XXL Nutrition

Ectomorph progressie + aantal vragen.

Bezoekers in dit topic

Doet me denken aan Jasper, xIZyzIx
 
Bumpje, heb hem aangepast, foto en nieuwe stats.

is mijn bf % nog steeds niet te zien? ik gok zelf 15-16%
 
creatine, not even once....
why dont you put you baby body somewhere else on the internet????
 
Zeker en vast progressie waar te nemen! Keep on going en blijven bulken bro ;-) **** de zomer
 
Was mammoth 2500 nou niet gewoon veel suiker? Not sure
 
creatine, not even once....
why dont you put you baby body somewhere else on the internet????


Waarom moet je nou persé zo´n reactie plaatsen?
Ik weet heus wel dat ik niet zo'n goddelijk mature lichaam heb als jou, maar ik wil alleen mijn progressie delen.
Bedoel ben ook pas 5-6 maanden bezig en begon op 55kg.
 
Denk niet zozeer dat je (overwegend) ecto bent. Somatypering is sowieso al een combinatie van types, en zoveel relevantie heeft het ook weer niet... niet op vastbijten, ecto, endo, meso... Gewoon correct eten, hard trainen, dan kan iedereen bereiken wat hij of zij wilt.

Volgens mij heb je gewoon gegeten als een anorexia patiënt voor je begon met bb.
11:00: 7 granen ontbijt 8 eetlepels met 200ml melk en 2 boterhammen met snijworst.

13:00: 2 boterhammen met snijworst/pindakaas.

15:00: 2 mandarijnen 2 boterhammen met snijworst/pindakaas.

17:00: Avond eten 9/10 iets met kip.

20:30: Meestal na mijn sporten : 4 boterhammen met ei.

00:00: 500 gr magere kwark met carvan cevitam ranja

Als ik dit zo lees vind ik het ZEER weinig voor een 'ecto'. Je gained al wat vet dus je metabolisme is helemaal niet zo bovengemiddeld.


Wel sterke progressie voor zo'n korte tijd. Vind je kracht stats een beetje vreemd maar dat komt vanzelf... Heb je moeite met squatten?
 
Een ecto is niet persé dun he. En een endo is niet persé dik. Eco en endo hebben een andere lichaamsbouw (dunne polsen, bredere heupen, bredere schouders smalle schouders etcetc..)

nou ik ben ook ecto maar heb brede polsen en handen beetje lompe ecto bouw alsware
 
Denk niet zozeer dat je (overwegend) ecto bent. Somatypering is sowieso al een combinatie van types, en zoveel relevantie heeft het ook weer niet... niet op vastbijten, ecto, endo, meso... Gewoon correct eten, hard trainen, dan kan iedereen bereiken wat hij of zij wilt.

Volgens mij heb je gewoon gegeten als een anorexia patiënt voor je begon met bb.


Als ik dit zo lees vind ik het ZEER weinig voor een 'ecto'. Je gained al wat vet dus je metabolisme is helemaal niet zo bovengemiddeld.


Wel sterke progressie voor zo'n korte tijd. Vind je kracht stats een beetje vreemd maar dat komt vanzelf... Heb je moeite met squatten?



Ik eet nu al een stuk meer, moet dat nog aanpassen. Ik zit zo rond de 3300-4000 calorieen per dag.
En haha klopt ik had het zelf nooit door dat ik te weinig at, ik at zo'n 2-3x per dag en sloeg voorheen me ontbijt ALTIJD over. ja ik sloeg me ontbijt over. Nu weet ik allemaal wel beter.
Ja ik heb idd een probleem met squatten en een vreemde ook. Het zijn niet me benen die niet hoger kunnen maar mn bovenlichaam... als ik probeer 45 kilo op me nek te zetten en wil dan gaan squatten geeft het een drukkende pijn op me nek/schouders/traps. met wat ik nu doe voelen me benen er vrij weinig van.

Mijn benchpress is ook al erg matig.. ik kan wel 20 kg curlen en problemen hebben met 40 kg benchpress.. Maarja alles te wijten naar mn borst. Die loopt achter en vind het lastig om die goed te trainen. Doe veel verschillende oefeningen alleen ze willen maar niet echt groeien
 
Ik eet nu al een stuk meer, moet dat nog aanpassen. Ik zit zo rond de 3300-4000 calorieen per dag.
En haha klopt ik had het zelf nooit door dat ik te weinig at, ik at zo'n 2-3x per dag en sloeg voorheen me ontbijt ALTIJD over. ja ik sloeg me ontbijt over. Nu weet ik allemaal wel beter.
Ja ik heb idd een probleem met squatten en een vreemde ook. Het zijn niet me benen die niet hoger kunnen maar mn bovenlichaam... als ik probeer 45 kilo op me nek te zetten en wil dan gaan squatten geeft het een drukkende pijn op me nek/schouders/traps. met wat ik nu doe voelen me benen er vrij weinig van.

Mijn benchpress is ook al erg matig.. ik kan wel 20 kg curlen en problemen hebben met 40 kg benchpress.. Maarja alles te wijten naar mn borst. Die loopt achter en vind het lastig om die goed te trainen. Doe veel verschillende oefeningen alleen ze willen maar niet echt groeien

Echt pijn aan je nek? Is je bar positie wel goed? Je kan ook low bar gaan squatten of front squat.
Probeer (vooral op bp) explosief te trainen.
 
Echt pijn aan je nek? Is je bar positie wel goed? Je kan ook low bar gaan squatten of front squat.
Probeer (vooral op bp) explosief te trainen.


Ik zal hem dan wel niet goed gespositioneerd hebben. Zal het morgen nog eens proberen en navragen aan een mede sporter hoe ik hem moet leggen.
Thanks aan jou heb ik wat! kan ik me teminste verbeteren
 
Back
Naar boven