Fitness Seller

R13 progressie update (januari-augustus) cleanbulk nu

Bezoekers in dit topic

Ik heb toch wat meer aders :D
s2ehzt.jpg

Haha je hebt gelijk maar je moet begrijpen als je van 126 kg afkomt en je nooit aders zichtbaar op je boven en onderarm hebt gehad ik toch wel blij zijn dat ze nu zichtbaar zijn:D
 
Nu ben ik wel nieuwsgierig naar de rest, heb je meer pics staan ergens?

Ik heb de beste man opgezocht en ik dacht dat ik wel een flinke beer te zien zou krijgen ....ik wil hem verder niet afkraken of iets maar laat ik het subtiel zeggen: als we verstoppertje gaan spelen in een weiland met 1 lantaarnpaal dan weet ik wel waar hij een goede verstopplek kan vinden:p



Nogmaals no disrespect roma
 
Dbb verstoppertje in het bos :)

Denk dat er wel meer sprietjes op het forum zitten die zich groot voordoen.
 
Ach jah geeft ook niks maar had verwacht na zijn reactie dat ik ieder geval een dikke gespierde onderarm zou zien...

Ik ben trouwens begonnen mijn voeding langzaam wat omhoog te krikken naar jou voorstel toe ik laat wel weten hoe dat afloopt....
 
Ik zweer deze man is baas! Hij pakt die chickies
 
Ach jah geeft ook niks maar had verwacht na zijn reactie dat ik ieder geval een dikke gespierde onderarm zou zien...

Ik ben trouwens begonnen mijn voeding langzaam wat omhoog te krikken naar jou voorstel toe ik laat wel weten hoe dat afloopt....

goed zo! ben benieuwd.

zoals ik al zei, al je maar vet vrij eet kan je echt veel eten zonder vet te worden. kan je wel eens Pmen of mailen wat ik eet. kom nooit boven de 8% hele jaar door.
 
Ik zweer deze man is baas! Hij pakt die chickies

Tsja hij zal vast wel aders op een plek hebben waar de chicks voor vallen

---------- Post toegevoegd Sat 4 Aug 2012 om 08:57 ----------

goed zo! ben benieuwd.

zoals ik al zei, al je maar vet vrij eet kan je echt veel eten zonder vet te worden. kan je wel eens Pmen of mailen wat ik eet. kom nooit boven de 8% hele jaar door.

Ok cool...al denk ik wel dat wij een andere bouw hebben;) ....foto?
 
@ younggod, iedereen is anders;)
 
stan_lee_not_impressed.jpg





ps: Ik zie net dat je zoveel bent afgevallen. DAT is wel knap :)
 
stan_lee_not_impressed.jpg





ps: Ik zie net dat je zoveel bent afgevallen. DAT is wel knap :)

Bedankt voor deze constructieve opbouwende kritiek???

Ik zie trouwens nergens foto's van jou die eenbetere prestatie laten zien...wel een post uit januari dit jaar dat je toen voor het eerst heb gedeadlift en recent een post dat je een kuurtje gaat doen dus....im not impressed ...geen discipline doorzettingsvermogen en na een half jaartje na je eerste serieuze compound al aan de aas hahaha.....
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor deze constructieve opbouwende kritiek???

Ik zie trouwens nergens foto's van jou die eenbetere prestatie laten zien...wel een post uit januari dit jaar dat je toen voor het eerst heb gedeadlift en recent een post dat je een kuurtje gaat doen dus....im not impressed ...geen discipline doorzettingsvermogen en na een half jaartje na je eerste serieuze compound al aan de aas hahaha.....

Zoek maar goed, foto's staan op dit forum. Ben idd sinds kort aan het deadliften, zit op 180 kilo. Problem? Geen discipline? 2jaar 5dagen per week bb. Wat lul je? En je beweert met je uitspraak dus dat mensen die aas gebruiken geen doorzettingsvermogen hebben? Ik voel een bash aankomen. Ik was nog redelijk positief. Maar mijn god, kom eens mee trainen, laat ik zien wat discipline is.
 
Laatst bewerkt:
Zoek maar goed, foto's staan op dit forum. Ben idd sinds kort aan het deadliften, zit op 180 kilo. Problem? Geen discipline? 2jaar 5dagen per week bb. Wat lul je? En je beweert met je uitspraak dus dat mensen die aas gebruiken geen doorzettingsvermogen hebben? Ik voel een bash aankomen. Ik was nog redelijk positief. Maar mijn god, kom eens mee trainen, laat ik zien wat discipline is.

Sorry maar ik vind dat als je na een half jaartje trainen al aan de aas zit je beter nog even kan doortrainen maar blijkbaar duurt dat voor jou te lang en doe je het wel dan is dat jou keuze ....maar brand dan niet iemand af waarbij het wat langer duurt... en als je het dan toch doet zeg me dan waarom je niet impressed bent...

En post een link naar je foto dan als je toch bezig bent..
 
Sorry maar ik vind dat als je na een half jaartje trainen al aan de aas zit je beter nog even kan doortrainen maar blijkbaar duurt dat voor jou te lang en doe je het wel dan is dat jou keuze ....maar brand dan niet iemand af waarbij het wat langer duurt... en als je het dan toch doet zeg me dan waarom je niet impressed bent...

En post een link naar je foto dan als je toch bezig bent..

http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/1-5-jaar-bezig-302585/


haha



OT: Goede progress man! Ik zou als ik jou was wel heel wat meer aandacht besteden aan je chest. Maar goed, epic weight loss. Vele doen het je niet na. Succes!
 
Sorry maar ik vind dat als je na een half jaartje trainen al aan de aas zit je beter nog even kan doortrainen maar blijkbaar duurt dat voor jou te lang en doe je het wel dan is dat jou keuze ....maar brand dan niet iemand af waarbij het wat langer duurt... en als je het dan toch doet zeg me dan waarom je niet impressed bent...

En post een link naar je foto dan als je toch bezig bent..

Waar staat dat ik half jaar train? En die foto's moet je kijken bij onderwerpen wat ik gepost heb.
 
Haha ik dacht dat dit een foto was van een nieuw kapsel met de bijnaam r13 ofzo xd
 
Waar staat dat ik half jaar train? En die foto's moet je kijken bij onderwerpen wat ik gepost heb.

Post van januari dat je toen bent gaan deadliften.....en trainen zonder deadliften...tsja???

Maar ik heb je foto's gezien ..die zeggen genoeg
 
Post van januari dat je toen bent gaan deadliften.....en trainen zonder deadliften...tsja???

Maar ik heb je foto's gezien ..die zeggen genoeg

Trainen zonder deadliften kan prima. Maar wat ik al zei, zit op 180kilo na een half jaar. En jij?...
 
Back
Naar boven