MuscleMeat

Update :: Pics

Tidus

Cool Novice
10 media-items
Waardering
0
Laatst bewerkt:
Netjes hoor!!

Erg goed van je dat je jezelf nu al als een Pro ziet, dat gaat wat worden! succes :thumbs:

:roflol: het is idd maar net hoe je het leest "pro nieuws & (pro) fotos" of "pro nieuws. En fotos ( van jezelf ) :roflol:

Topic zal straks wel verplaatst worden.

Maar zet je stats er bij, wat heb je gegaind, hoe was je toen je begon, op zich is het niet spectaculair supergespierd, ziet er heel fraai uit daar niet van maar om te oordelen zijn stats wel handig. :)

Schouders zijn van voren gezien wel mooi rond, jammer dat er geen lat spread pic bij zit. Armen ook goed, borst in verhouding, netjes strak. Alleen niet buik zo laten hangen bij die 2e foto hè bro :finger: :P

En rug fotos maken ! :)

je vriendin is geil :D!!!!!!!

maar verder mooie foto's :D

Bulken jongen.. maar je hebt een goede basis.. dat zeker.

PS: Leuke vriendinneke =)

Ziet er al goed uit, goeie basis...

where are your legs..

en je hebt goeie smaak ;)

Knappe vriendin inderdaad bro :)

hha dus ik ben niet de enige die ff snel zijn wijfie's pics heeft gecheckt :D ;)

Pumpin' zei:
hha dus ik ben niet de enige die ff snel zijn wijfie's pics heeft gecheckt :D ;)

hey waar staan die foto van zijn vriendin dan? die wil ik ook zien :D

ohwja haha :p ziet er goed uit mooi droog. en verder MORE MASSSSSS

Jongens toch, stelletje nieuwsgierige aagjes....!

Idee: iedereen die foto's post, doet er een plaat van z'n meid bij. Dubbele keuring!!! :D

Tidus, jij hebt goed je best gedaan. In ieder geval op 2 fronten!

• Topic Starter Topic Starter
lol wa een geilers...:D tis ni eens men vriendin :) tis een vriendin...nu ff over men stats : 2002/09/01 ...begon ik op 63 Kg te trainen...nu bijna twee jaar later...weeg ik 78 kilo...heb van 16 april tot eind mei vloeibare creatine genomen met als resultaat 2 kilo bijgekomen,ik train meestal korte reeksen met veel gewicht.

Ps: kan iemand me de term Bulken verklaren want in belgië wordt da nooit gebruikt :D Thx

[Link niet meer beschikbaar]

Geile foto hoor ;)

Tidus zei:
lol wa een geilers...:D tis ni eens men vriendin :) tis een vriendin...nu ff over men stats : 2002/09/01 ...begon ik op 63 Kg te trainen...nu bijna twee jaar later...weeg ik 78 kilo...heb van 16 april tot eind mei vloeibare creatine genomen met als resultaat 2 kilo bijgekomen,ik train meestal korte reeksen met veel gewicht.

Ps: kan iemand me de term Bulken verklaren want in belgië wordt da nooit gebruikt :D Thx

Okee, okee het is je vriendin niet...maar heb je n email adres voor me ;) :D
Just kidding, mooie meid.

Om ff terug te komen op je vraag:

Bulken: Veel eten (KH's + eiwitten) om snel te groeien. Das ff de beste omschrijving die ik zo kan bedenken.

Dat umm... ziet er ook wel paalbaar uit ;)

• Topic Starter Topic Starter
back on topic pls?:D

Terug
Naar boven