MuscleMeat

Contest Log (v) Contestlog Marina1975

Ik ben superbenieuwd jaar je foto's. Ik vind het echt knap en goed van je dat je meedoet. Je verdient sowieso een 10 voor je doorzettingsvermogen en wilskracht. Met jouw verhaal en karakter onderscheid je je sowieso al van de meesten. Lekker ontspannen morgen, zou ik zeggen. :thumbs:

Heel goed Marina! Dikke pluim voor jou! Voor wat betreft de foto's mogen ze denk ik best wat soepeler omgaan met de verplichtingen bij de vrouwen.. er zijn niet zoveel deelnemers, dus het is al super geweldig dat je uberhaupt foto's inlevert. Ik vind niet dat dat diskwalificatie moet opleveren (mochten niet alle verplichte poses er bij zitten).

Ik ben erg benieuwd.. Wees trots op jezelf! Dit was ook alweer een mentale overwinning!

• Topic Starter Topic Starter
Das it, dat zijn woorden van een echte winnaar:yes:
Hahaha.. dank je. :) Iedereen wint op zijn eigen manier!
Ik ben superbenieuwd jaar je foto's. Ik vind het echt knap en goed van je dat je meedoet. Je verdient sowieso een 10 voor je doorzettingsvermogen en wilskracht. Met jouw verhaal en karakter onderscheid je je sowieso al van de meesten. Lekker ontspannen morgen, zou ik zeggen. :thumbs:
Gut.... dank je. :o
Ik vind het ook best wel moeilijk om foto's te plaatsen.... maar ik ben wie ik ben. Ik kan er niet meer van maken.
Ik had op zich wel zin om te trainen vandaag... Maar ben erg braaf... 15:00 naar huis en lekker mijn rust gepakt.
Ik heb nu al zin om morgenochtend weer te gaan knallen. :lifter:
Thanks. :)
Heel goed Marina! Dikke pluim voor jou! Voor wat betreft de foto's mogen ze denk ik best wat soepeler omgaan met de verplichtingen bij de vrouwen.. er zijn niet zoveel deelnemers, dus het is al super geweldig dat je uberhaupt foto's inlevert. Ik vind niet dat dat diskwalificatie moet opleveren (mochten niet alle verplichte poses er bij zitten).

Ik ben erg benieuwd.. Wees trots op jezelf! Dit was ook alweer een mentale overwinning!
Dank je. :)
Nee... regels zijn regeld. Dat is nu eenmaal zo. We zullen het wel zien. Ik ben erg tevreden met de collage... zeg maar gewoon superblij! Alhoewel ik het nog steeds doodeng vind. Het is in ieder geval zeker een menatle overwinning om nu na A zeggen ook B te zeggen. :angstig:

lekker je rust pakken is net zo...of meer belangrijker dan trene Marina
Lekker bikkelen thuis ontspannen en de batterij weer opladen dan is het morgen weer vuurwerk!! :)

Ik doe ook extra mn best morgen want ik heb een extra rustdagje, volgende week woensdag weer

Succes gewenst met de contest Marina. Gaat helemaal goed komen meid. :thumbup:

Ik ben erg benieuwd naar je fotocollage!

Alvast veel plezier morgen met het trainen :D

lekker je rust pakken is net zo...of meer belangrijker dan trene Marina
Lekker bikkelen thuis ontspannen en de batterij weer opladen dan is het morgen weer vuurwerk!! :)

Ik doe ook extra mn best morgen want ik heb een extra rustdagje, volgende week woensdag weer
Yep... rust doet wonderen. Dus morgenochtend vroeg weer lekker ertegenaan. Ik heb er zin in. :)
Lekker hoor jij ook een extra rustdagje! Ik zal aan je denken met mijn training! Denk dat ik al lang al klaar ben voor jij eraan gaat denken om te gaan trainen. :roflol:

Succes gewenst met de contest Marina. Gaat helemaal goed komen meid. :thumbup:
Dank je. :) We gaan het zien Ben stiekem best wel trots op het resultaat ;) :D

Ik ben erg benieuwd naar je fotocollage!

