- Waardering
- 54
SageFrancis zei:
In verhouding misschien!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SageFrancis zei:

Trust me, als ik een stijve krijg in mijn broek, gaat mijn been mee omhoog. hoek van 90 graden krijg je dan.. tussen je benen dan he..maniac zei:
SageFrancis zei:Trust me, als ik een stijve krijg in mijn broek, gaat mijn been mee omhoog. hoek van 90 graden krijg je dan.. tussen je benen dan he..

SageFrancis zei:Trust me, als ik een stijve krijg in mijn broek, gaat mijn been mee omhoog. hoek van 90 graden krijg je dan.. tussen je benen dan he..

je lult uit je nek 
JAXX zei:Vind dit trouwens wel ver gaan ben zelf ook als ecto begonnen, op een oud hardcore schooltje in driebergen hahah was echt een scharminkeltje , juist daar vonden die grote mannen mij wel stoer omdat ik bleef komen
SageFrancis zei:[Afbeelding niet meer beschikbaar]
het is dat ik hier geen broek aan heb... maar je snapt m'n punt. Helaas heb ik nu een blauw oog....

SageFrancis zei:[Afbeelding niet meer beschikbaar]
het is dat ik hier geen broek aan heb... maar je snapt m'n punt. Helaas heb ik nu een blauw oog....