Weet je wat het grote verschil is?
Kerken; Iedereen welkom
Katholieke scholen in nl ; Iedereen welkom
Katholieke sportverenigingen in nl ; Iedereen welkom
naakte zwemuurtjes ;iedereen welkom
Moskee ; houdt je aan alle strenge regels anders neen
Islamitische school ;ben benieuwd of je er uberhaupt lid mag van worden mocht je het willen als ongelovige westerling
sportvereniging idem.
moslima zwemuurtjes; enkel vrouwen
Hun kennen geen vrijheid, wij moeten overal tolerant in wezen en hun zijn dat niet. Denk maar niet dat jij je hangbuikzwijntje langs deze moskee mag gaan uitlaten. Loop jij als gay maar eens samen met je vriend deze moskee in. Het gaat je niet lukken. Er langs denk ik ook niet. Het zou imo alleen mogen als ze ook tolerant zouden zijn jegens ons westerlingen maar dan gelden er opeens de wetten van Allah en we accepteren dat.
In een moskee is ook iedereen welkom, dat is echt onzin. Dat je je een beetje fatsoenlijk moet gedragen, lijkt me niet meer dan normaal.
Ik weet niet hoe het met scholen werkt. Dat katholieke scholen iedereen aannemen, moeten ze zelf weten, maar als een islamitische school niet-moslims zou weigeren (als dat wettelijk mag), zou ik dat niet zo raar vinden - wat ga je zoeken op een islamitische school als je niet moslim bent?
Een sportvereniging: ik zou niet weten waarom ze moeilijk zouden doen - ook nooit gehoord.
Moslima zwemuurtjes? Wat is dat nu voor een vergelijk met naaktzwemmen? Bioscopen hebben soms lady nights - die zijn ook niet voor mij als man bedoeld.
Waarom zou ik samen met mijn man een moskee moeten binnenlopen? Ik weet wat ze over homo's zeggen, wat dat betreft is de katholieke kerk nauwelijks een haar beter.
Trouwens, als ik met mijn man een moskee binnenloop, waarom zou dat niet lukken?
En langs een moskee lopen zou niet lukken? Ga fietsen

10 keer zou ik erlangs kunnen lopen als het moest.
Ik denk dat we niet te zeer moeten overdrijven en dat het allemaal wel meevalt.
En dat waar het echt fout gaat, een keiharde aanpak op zijn plaats is.
Om een voorbeeld te geven:
Zie dat filmpje hierboven van Parijs: ik weet niet of dat slechts eenmalig is, of dat daar elke vrijdag moslims in rijen op de stoepen zitten en het trottoir bezetten. Als dat elke vrijdag zou zijn, dan zou daar onmiddellijk ingegrepen moeten worden, zoiets gaat uiteraard te ver.