XXL Nutrition

Contest Log (v) Contestlog Marina1975

Bezoekers in dit topic

marina1975

Never give up!
Moderator
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
3 feb 2013
Berichten
32.857
Waardering
17.280
Lengte
1m68
Na en tijdje twijfelen of ik het wel of niet zou doen.... dan toch maar wel. Het zou zonde zijn als er geen dameswedstrijd is als er net te weinig deelnemers zijn. Dus ik ga voor de poedelprijs :D

Een aantal mensen van het forum kennen me wel. Nog altijd struggelend om mijn gewicht omhoog te krijgen en massa te bouwen. Op dit moment ben ik (nog) op vakantie en heb ik een complete break van het trainen en eigenlijk alles eromheen in de hoop dat dit positief zal werken als ik weer terug kom. Ik hoop nu dan toch eindelijk eens wat progressie te kunnen laten zien. Al hangt dat af van of mijn lijf mee wil werken of niet. Ik ga er in ieder geval knetterhard voor zoals ik eigenlijk altijd al doe. So wish me luck en hopelijk kom ik nu eindelijk wat verder. :lifter: We gaan het gewoon weer proberen! :)

Echte begin pics heb ik niet. Ik heb wel een paar recente foto's maar die zijn niet in de poses zoals gevraagd. Ik hoop die later in ieder geval nog te posten.

Korte toelichting:
Ben al wat jaartjes actief en nog altijd kamp ik met gezondheidsproblemen (zooi bla bla in ieder geval dus laten we het daar maar bij houden. :D
intoleranties, slechte voedselopname, dwarse darmen, nekhernia en uitval en meer bla bla...
waardoor ik niet aan kom ook al eet ik 4000-4500 kcal. :sad: Veel onderzoeken gehad en nooit wat uitgekomen en ben die mallemolen eigenlijk wel zat na 17 jaar... Voor meer info zie mijn log... heb geen zin hier nog meer vervuiling te posten. :o

In ieder geval. Heb besloten dus met mijn vakantie 3 weken volledige rust te nemen. Doodeng omdat ik bang ben massa in te leveren en ik weinig (oftewel totaal geen) reserves heb. Maar gezien de afgelopen jaren zouden een paar weken rust misschien wel veel voordelen op kunnen leveren. Even niets moet. Geen werk en geen training om even helemaal te ontstressen.
Ik hoop dan na terugkomen dat mijn lijf misschien wel eens zal reageren op voeding en training en zo met deze wedstrijd wat resultaat neer te kunnen zetten.

Dus niet geschoten is altijd mis. Dus :whip: we gaan het gewoon weer proberen!

Update 6 juni 2017

Net terug van vakantie en 3 weken volledige rust. De vakantie was zalig! Geen training, weinig gedaan qua beweging maar wel veel gezien en belangrijkste... geen stress! Merk dat ik qua stress stukken beter in mijn vel zit. Weer was niet super maar goed genoeg om lekker te genieten.
Nadeel.... het eten ging daar bagger. Bijna geen glutenvrije en lactose vrije dingen te krijgen dus vooral geleefd op eiwitten en vetten en de nodige zelf meegenomen havermout. Hierdoor veel dagen bij lange na niet aan mijn kcal kunnen komen waardoor ik bang was erg afgevallen te zijn. Al met al viel het nog mee (al is elke gram in mijn geval teveel)... door geen stress, niet trainen en weinig doen is de schade beperkt gebleven tot -0,5 kg..... DUS.....

edit: herstel... 7juni 2017 gewicht: -0,8 kg :sad:

Doel
Aankomen in vet en massa. In mijn geval maakt het niet uit welke van beide. Alles is welkom.
Een echt doel in kg kan in niet aangeven gezien ik niet weet hoe mijn lijf gaat reageren na 3 weken rust en een stuk stress weg.

Training
Frank Zane split met hier en daar een twist.
Dus tegen wat iedereen zegt ingaand alle spiergroepen 1 x per week.
Reden: Meer rust maar wel trainen en spieren prikkelen + goed eten = gainen.
Het proberen waard dus.
Training pak ik hopelijk morgen na 3 weken volledige rust weer op. Gewichten zullen aanzienlijk lager liggen en ik ga rustig weer opbouwen
Beweging verder zo laag mogelijk houden.

Voeding
Direct terug op schema brengen na de tekorten van de vakantie.
Rond de 4000 kcal. Hoog in vet en eiwitten (ekv (%) 32/33/35)

Ik heb een log laten openen in mijn vakantie. Echte recente foto's had ik niet en kon degene die mijn log geopend heeft niet plaatsen. Dus op de valreep nog even wat pics... al vind ik dit nu best even lastig... maar beloofd is beloofd!

Meest recent van voor mijn vakantie is 13 mei. zie hieronder.
13 mei 2017_1.jpg
13 mei 2017_2.jpg


Vanmorgen na de schade opgenomen te hebben even wat koude pics gemaakt.
Dus 6 juni na 3 weken niet trainen en helaas ook afgevallen te zijn...

Stats: 40,7 kg, vet% veel te laag. Edit: herstel 7 juni 2017: gewicht 40,4 kg
verzamel UB.jpg
6 juni 2017_benen 2.jpg
 
Laatst bewerkt:
:clap: In! Succes dame!
 
Heej Marina, tuurlijk in !
 
Heel veel succes!
 
Hoppa, ik ben in.

Goed bezig meid!
 
Heel veel Succes!
 
Go Marina, ik ben in.
 
Thans allemaal :)
Ik ben nu heerlijk aan T genieten van mijn welverdiende 3 weken niets doen. Alleen pleurt de regen hier van de hemel :roflol:
Maar evengoed vermaak ik me prima!!

Na mijn vakantie zal ik mijn log oppakken. Tot die tijd zal T even heeeeeel rustig blijven. Excuus vast hiervoor.

Tot over een paar weekjes. :)
 
In en heel veel succes! Gniet nog maar eerst van je vakantie:)
 
in natuurlijk!
 
Ik ga je ook volgen! Succes!
 
Succes hoor!
 
Heey Marina! Verstandige keuze even die pauze (dit keer echt!)
succes daarna
 
Ik volg ook. Tof dat je meedoet. Veel succes!
 
Back
Naar boven