AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Contestlog Marina1975 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Chapeau !!!!!

:thumbs::thumbs::thumbs:
 
Ben ik dan echt de enige die ervan schrikt?

Vind je er eerder ziek uitzien. Als ik dan zie wat je soms post over je voeding strookt dit niet met de foto's.
Absoluut niet beledigend bedoelt maar ik zou iets minder trainen en eten tot een gezond gewicht.

Ik weet je achtergrond niet precies...las wel iets over negatief commentaar / achtergrond etc.
Commentaar is niet om af te kraken in ieder geval maar dat dit niet gezond is zie je zelf hoop ik ook?
 
Tja, iets met klok en klepel, beste stuurlui staan aan wal etc etc..
 
Ben ik dan echt de enige die ervan schrikt?

Vind je er eerder ziek uitzien. Als ik dan zie wat je soms post over je voeding strookt dit niet met de foto's.
Absoluut niet beledigend bedoelt maar ik zou iets minder trainen en eten tot een gezond gewicht.

Ik weet je achtergrond niet precies...las wel iets over negatief commentaar / achtergrond etc.
Commentaar is niet om af te kraken in ieder geval maar dat dit niet gezond is zie je zelf hoop ik ook?
Ik snap je. Wil je meer weten dan kan je mijn log lezen of pm en. Ik licht graag een en ander toe als mensen gewoon oprecht dingen vragen zonder vooroordelen. Het komt er kortweg op neer... ik sport 3 x 45-55 minuten alleen KT, voornamelijk nu voor spierbehoud.
Ik eet +4000 kcal... maar mijn lijf neemt het niet op... onderzoeken lopen... en geloof me het ziekenhuis platlopen is ook geen pretje....

Ik weet dat ik niet gezond ben en dat is ook mijn strijd. Aankomen en gezond worden! In vet en massa... eigenlijk alles wat mogelijk kan blijven hangen. Maar in mijn geval is dat dus een zeer moeilijke opgave. Als ik alles wat ik heb in kon leveren voor 5-10 kg gewicht dan zou ik dat ook direct doen.
Ik kom btw van veel verder ....
 
Laatst bewerkt:
Ben ik dan echt de enige die ervan schrikt?

Vind je er eerder ziek uitzien. Als ik dan zie wat je soms post over je voeding strookt dit niet met de foto's.
Absoluut niet beledigend bedoelt maar ik zou iets minder trainen en eten tot een gezond gewicht.

Ik weet je achtergrond niet precies...las wel iets over negatief commentaar / achtergrond etc.
Commentaar is niet om af te kraken in ieder geval maar dat dit niet gezond is zie je zelf hoop ik ook?

Als je eerst moeite had gedaan en wat meer interesse had getoond door je voor te bereiden en Marina's log te lezen
Had je je bericht anders geformuleerd
Je schrijft het is niet beledigend bedoelt maar toch schrijf je het op...
Eerst nadenken baasje..
 
Je mag trots zijn op jezelf!
Toppertje en doorzetter ondanks alles. Chapeau!
Chapeau !!!!!
:thumbs::thumbs::thumbs:
Thanks allemaal :)
Mooi geworden! Een groot voordeel van je lage vet% is wel de fantastische aftekening van de spieren.
Dank je. :)
Ja de definitie is er zeker. Nu die massa nog. Dat is echt mijn doel. Gezond worden en lekker bouwen. Als nu alleen dat lijf eens mee gaat werken he. . :engel:
Juist, anders had je geweten waarom haar fysiek niet strookt met de voedinginname.
Tja, iets met klok en klepel, beste stuurlui staan aan wal etc etc..
Als je eerst moeite had gedaan en wat meer interesse had getoond door je voor te bereiden en Marina's log te lezen
Had je je bericht anders geformuleerd
Je schrijft het is niet beledigend bedoelt maar toch schrijf je het op...
Eerst nadenken baasje..
Thanks allemaal. Erg lief dat jullie voor me opkomen. :)

Ik vind wel dat ieder zijn mening mag hebben. Maar soms zit de oorzaak voor iets gewoon verder weg en wordt deze niet gezien. Dat is nu eenmaal in een foto wedstrijd. Niet alles wordt gevolgd en vaak worden alleen de foto's bekeken.

Gezond ben ik niet. En dat ik er gezond uitzie zeg ik ook nergens.
Dat weet ik al lang en maar al te goed. Ik ben al jaren aan het vechten om dat wel te worden. Dat blijft dan ook nog altijd mijn doel.

