Fitness Seller

Review UNLEASH! Concentrated - XXL Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

UNLEASH!_Concentrated_XXLNutrition.jpeg

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? [Link niet meer beschikbaar]. XXL Tip! Combineer Unleash met Essential Amino Stack en MegaGrow voor een echte XXL Training Stack. Hiermee haal je alles in huis wat je nodig hebt om te kunnen knallen tijdens de training én om daarna direct optimaal te groeien en herstellen.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? super!
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 maatschep
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.xxlnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending, leuke goodies, volgende dag in huis
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 34 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? jazeker

Mijn review:

Op de oude Unleash v3 ging ik super, dus was erg benieuwd naar deze nieuwe versie. Zoals beloofd werd het pakketje keurig de volgende dag bezorgd met de nodige gratis samples en goodies. De eerste aangename meevaller was de smaak. Waar unleash v3 zachtjes gezegd niet lekker was is de nieuwe Unleash concentrated echt heerlijk. De smaak watermeloen smaakt gewoon echt naar watermeloen. Een heerlijke frisse smaak die je eigenlijk wel vaker dan 1 keer per dag zou willen drinken.

De energie en focus die je krijgt zijn echt precies goed voor een heerlijke training. Niet het gevoel alsof je drugs op hebt, geen hartkloppingen, maar precies die hoeveelheid energie die je nodig hebt om een goede training neer te zetten. De pomp is ook overduidelijk aanwezig. Tijdens het trainen lijk je er echt een stuk harder en droger door. Iets dat ook weer motiveert om nog harder te trainen.

Pluspunt van deze booster is dat je jezelf ook na de training nog goed voelt. Van een zogenaamde crash heb ik met Unleash concentrated totaal geen last van. Ik vind deze samen met Go de beste pre workout booster die ik tot nu toe heb gehad. En zeker ook de lekkerste, wat voor mij toch niet onbelangrijk is.

mm

Laatst bewerkt:
Bedankt!

Stom helemaal vergeten erbij te zetten, helemaal vergeten dat jack3d de oude naam is,
Ik bedoelde jack 3d micro in mijn vergelijking

aha ok.. dat is toch vreemd. We hebben dezelfde stof (norcoclaurine) gebruikt voor de energie... maar met pre workouts is het altijd lastig. het is zoeken naar een pre workout die goed bij je aanslaat. Dat verschilt enorm van persoon tot persoon.

Ben nu een week aan het trainen ermee en moet zeggen gelukkig niet het opgefokte gevoel wat de oude wel gaf

,,

Laatst bewerkt:
Ben nu een week aan het trainen ermee en moet zeggen gelukkig niet het opgefokte gevoel wat de oude wel gaf

:thumbs:

ik verander mijn mening,

de eerste paar keer heb ik er niet veel van gevoeld, maar de afgelopen twee training heb ik toch een heerlijke energie boost beleefd en ook een heerlijke pump!

Goed om te horen! Het kan inderdaad per dag verschillen hoe een pre workout aanslaat. :wl:

Hier ga ik echt goed op. heerlijke energie, dikke pomp en focus en achteraf niet zo'n muffe crash. echt een aanradert!

Ik ga nog steeds op mijn voorraad "oude" Unleash. MAar het moment zit er aan te komen dat ik de nieuwe ga bestelen!

De nieuwe is echt lekker train er al 2weken heerlijk op goeie pomp en focus!

Hier 3x gebruikt deze week en moet zeggen NIET SLECHT! :D

Eerste slok was ik wat huiverig, mede doordat ik zelden tot nooit een goed smakende PWO heb gehad... tot nu!

Heerlijk ... jammer dat er maar 200 ml water bij moet want zou er zo een liter van kunnen drinken :D

Wederom een goed product met een goede prijs!

voor mij een 9 uit een 10!

Eerste slok was ik wat huiverig, mede doordat ik zelden tot nooit een goed smakende PWO heb gehad... tot nu!

Heerlijk ... jammer dat er maar 200 ml water bij moet want zou er zo een liter van kunnen drinken :D

Ik neem vaak2schepjes en dan me shakebeker helemaal vol met water heerlijk:D

Normaal gebruik ik NO Shotgun, die wel prima is.
Vandaag van een trainingsmaat de nieuwe unleash gepakt... Ik weet wat ik volgende keer bestel!!!!

Goed werk weer XXL!

De nieuwe is echt lekker train er al 2weken heerlijk op goeie pomp en focus!

Normaal gebruik ik NO Shotgun, die wel prima is.
Vandaag van een trainingsmaat de nieuwe unleash gepakt... Ik weet wat ik volgende keer bestel!!!!

Goed werk weer XXL!

Goed om te horen! knallen doe je niet met Unleash maar wel goede pomp, focus en een lekker gevoel.

Potje is bijna op denk erover na een pauze in te lassen, en dan weer unleash the beast

Heb weer is een potje besteld!, Smaak watermeloen :D,

Komt er in de toekomst ook de smaak citrus?

Potje is bijna op wordt tijd om weer een nieuwe te bestellen.

Ik reageer heel moeilijk op PW.
Hoeveel scoops mag ik er echt nemen?

Potje is bijna op wordt tijd om weer een nieuwe te bestellen.

Had je problemen met hard worden na een tijdje? we hebben de formule (komende batch) iets aangepast omdat tegen te gaan. Veel pre workouts hebben hier wat last van.

Het werd geen steen maar wel wat korrelig als het een tijdje openstond.

Had je problemen met hard worden na een tijdje? we hebben de formule (komende batch) iets aangepast omdat tegen te gaan. Veel pre workouts hebben hier wat last van.

Het werd geen steen maar wel wat korrelig als het een tijdje openstond.

Hier had ik wel last van, mijn pot werd helemaal hard en me lepeltje brak toen ik wilde scheppen. Hij is nu op, morgen naar body central de xtreme serie testen:)

Deze unleash vond ik een prima pwo, de smaak was ook erg goed. Ik had granaatappel, watermeloen was toen op.

Terug
Naar boven