AndroidHealthClinic

uniek in NL: Moskee Deventer mag dagelijks oproepen tot het gebed

Ben benieuwd wanneer de nederlanders nou eens wakker worden en er wat aan gaan doen. Ik zal van de partij zijn. Je moet is voor de grap in marokko een kerk gaan bouwen.... En de gevolgen zullen niet prettig zijn. Wat doen wij omdat we zogenaamd gastvrij willen zijn gaan we moskees voor hun bouwen en dat nog wel van belasting waar iedere nederlander hard voor heeft gewerkt. We leven in een schots en scheef krom land...........

Het is niet zo dat omdat ze in Marokko of Turkije niet zo tolerant zijn tov andersgelovigen, dat wij ook intolerant moeten worden.
Die moskees bouwen ze trouwens zelf, vaak met steun uit de arabische olie-landen.

Moskees heb ik niks op tegen, maar ze moeten niet beginnen anderen lastig te vallen met hun geloof.
Nog even en dan valt tegen gebedstijd het verkeer stil op kruispunten omdat moslims moeten bidden....

Ik spreek enkel voor men eigen, maar helaas ik moet wel werken voor mijn 6 kinderen eten te kunnen geven.
@panlap

Mss wat bijklussen, klusserdeklus.

---------- Post toegevoegd Fri 8 Mar 2013 om 15:30 ----------

Ik stem helemaal niet meer, en helemaal niet op de pvv met hun hoofddoektax. Enige waar ze bij de pvv goed in zijn is extra chromosomen verzamelen.

ik heb het vorig jaar voor het eerst gedaan, maar zie mezelf het snel nog een x doen.

in before mensen die zeggen dat het kansloos is om niet te stemmen.

het is juist ****ing kansloos als je denkt dat je ook maar iets kunt veranderen met je stem.

Gooi eens alle kerken, synagogen en moskees plat aub. En rap

• Topic Starter Topic Starter
Het kan net zo vervelend zijn als kerkklokken die luiden op zondagochtend. Religie gewoon lekker binnenskamers houden, val anderen er in ieder geval niet mee lastig.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb niets met religie in welke vorm dan ook.
Maar ik weet niet anders dan dat er heel mijn leven al kerk klokken luiden, dat hoort bij NL.
Denk dan gewoon als ik het zondeg morgen hoor van : Aaaaarrh (uitrekkend en hand in broek stekend) terwijl de kerkgangers nu door de regen naar de kerk lopen draai ik me nog een keer om. :)

Gelukkig hebben we hier nog geen moskee's in het dorp waar ik woon, want met dat gejodel zou ik echt niet vrolijk worden... Hoort ook niet bij NL dus opt**fen daarmee.

Het is niet zo dat omdat ze in Marokko of Turkije niet zo tolerant zijn tov andersgelovigen, dat wij ook intolerant moeten worden.
Die moskees bouwen ze trouwens zelf, vaak met steun uit de arabische olie-landen.

Moskees heb ik niks op tegen, maar ze moeten niet beginnen anderen lastig te vallen met hun geloof.
Nog even en dan valt tegen gebedstijd het verkeer stil op kruispunten omdat moslims moeten bidden....

In marokko en turkije staan ook kerken hoor...

Het kan net zo vervelend zijn als kerkklokken die luiden op zondagochtend. Religie gewoon lekker binnenskamers houden, val anderen er in ieder geval niet mee lastig.
Dat is om 10:15 uur, moskees gaan vaak midden in de nacht los, vooral vrijdag geven ze een extra lang concert.

Ja dat, dat vind ik volkomen gestoord, en daar is het nog op de stoep. In islamitische landen ligt dan echt het verkeer stil op plaatsen.
Platliggend verkeer heb ik in Istanboel in ieder geval niet meegemaakt. Wellicht dat het in het Aziatisch gedeelte van de stad voorkomt.

Dat minarettengebler went overigens vrij snel. Niet dat ik ook maar een seconde de adhaan in Nederland wil horen.

• Topic Starter Topic Starter
Begrijp me niet verkeerd, ik heb niets met religie in welke vorm dan ook.
Maar ik weet niet anders dan dat er heel mijn leven al kerk klokken luiden, dat hoort bij NL.

Ja er zijn heel veel mensen die denken, om de islam te kunnen bekritiseren zeg ik maar gewoon 'stop al het geloof'.
Vaak willen ze zeggen 'stop de islam want met christenen heb ik niks meer van doen maar ik mag niet discrimineren, dus alles maar'.

Partijtje als d66 is zo'n partij. Daartegenover de PVV en SGP die zeggen, wij leveren kritiek op de islam en wij gaan uit van onze christelijke-joodse identiteit en hoeven ons niet tegen die identiteit te keren.

Laatst bewerkt:
Islam hoort niet in Europa. Klaar.

Open de ogen voor het te laat is

Ja er zijn heel veel mensen die denken, om de islam te kunnen bekritiseren zeg ik maar gewoon 'stop al het geloof'.

Vaak willen ze zeggen 'stop de islam want met christenen heb ik niks meer van doen maar ik mag niet discrimineren, dus alles maar'.

Ik vind wel dat je één lijn moet trekken: wat voor moslims niet mag, moet voor andere geloven ook niet mogen.
Ik denk ook dat er verschil zit tussen klokkengelui en een oproep tot gebed in woorden, zoals in de islam gebeurt. Dus je discrimineert niet noodzakelijkerwijze als je klokkengelui toelaat, en de islamitische oproep tot gebed niet.

Terug
Naar boven