De contest is voor mij een enorme motivatie om door te zetten. Met alle kritiek die daarbij hoort. Positief en negatief maar ik ga ervan uit dat alles opbouwend bedoeld is. :)
 
Als je eerst moeite had gedaan en wat meer interesse had getoond door je voor te bereiden en Marina's log te lezen
Had je je bericht anders geformuleerd
Je schrijft het is niet beledigend bedoelt maar toch schrijf je het op...
Eerst nadenken baasje..


Ik heb teruggelezen en lees iets over eten en niet aankomen. Kan allemaal best maar ik zie aan de foto's dat hier veel meer aan de hand is. Ze weet dat het niet gezond is om dat vet% te hebben als vrouw zijnde dus dat is al iets.
Ik hoop iig voor je dat je snel beter word..als je met deze reserves een infectie oploopt ben je niet 1,2,3 beter.
Nogmaals..ik wil niemand bashen..zit niet eens in mijn aard.
Ik schrok meer van de foto's en kon de reacties niet plaatsen.

Ik had idd terug moeten lezen..heb ik nu gedaan en zie dat je met een strijd bezig bent. Ik zet wel mijn vraagtekens bij de lichamelijke component dat zeg ik gewoon eerlijk.
 
Ben ik dan echt de enige die ervan schrikt?

Vind je er eerder ziek uitzien. Als ik dan zie wat je soms post over je voeding strookt dit niet met de foto's.
Absoluut niet beledigend bedoelt maar ik zou iets minder trainen en eten tot een gezond gewicht.

Ik weet je achtergrond niet precies...las wel iets over negatief commentaar / achtergrond etc.
Commentaar is niet om af te kraken in ieder geval maar dat dit niet gezond is zie je zelf hoop ik ook?

Ik heb teruggelezen en lees iets over eten en niet aankomen. Kan allemaal best maar ik zie aan de foto's dat hier veel meer aan de hand is. Ze weet dat het niet gezond is om dat vet% te hebben als vrouw zijnde dus dat is al iets.
Ik hoop iig voor je dat je snel beter word..als je met deze reserves een infectie oploopt ben je niet 1,2,3 beter.
Nogmaals..ik wil niemand bashen..zit niet eens in mijn aard.
Ik schrok meer van de foto's en kon de reacties niet plaatsen.

Ik had idd terug moeten lezen..heb ik nu gedaan en zie dat je met een strijd bezig bent. Ik zet wel mijn vraagtekens bij de lichamelijke component dat zeg ik gewoon eerlijk.

En zelfs na het teruglezen, heb je niet het fatsoen om respect te hebben voor de weg die Marina heeft afgelegd en haar de credits te geven die ze verdient. Je wilt niet beledigend overkomen, maar typt vervolgens wel 2x op redelijke nare wijze een bericht. Lekker tegenstrijdig! Als je niet eens de moeite neemt om je te verdiepen in iemands geschiedenis, strijd, moeite en doorzettingsvermogen, dan heb je wat mij betreft geen enkel recht om hier te reageren...

Maar ja...dat is maar mijn mening en niet om af te kraken...
 
Nee hoor mijn berichten stond niks naars in. Gelukkig heeft Marina mijn berichten op de juiste manier opgepakt en heb ik niemand beledigd.
Mijn reactie was meer uit schrik van de foto's. En laten we eerlijk zijn...Marina kampt met nogal wat gezondheidsproblemen wat op die foto"s ook duidelijk te zien is. We hebben het in PB besproken....
Mijn reactie was meer met bezorgde ondertoon en werd zo gelukkig ook ontvangen
 
Vanuit een stuk beroepsmisvorming schrik ik er (niet meer) van, en eigenlijk is dat best wel gek.
De foto's geven weer hoe de struggle er van Marina uitziet, maar dat neemt niet weg dat men er van kan/mag schrikken.
Dit niet erkennen zou, imo, je kop in het zand steken zijn en net doen alsof de strijd er niet is.

Ik vind het knap dat je steeds ergens het vandaan weet te halen om je ding je blijven doen, daarnaast dapper en stoer dat je aan een contest mee doet
 
Vanuit een stuk beroepsmisvorming schrik ik er (niet meer) van, en eigenlijk is dat best wel gek.
De foto's geven weer hoe de struggle er van Marina uitziet, maar dat neemt niet weg dat men er van kan/mag schrikken.
Dit niet erkennen zou, imo, je kop in het zand steken zijn en net doen alsof de strijd er niet is.

Ik vind het knap dat je steeds ergens het vandaan weet te halen om je ding je blijven doen, daarnaast dapper en stoer dat je aan een contest mee doet
Kon dit niet beter verwoorden

Ik heb heel veel respect voor je Marina!
 
Back
Naar boven