XXL Nutrition

USB sensitivity & MX518 probleem

DiZoR

Advanced Bodybuilder
Waardering
19
Ik doe even 2 topics in een.

Mijn eerste vraag is: Verandert de sensitivity van je muis als je hem in een ander USB-gat plugt. Ik heb het gevoel dat dit wel verandert. Iemand die hier meer van weet en die dan toevallig ook weet waar ik de USB-gaten kan vergelijken...?

Mijn tweede vraag is: Mijn MX518 valt tijdens het gamen nogal vaak uit als ik te ver naar rechts ga met mijn muis, kan hem maar op 15 cm ongeveer bewegen. Is irritant omdat ik hem dan steeds moet optillen. De laser lijkt dan wel uit te vallen en dan moet ik hem out & in pluggen. Misschien is het wel ouderdom, maar kan het ook zijn dat er iets anders speelt?

Mvg DiZoR,

Ik heb zelf ook de MX-518 en die sensivity veranderd bij mij niet hoor, ik kan ook mn hele bureautje rond gaan zonder op te tillen:P Gebruik je wel een zwarte mousemat?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb zelf ook de MX-518 en die sensivity veranderd bij mij niet hoor, ik kan ook mn hele bureautje rond gaan zonder op te tillen:P Gebruik je wel een zwarte mousemat?
Nope atm niet, maar voor mijn eigen gevoel verandert sens. Weetk niet zeker maar kan het verschil zijn tussen USB poorten hea.

Heb je je driver wel geinstalleerd? ik vind het echt een super chille muis met die + en - knoppen en die vorige volgende knoppen.

• Topic Starter Topic Starter
Heb je je driver wel geinstalleerd? ik vind het echt een super chille muis met die + en - knoppen en die vorige volgende knoppen.
Met driver viel die nog steeds uit, dus er af gepleurt. Tis zo zeg maar, overal doet hij het, maar als hij over 1 klein stukje bureaublad gaat valt ie uit ;l

Dat is wel heel raar, maar sorry ik kan je niet helpen:(

Misschien heb je voor usb 1 en achter usb 2 ofzo of andersom.

Terug
Naar boven