klusserdeklus
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 76
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik kan je framboos afraden ben net aan een 5kg emmer begonnen, cookies en cream vond ik lekker.Met al dat gezeik hier....iemand nog een lekkere smaak van shake geprobeerd?
Ik vind zoiets gezegd persoonlijk ook onzin.
Maar zwembaden die niet van de staat zijn, daar beslist de eigenaar zelf over - dat heeft niets met gelijke behandeling te maken.
ja tuurlijk, en als ze jou als homo nou afwijzen? dan is het toch ook discriminatie ?

Daar wil ik niet eens over denken, een zwemavond alleen voor homo's...... ik kijk veel te graag naar hetero guys
Maar seriously: deze zaken liggen juridisch vrij gecompliceerd:
Als de eigenaar van een zwembad een avond voor gesluierde vrouwen wil aanbieden, dan is hij daar vrij in. Dan hoeft hij niet ook direct een avond voor meisjes of homo's aan te bieden.
Het is wat anders als het zwembad uren verhuurt: dan zou hij een zwemavond voor homo's in principe niet kunnen weigeren........ blijft wel nog de vraag hoe je aan de ingang checkt wie homo is en wie niet....![]()

167 nee gezegd en de rest ja? Of is niet gereageerd ook ja?![]()
Dat is niet moeilijk, ze hebben een sjaaltje om en begroeten je met 'HAAAAI'
![]()

Dat is typisch Nederlands tellen. Zo ging dat vroeger ook al.

ik kan je framboos afraden ben net aan een 5kg emmer begonnen, cookies en cream vond ik lekker.
Dat is niet moeilijk, ze hebben een sjaaltje om en begroeten je met 'HAAAAI'
![]()
Zoiets hoorde ik 10 jaar geleden ook, zelfs al eerder. Waar blijft die overname dan?

Hahaha zuur man, ik heb hetzelfde met mijn White Chocolate emmerik kan je framboos afraden ben net aan een 5kg emmer begonnen, cookies en cream vond ik lekker.
. Gelukkig is die nou eindelijk bijna op.Wacht jij maar kalm af EricjeR.
Ergens in 1950 kwam de eerste moskee in NL, in 2011 telt Nederland naar schatting ruim 900 duizend moslims en 453 moskeeën en het bouwen gaat snel door.
Het duurde tot 1988 voor de eerste twee islamitische basisscholen van start gingen, één in Eindhoven (Tarieq ibnoe Ziyad) en één in Rotterdam (Al Ghazali).
In 2006 waren er 47 islamitische basisscholen en twee middelbare scholen.
Dat zijn de fundamenten...
Er zit wel een groot verschil in - zwarte scholen zijn broedplekken voor criminelen. Ga bijvoorbeeld eens naar een zwarte basisschool (!!!!) in Amsterdam. Een vriend van me doet de sportopleiding en moest met zijn klas gebruik maken van de gymzaal van een zwarte school. Al van tevoren durfde geen van zijn leerlingen mee, want ze zeiden dat ze bang waren voor de kinderen op die zwarte school. Van tevoren heeft hij al aan de school gevraagd om extra personeel op het schoolplein neer te zetten op het moment dat hij aan zou komen met zijn klas, en het ging als volgt: een aantal leerlingen van die zwarte school uit groep 7 roept HE KANKERHOEREN! Vervolgens wordt er door iemand anders een voetbal tegen zijn klas aangeschopt. Dit is normaal gedrag op die zwarte school. Sterker nog, voor zo'n 90% is dit normaal.En waarom zou dat niet mogen? Kerken en christelijke scholen heb je toch ook?
En waarom zou dat niet mogen? Kerken en christelijke scholen heb je toch ook?
Er zit wel een groot verschil in - zwarte scholen zijn broedplekken voor criminelen. Ga bijvoorbeeld eens naar een zwarte basisschool (!!!!) in Amsterdam. Een vriend van me doet de sportopleiding en moest met zijn klas gebruik maken van de gymzaal van een zwarte school. Al van tevoren durfde geen van zijn leerlingen mee, want ze zeiden dat ze bang waren voor de kinderen op die zwarte school. Van tevoren heeft hij al aan de school gevraagd om extra personeel op het schoolplein neer te zetten op het moment dat hij aan zou komen met zijn klas, en het ging als volgt: een aantal leerlingen van die zwarte school uit groep 7 roept HE KANKERHOEREN! Vervolgens wordt er door iemand anders een voetbal tegen zijn klas aangeschopt. Dit is normaal gedrag op die zwarte school. Sterker nog, voor zo'n 90% is dit normaal.
Dat is dus het verschil tussen een normale, christelijke school en Islamitische basisscholen. Al op hele jonge leeftijd wordt je daar verpest... die kinderen hebben geen normen en waarden meer omdat ze opgroeien in een haatzaaiende omgeving.
Hahaha zuur man, ik heb hetzelfde met mijn White Chocolate emmer :roflol. Gelukkig is die nou eindelijk bijna op.
Gaat over de massaliteit...
In tegenstelling tot kerken die rap leeglopen staat de bouw van talloze moskeeen.
Christelijk geloof neemt rap af terwijl de islam groeit.
Zal ook niet exemplarisch zijn voor alle islamitische basisscholen.
Kijk, dat er geen haatzaaierij plaatsvindt, daar moet op gelet worden, maar ook dat geldt voor (zeker voor sommige) christelijke scholen.
die achterstandswijken zijn nou eenmaal al tientallen jaren bolwerken van allochtonen. Dan heb je ook grote kans dat die wijken steeds meer afgestemd raken op de inwoners van zo'n wijk
Dat is geen argument om tegen moskeeen te zijn. Met die "islamisering" valt het verder ook wel reuze mee hoor. Het zijn vooral moslims die er altijd al waren, alleen beginnen ze zich wat meer te organiseren, en dat recht hebben ze.
Ja in theorie klinkt het erg leuk, de praktijk zal anders zijn. Wat zeg ik, die is al anders.
Islam zal altijd hand in hand gaan met zaken die jij haatzaaierij noemt en 'zij' zullen het gooien op 'leven naar het geloof'. En omdat men in NL 'vrijheid' predikt kun je dat haatzaaierij amper praktisch oplossen.