XXL Nutrition

Utrechtse sportschool gooit deur dicht voor smalle jongens

Er is trouwens pas weer verbouwd en nu is kracht helemaal naar achter verdwenen in achteraf hoekje zodat je het niet ziet als je binnen komt daar staan alle benches en squatrek , allemaal om de huisvrouwtjes niet af te schrikken.

Vind dit trouwens wel ver gaan ben zelf ook als ecto begonnen, op een oud hardcore schooltje in driebergen hahah was echt een scharminkeltje , juist daar vonden die grote mannen mij wel stoer omdat ik bleef komen

Wtf... wat is dit nu weer voor een oermensuitspraak, lompe kerel is dat zeg..

Jaaaaaaaa, alle ecto's houden toestellen bezet:rolleyes:

In mijn gym zijn er genoeg "brede jongens" die toestellen bezet houden hoor, gewoon omdat ze zich heel wat voelen, en er ook bij staan te babbelen, zodat je nog langer moet wachten

Potverdomme, het zijn toch niet ecto's die toestellen bezet houden,

maar wel:

-beginners
-kerels die zich heel wat voelen en denken dat de gym van hun is
-huisvrouwen die tetteren
-....

• Topic Starter Topic Starter
ontopic graag heren!

Momenteel bekijken: 19 (19 leden en 0 gasten) gebruikers dit onderwerp
nofear train!, akiraC, B@ss, BodyGainer, boogie, confiance, houston, JAXX, jerommeke1, Jopske, Klaaswitz, Man-Mountain, maniac, Mark NL, Matthijs, Mr.Mike, Muuske1987, SageFrancis, the_ur

niet slecht of wel DBC?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

het is dat ik hier geen broek aan heb... maar je snapt m'n punt. Helaas heb ik nu een blauw oog....

JAXX zei:
Vind dit trouwens wel ver gaan ben zelf ook als ecto begonnen, op een oud hardcore schooltje in driebergen hahah was echt een scharminkeltje , juist daar vonden die grote mannen mij wel stoer omdat ik bleef komen

Juist!
Als een ecto blijft komen toont dat doorzettingsvermogen en wilskracht!
Daar is respect voor.
Door ze te bannen uit de sportschool krijgen ze niet eens de kans.

Niet echt slim voor z´n omzet lijkt me.

What's next dat dikke mensen niet meer worden toegelaten omdat ze toch niet afvallen:D

SageFrancis zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

het is dat ik hier geen broek aan heb... maar je snapt m'n punt. Helaas heb ik nu een blauw oog....

zonnebankje gehad jongen? :D

OT: en terecht!!! healthcenters discrimineren ook!!

Gewoon een steen door het ruit gooien, met een briefje deraan: ''van een ecto die nooit iets zal bereiken'':D

Link dead? Broodje aap? Op de ANP site staat hij ook niet tussen de headlines :P

Vraag me af welke sportschool het eigenlijk is ????

Beetje domme zet financieel gezien. Trouwens ALS ecto's WEL groot zijn ziet het er wel enorm indrukwekkend uit!

Terug
Naar boven