Fitness Seller

Update: vp schatting gewenst..

Goeiendag zeg!
11 maanden?
Dat is echt iets om trots op te zijn, respect.

Als dit echt 11 maanden is heb je echt een gigantisch goede aanleg:O
Respect!

1,66m

Ja kan

Vooruitgang in gewicht is niet spectaculair te noemen voor je eerste jaar training, maar esthetisch ben je er wel goed op vooruit gegaan zeg!

ziet er inderdaad goed uit voor 11 maanden.
Goed eten / rusten en hard trainen!

Succes!

Nette progressie. Dacht eerst kan bijna niet maar met 1,66 zie je elke kilo dubbel zo hard natuurlijk.
Desalniettemin, goede progressie.

• Topic Starter Topic Starter
Nette progressie. Dacht eerst kan bijna niet maar met 1,66 zie je elke kilo dubbel zo hard natuurlijk.
Desalniettemin, goede progressie.
Dank.

Ja ik merk dat meerdere licht verontwaardigd zijn.
Ik zelf denk ook dat het te maken heeft met het feit dat ik altijd een enorm laag percentage vet heb gehad en dit ook heb blijve behouden. Dus wat ik aan ben gekomen is vooral spiermassa wat er op is gekomen. Maar zelf weet niet zozeer of dit ook niet te maken heeft met aanleg of dat ik gewoon hard train, in verglijking met mensen die zwaarder zijn merk ik dat ik in veel gevallen ook hun gewichten aan kan. ??

Dank.

Ik zelf denk ook dat het te maken heeft met het feit dat ik altijd een enorm laag percentage vet heb gehad en dit ook heb blijve behouden. Dus wat ik aan ben gekomen is vooral spiermassa wat er op is gekomen. Maar zelf weet niet zozeer of dit ook niet te maken heeft met aanleg of dat ik gewoon hard train, in verglijking met mensen die zwaarder zijn merk ik dat ik in veel gevallen ook hun gewichten aan kan. ??

Klopt, jouw Bp is 10x70kg, ik weeg 72kg en mijn benchpress in 7x70kg :p

Dank.

Je hebt gewoon geluk met je genen/aanleg. En omdat je niet erg lang bent lijk je al snel een beest.
Ik weeg 25 kg meer dan jij maar ben dan ook 1 meter 88.

Als je echt eens goed op je voeding gaat letten (lees: voedingsschema maken) en niet alleen een beetje kip zou eten, dan zou je echt hard gaan gainen en straks echt BEEST zijn. Voeding is namelijk belangrijker dan je training.

Mijn tip is dan ook; Zorg dat je een voedingsschema maakt en je je hier aan houdt (lees de stickys) En train gewoon verder zoals je nu doet, maar met meer nadruk op je benen.

Dank.

logisch, iemand van 80kg bij 1.90 is wel zwaarder dan jij in kilo's maar inverhouding niet. Zeker als jij ook nog eens een lager vp hebt druk je wss wel meer :)

Ik weet dat ik dat niet had na 11 Maanden;) ziet er goed uit goos!

muscly lil' meatball

erg goed hoor in deze tijd

Dank.

respect, 8 kilo erbij in bijna een jaar in bijna puur spier(je zult ook wat vet zijn aangekomen, zelfs als je vetpercentage hetzelfde is gebleven, omdat je totaal gewicht meer is) is erg goed. Ja, zeer goede aanleg denk ik.

Je hebt nu wel je krachtstats gepost, maar met hoeveel begon je? Ik bedoel hoeveel ben je in kracht gegained?

Ik merk wel vaak dat kleinere/kortere mensen naar verhouding meer tillen.

Misschien het miereneffect?

:trollface:

Laatst bewerkt:
Zeker nice progressie, heb je ook om de paar maanden je trainingschema verwisselt? En ging je hardcore bulke>Cutte?
Verder zeer netjes gedaan.

Nee sorry je kunt niet zomaar gaan bodybuilden daarvoor dien je eerst een licentie voor aan te vragen.

respect, 8 kilo erbij in bijna een jaar in bijna puur spier(je zult ook wat vet zijn aangekomen, zelfs als je vetpercentage hetzelfde is gebleven, omdat je totaal gewicht meer is) is erg goed. Ja, zeer goede aanleg denk ik.

Je hebt nu wel je krachtstats gepost, maar met hoeveel begon je? Ik bedoel hoeveel ben je in kracht gegained?
en rond de 8 herhalingen per set. dumbbell press was na een maand of 2 ongeveer maximaal 10 tot 12 kilo. na een maand of 4 was de max ongeveer 15 kilo per kant met de losse stang. (50 totaal). ongeveer 2 maanden erna kon ik 40-50-60 drukken. Dit was in drie sets en allemaal 10 herhalingen. Toen ik dit echt volledig kon na zo een anderhalf maand ging ik licht proberen 70 te drukken ik begon toen met 50-60 beide 10 keer en 70 lukte maar met rond de 5 tot 6 herhalingen. nu de laatste paar maanden had ik die 70 volledig onder controle. Toen ben ik mijn 1 rm gaan meten die was 100. zodoende begin ik nu altijd met 70 keer 10 dan 75 keer 8 en als laatst 80 keer 6 (zonder hulp). het dumbbell presse is ook gelijdelijk zo gelopen tot nu waar ik 30 kg beide kanten druk. tricep touw naar beneden trekken begon ik met 10kg dat zit nu rond de 40 op een goede dag. (al mijn oefeningen doe ik 8-10 herhalingen). Rug heb ik enorm veel chin en pull ups gedaan door mijn lichte gewicht heb ik daar nooit moeite mee gehad juist meer de laatste tijd nu ik zwaarder ben maar nog steeds 4 sets van 10. verder bicep met barbell stang deed ik op het begin losse stang en nu 10 kilo beide kant 3 sets van 10. dat zijn zo een beetje mijn gains

Nee sorry je kunt niet zomaar gaan bodybuilden daarvoor dien je eerst een licentie voor aan te vragen.

:roflol:

Waarom vraag je eigenlijk of je kan bodybuilden? De meeste mensen hier moeten het doen met een stuk slechtere genen dan die van jou, je bedoelt of je podiumwaardig zou kunnen worden?

Of wil je de volgende Roelly Winklaar worden?

Zeker nice progressie, heb je ook om de paar maanden je trainingschema verwisselt? En ging je hardcore bulke>Cutte?
Verder zeer netjes gedaan.
Er viel weinig te cutten bij mij. Ik probeerde en probeer nu nog steeds zo veel mogelijk massa te krijgen.
Pas na een tijdje toen ik me meer ging verdiepen in het fitnessen ben ik me schema gaan veranderen (lees na 5 maanden) Ik merkte dat ik af en toe geen spierpijn meer had en begon toen te varieren

---------- Post toegevoegd Sat 12 Jan 2013 om 23:20 ----------

:roflol:

Waarom vraag je eigenlijk of je kan bodybuilden? De meeste mensen hier moeten het doen met een stuk slechtere genen dan die van jou, je bedoelt of je podiumwaardig zou kunnen worden?

Of wil je de volgende Roelly Winklaar worden?
Hahah als het even kan wel maar dies wel echtttt groot

Terug
Naar boven