MuscleMeat

uniek in NL: Moskee Deventer mag dagelijks oproepen tot het gebed

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo doen ze dat in Deventer, als je het dus bent vergeten of wat dan ook telt je stem als geen bezwaar. (van de site deventer tv)

Nette peiling, meestal zie je zaken waar tegen je bezwaar kan indienen alleen in een lokaal gemeentekrantje dat de meesten direct weg gooien.

Nette peiling, meestal zie je zaken waar tegen je bezwaar kan indienen alleen in een lokaal gemeentekrantje dat de meesten direct weg gooien.

In een gemeentekrantje is nog heel netjes. In mijn gemeente hebben ze dat zelfs afgeschaft. Alleen nog maar info over vergunning-aanvragen enzo als je je aanmeldt op een mailing list.
Wat dat betreft zijn we echt een Apenland het worden. In België wordt bij een vergunningsaanvraag ter plekke een bordje neergezet en omwonenden krijgen automatisch een brief toegestuurd.

• Topic Starter Topic Starter
Bryce je bent erg naief als je spreekt over 'we hoeven niet te accepteren' en 'aan de wet houden'. Praktijk wijst uit dat heel veel zaken die jou mogelijk toch gaan irriteren niet bij wet te regelen zijn.

We hebben gezien wat de islam ons nu vanaf 1965 heeft gebracht.

Van 0 moskees naar 500
Van 0 scholen naar 50
Van 0 salafisten naar xxxx
Van 0 burqa's naar xxxx
Van 0 moslima's die geweld willen gebruiken naar xxx
Van 0 handenschud weigeraars naar xxxx

Etcertera, etcetera. Blijf jij maar wijzen op 'vrijheid' en gelijke aanpak als christenen die nog op 1 hand te tellen zijn.

Laatst bewerkt:
Bryce je bent erg naief als je spreekt over 'we hoeven niet te accepteren' en 'aan de wet houden'. Praktijk wijst uit dat heel veel zaken die jou mogelijk toch gaan irriteren niet bij wet te regelen zijn.

We hebben gezien wat de islam ons nu vanaf 1965 heeft gebracht.

Van 0 moskees naar 500
Van 0 scholen naar 50
Van 0 salafisten naar xxxx
Van 0 burqa's naar xxxx
Van 0 moslima's die geweld willen gebruiken naar xxx
Van 0 handenschud weigeraars naar xxxx

Etcertera, etcetera. Blijf jij maar wijzen op 'vrijheid' en gelijke aanpak als christenen die nog op 1 hand te tellen zijn.

Die moskees en scholen zijn nog altijd vele malen minder dan christelijke scholen en kerken.
Bij wet is heel veel te regelen. En handhaving is ook van belang, daar zijn we zelf verantwoordelijk voor.
Ik kan niet direct zoveel echt belangrijke dingen bedenken die niet per wet geregeld zouden kunnen worden.

Is toch een vrij land? Waarom loopt iedereen hier nou te zeuren.. :o

Wat doe je er eigenlijk allemaal aan TS, behalve je toetsenbord kapot rammen van frustratie? T is me nogal wat met die invasie, ik neem aan dat je al allerlei maatregelen hebt getroffen om de strijd aan te gaan?

Ik denk dat de PVV straks weer groot wordt, als ze dit beginnen toe te laten.

Niet dat ik een groot fan van Wilders ben, absoluut niet, maar op sommige punten kun je hem geen ongelijk geven, al gaat hij op andere punten echt te ver.

Ik zal jullie eventjes vertellen wat ons te wachten staat in Belgistan en Nederlandistan, indien we op deze manier voortdoen (wat ik nu opsom, is nu al in grote steden van Frankrijk aan de gang)

Het betreft:
- leerlingen ongewettigd afwezig op Islamitische feestdagen
- moeders en vaders die bij het oudercontact niet willen omgaan met iemand van het andere geslacht
- weigering aan gemengde turn- en zwemlessen
- weigering van bepaalde boeken van auteurs te lezen met een Christelijke inslag (bv Voltaire)
- weigering van het volgen van geschiedenislessen wanneer een joodchristelijke visie op de wereld wordt gegeven
- in vraag stellen van de evolutietheorie
- leerlingen die weigeren engels te leren omdat het een werktuig is van het imperialisme

Dit staat ons allemaal te wachten

Leve de omgekeerde integratie

Ik zal jullie eventjes vertellen wat ons te wachten staat in Belgistan en Nederlandistan, indien we op deze manier voortdoen (wat ik nu opsom, is nu al in grote steden van Frankrijk aan de gang)

Het betreft:
- leerlingen ongewettigd afwezig op Islamitische feestdagen
- moeders en vaders die bij het oudercontact niet willen omgaan met iemand van het andere geslacht
- weigering aan gemengde turn- en zwemlessen
- weigering van bepaalde boeken van auteurs te lezen met een Christelijke inslag (bv Voltaire)
- weigering van het volgen van geschiedenislessen wanneer een joodchristelijke visie op de wereld wordt gegeven
- in vraag stellen van de evolutietheorie
- leerlingen die weigeren engels te leren omdat het een werktuig is van het imperialisme

Dit staat ons allemaal te wachten

Leve de omgekeerde integratie

Heb mijn middelbare periode op een christelijke school gezeten, en er zat ook zo'n fatsig moslimwijf bij mij in de klas (op een christelijke school dus) die het onzin vond dat ze bij godsdienst ook het christendom als onderwerp kreeg. Volgens mij zijn zelfs dr ouders op gesprek gekomen toen om hun verhaal te doen dat ze t niet nodig vonden dat hun dikke zeug leerde over andere godsdiensten.
Irriteerde me dood

Terug
Naar boven