MuscleMeat

USA goedkoop? ...........oordeel zelf!

:roflol: True.. ben benieuwd wie er hier regelmatig in een supermarkt komt en ook nog eens de weg weet ook haha

Ik weet de weg naar de kogelbiefstuk en de kip, de roerbakgroenten en dat was het meer heb ik niet echt nodig. En de rest haalt mijn ma idd:D

Meeste van dat 'sap' is ook nog een zooi glucose-fructosestroop.

Voor kwaliteitsvoedsel betaal je in de USA meer dan hier. Vers fruit is zeker in steden echt een stuk duurder dan hier. Goed brood kennen ze amper, die kleffe bende die ze daar verkopen mag de naam niet eens hebben.

Daar kan ik gerust inkomen, als je ziet hoeveel uberdikzakken er in de VS rondwaggelen. Ze kunnen het gewoon goed voorstellen, dat doet al veel en ik betwijfel zwaar of het voedsel daar gezonder is dan hier, men kweekt daar nog meer en masse dan hier.

Het enige dat echt goedkoper én interessant is in de VS zijn de vastgoedprijzen.

Ok het is daar goedkoper, maar als ze daar een stuk minder verdienen zullen de verhoudingen wel gelijk zijn aan hier?

Als je er van uitgaat dat de dollar voor de Amerikaan ongeveer dezelfde waarde vertegenwoordigt als de Euro hier dan verdienen ze daar gemiddeld meer. Goede voeding is echter vrij prijzig, in een Amerikaanse supermarkt vind je vooral troep en voor kwaliteitsvoedsel betaal je gelijk een stuk meer.

Ach mij boeit het niet, mn ouders betalen mn eten :)

Als je er van uitgaat dat de dollar voor de Amerikaan ongeveer dezelfde waarde vertegenwoordigt als de Euro hier dan verdienen ze daar gemiddeld meer. Goede voeding is echter vrij prijzig, in een Amerikaanse supermarkt vind je vooral troep en voor kwaliteitsvoedsel betaal je gelijk een stuk meer.

En gezien de lange termijnseffecten betaal je voor al dat baggervoer uiteindelijk dus meer.
Conclusie: k*t met een rietje

Meeste van dat 'sap' is ook nog een zooi glucose-fructosestroop.

Voor kwaliteitsvoedsel betaal je in de USA meer dan hier. Vers fruit is zeker in steden echt een stuk duurder dan hier. Goed brood kennen ze amper, die kleffe bende die ze daar verkopen mag de naam niet eens hebben.
+1
Ach mij boeit het niet, mn ouders betalen mn eten :)
Als mijn moeder nog zou betalen wat ik at hadden ze er een extra salris bij nodig.:roflol:

ik hoorde pas op msn dat een biefstukje in NL van 200 gram iets van 4 euro 50 moest kosten!!!

aangezien de koers euro:dollar ongeveer 1.6 is, kun je wel uitrekenen wat voor paradijs het hier is!
;):D

Het eten kan daar dan wel goedkoop zijn... maar dat moet ook wel, als jij samen met je vrouw begint te eten. Dat kost anders aardig wat.

Wat was ook alweer de reden dat je die kant op bent gegaan ? :D

Het eten kan daar dan wel goedkoop zijn... maar dat moet ook wel, als jij samen met je vrouw begint te eten. Dat kost anders aardig wat.

Wat was ook alweer de reden dat je die kant op bent gegaan ? :D

Omdat het eten daar goedkoper is! DUHHHH! :)

1 lbs = 450 gram

drinken wordt verkocht per gallon-fles: 1 gallon is 3,78 liter!
( voor 5 dollar heb je dus 11 liter drinken!!!)

:thumbs:

Koop en eet je het spul ook? Of maak je er alleen foto's van "Klusmier".

Mss dat die monsterlijke 100 kilo bench van je dan eens omhoog gaat :rolleyes:

Het vlees in de USA zit vol met hormonen

En nog goedkoper zijn, wij moeten nog eens extra voor onze hormonen betalen :mad:

Hey Klusmier,

wat kost benzine daarzo ?

En diesel ? Of daar rijden ze daar niet mee zeker ?

Thx for the info

Gr B

Hey Klusmier,

wat kost benzine daarzo ?

En diesel ? Of daar rijden ze daar niet mee zeker ?

Thx for the info

Gr B

Waarom zouden ze niet met diesel rijden ???

iig het is allemaal heel goedkoop, een Amerikaan rijden is daar gewoontjes, hier ben je 2,50 kwijt als je de straat uit rijd.

Klinkt goed, lijkt me cool om er te wonen, als ik ouder ben en europa geen optie meer is om te wonen lijkt me dat een goede keus.

hé klus toon es de prijs van medicamenten, vd mensen die hun huizen moeten verkopen omdat ze geen ziekteverzekering kunnen betalen

• Topic Starter Topic Starter
Nadat Klusmier in 28.000 postings heeft laten weten dat hij op de Antillen woont komen er nu minimaal 30.000 postings dat hij vertoeft in de USA.

zoiets ja!
:thumbs:

en daarna vertrek ik weer naar NL voor de volgende 40~50duizend postjes........!
:eek::D

oh nee, ik heb een hekel aan NL.........
:o

Terug
Naar boven