeten op termijn ook de christelijke feestdagen maar eraf vanwege de 'lijn' ?

Nederland is 1 van de weinige landen in de wereld die niet nationalistisch is ingesteld. Kijk om je heen, bij niemand heeft een Nederlandse vlag voor zijn huis. Er wordt amper massaal geprotesteerd. Zo zijn de meeste landen van Noord Europa.
Meestal de oudere generatie hangt de vlag uit. Maar je ziet het idd weinig.

Dus omdat ik liever niet zie dat islamitische feestdagen tot officiele feestdagen worden verklaard (stel dat er een oproep komt) moeten op termijn ook de christelijke feestdagen maar eraf vanwege de 'lijn' ?

Nee, ik zou geen problemen ermee hebben als de christenen een paar officiële feestdagen inleveren en als daarvoor in de plaats ook een boeddhistische, joodse en islamitische feestdag komt, en een dag van het atheisme:D

Ik ben wel voor het invoeren voor Islamitische feestdagen, alsook Joodse feestdagen

maar dan moeten die wel voor iedereen zijn, want moslims en joden blijven ook thuis bij Christelijke feestdagen

binnenkort moeten we dan niet meer gaan werken

Ik ben wel voor het invoeren voor Islamitische feestdagen, alsook Joodse feestdagen

maar dan moeten die wel voor iedereen zijn, want moslims en joden blijven ook thuis bij Christelijke feestdagen

binnenkort moeten we dan niet meer gaan werken

bek dicht je werkt niet eens.

Nee, ik zou geen problemen ermee hebben als de christenen een paar officiële feestdagen inleveren en als daarvoor in de plaats ook een boeddhistische, joodse en islamitische feestdag komt, en een dag van het atheisme:D

Jaja en ook nog een homo feestdag waarbij alle howmows op klokslag 12u spontaan elkaar beginnen af te zuigen op de grote markt zeker...nee bruce dat niet!

Nou ja, dit kan echt niet :o
Dan mogen de kerken daar dus ook lopen schreeuwen ??

Jaja en ook nog een homo feestdag waarbij alle howmows op klokslag 12u spontaan elkaar beginnen af te zuigen op de grote markt zeker...nee bruce dat niet!

:gek: We hadden het over feestdagen voor geloven en atheisme.

Bovendien hebben homo's al de Gay Pride, vind ik allang genoeg:)

Intolerant
Sexistisch
Leugenachtig
Antidemocratisch
Middeleeuws

Je profielfoto ben ik het niet mee eens, tbeest: het land is van ons allemaal, ook van de Turken en Marokkanen met een Nederlands paspoort.

Terug
Naar boven