Alvast veel plezier morgen met het trainen :D
Ik heb hem net ingestuurd... Dus bij deze is mijn contestlog af....
Dank je. Ik kijk nu al uit naar morgen. :D

Nou..... Done... De collage is ingestuurd met tekst. :bang: Nu afwachten.
Trainingen zal ik weer gaan loggen in mijn normale log... de strijd voor de kilo's gaat gewoon rustig door! :):lifter:

Alleszins proficiat met je contest!

Heb 50 posts, ik mag stemmen! :D Nu 51 trouwens. Hoe werkt het trouwens, mag je in beide categorieën stemmen, mannen en vrouwen?

Hahaha.. dank je. :) Iedereen wint op zijn eigen manier!

Gut.... dank je. :o
Ik vind het ook best wel moeilijk om foto's te plaatsen.... maar ik ben wie ik ben. Ik kan er niet meer van maken.
Ik had op zich wel zin om te trainen vandaag... Maar ben erg braaf... 15:00 naar huis en lekker mijn rust gepakt.
Ik heb nu al zin om morgenochtend weer te gaan knallen. :lifter:

Thanks. :)

Dank je. :)
Nee... regels zijn regeld. Dat is nu eenmaal zo. We zullen het wel zien. Ik ben erg tevreden met de collage... zeg maar gewoon superblij! Alhoewel ik het nog steeds doodeng vind. Het is in ieder geval zeker een menatle overwinning om nu na A zeggen ook B te zeggen. :angstig:

Fijn dat je tevreden bent Marina, dat is één van de eerste stappen! Heel goed!

Ik bedoelde meer dat je collage er niet in komt wanneer de foto's niet voldoen aan de pose eisen.. Het zou zonde zijn als jij je progressie niet zou mogen tonen.. We zijn met z'n allen heel erg benieuwd.

Ik ben zo blij voor je dat je blij bent met het resultaat... Top!!

Hoe was het vuurwerk? :p

"Bijna weekend"!!

Alleszins proficiat met je contest!
Dank je. Ik win op mijn eigen manier. :)

Heb 50 posts, ik mag stemmen! :D Nu 51 trouwens. Hoe werkt het trouwens, mag je in beide categorieën stemmen, mannen en vrouwen?
Hahahaha.... Stemmen op mannen en vrouwen is apart.
In de beginpost van de contest staat hoe het stemmen werkt.
Je kan punten geven geloof ik.
Moet je toch even zelf lezen :o

Fijn dat je tevreden bent Marina, dat is één van de eerste stappen! Heel goed!

Ik bedoelde meer dat je collage er niet in komt wanneer de foto's niet voldoen aan de pose eisen.. Het zou zonde zijn als jij je progressie niet zou mogen tonen.. We zijn met z'n allen heel erg benieuwd.

Ik ben zo blij voor je dat je blij bent met het resultaat... Top!!
De foto's zullen sowieso wel geplaatst worden. Ik ben erg benieuwd naar de reacties. :)
Hoe was het vuurwerk? :p

"Bijna weekend"!!
Het ging lekker! Ik pak de training weer op in mijn gewone log. De contest trainingen zijn immers voorbij ;)

Nog 1 dagje.... Dan weekend :)

Contest Vrouwen | Bodybuilding.nl Forum

Ik zou zeggen ......

Het stemmen is gestart! :)

Iedereen legt zijn weg in deze contest op zijn eigen manier af. En iedereen heeft ontzettend zijn best gedaan en een top prestatie neergezet. Mijn complimenten en respect voor alle contest deelnemers. Jullie zijn allemaal winnaars!
Heel veel succes allemaal!

Ik wil iedereen bedanken voor alle hulp, steun, input en aanwezigheid in mijn log. Ik twijfel nog om mijn contest foto ook hier te posten....

"May the best lady win!"

Laatst bewerkt:
image.jpeg
Toch maar wel... Mijn contest foto collage.

Mooi geworden! Een groot voordeel van je lage vet% is wel de fantastische aftekening van de spieren.

Toppertje en doorzetter ondanks alles. Chapeau!

Terug
Naar boven