MuscleMeat

Utrechtse sportschool gooit deur dicht voor smalle jongens

Er komen daar geen vrouwen?!? Of is dit alleen gericht op de mannen en mogen dikke varkens er wel in?!?!

goede beslissing! weg met die ecto's

edit niet verder gelezen:D maar was goed geweest

Er zijn genoeg sportscholen die juist mensen die serieus willen trainen wegsturen, dus wat is het probleem als het ook een keer omgekeerd gebeurt?

Smoothmold zei:
tja, onzin natuurlijk iedereen kan breed worden ook ecto's. Wat je wel kan doen is hun VVM aan het begin meten voor aanvang. En dan moeten ze om de 2 maanden op spreekkantoor komen en dan wordt hun VVM gemeten. Als ze niet meer dan 1 kilo VVM hebben aangezet moeten ze wegwezen!! En daarbij worden ze dan anaal vernederd door een grote gay n*ger. Nou, die ecto's zullen vreten en trainen als beesten, bang dat hun poepgaatje als ingang wordt gebruikt :D

:roflol:

whaha briljant!!! :D

eindelijk het omgekeerde wat die "fitneuscentra's" flikken. Whoehaaa judgement :D

Ik ben ook voorstander. Breezah gyms, en hardcore gyms. Is toch goed. Niemand ergert zich dan aan elkaar.
Bij ons worden de cardio apparaten ook bezet gehouden door mannekes van 16-22 met een gemiddeld gewicht van 60 kg en die over 5 jaar (als ze dan nog trainen) nog geen vorderingen hebben gemaakt.

RichardV zei:
Ik ben ook voorstander. Breezah gyms, en hardcore gyms. Is toch goed. Niemand ergert zich dan aan elkaar.
Bij ons worden de cardio apparaten ook bezet gehouden door mannekes van 16-22 met een gemiddeld gewicht van 60 kg en die over 5 jaar (als ze dan nog trainen) nog geen vorderingen hebben gemaakt.

wat hebben jullie toch tegen die ecto's?
bang dat ,als ze wel mogen trainen en het ook nog eens fatsoenlijk doen, jullie voorbij gaan? :p

• Topic Starter Topic Starter
jezus Kale en Richard, doen jullie dat express? ik zie jullie in allerlei topics na elkaar posten, en in die logs van jullie ook al.

en by the way lees vorige pagina nog effe door wil je

doe dan gewoon alleen zware gewichten in die gym, blijven de zwakkeren vanzelf weg. hoe zwaar je zelf weegt maakt toch niet uit, als je maar zwaar kan trainen.
Ik weeg nu nog geen 80kg maar til vaak nog meer dan een gast van 100kg, dus laat die mietjes die zwaar zijn en niks tillen dan ook maar ophoepelen.

nofear train! zei:
jezus Kale en Richard, doen jullie dat express? ik zie jullie in allerlei topics na elkaar posten, en in die logs van jullie ook al.

Richard en ik zijn homo.
Toch? Richiepiesie?

nofear train! zei:

Inderdaad, dat valt mij ook op ja. Ik denk dat Kale en Richard elkaar stiekem wel leuk vinden, maar het niet aan elkaar durven vertellen. Moet ik anders een briefje voor je in Kale's jas doen Richard, als hij niet kijkt? Ik woon immers vlakbij hem, PM de tekst maar.

BenchMarc kreeg volgens mij bijna een hartaanval toen hij de titel las, of niet ecto :D ?

benchMarc zei:
Jongens... Zijn jullie nou echt allemaal zo achterlijk als wat? Jullie brede knoesten mogen dan wel huge zijn, hersenen hebben jullie niet. Klik eens op de link. Komt op een fake url uit waarbij het postID nog ver hoger ligt dan het laatst gepostte item op Fok. Daarbij staat op ANP.nl zelf ook niks erover. Een google naar de naam van die kerel levert ook niks op.

Geweldig nofear_train! :D Karma voor deze actie :roflol:

Blèèèrrr! :D

Ik wist uiteraard allang dat 't nep was. Maar toch bedankt dat je het hier nog even postte bench.

Muuske1987 zei:
maar die brede gasten hou je makkelijker buiten de deur door geen zware gewichten er neer te zetten, volgens mijn vriend geldt dat ook voor de sportschool hier bij mij in het dorp. hij had er een kijkje genomen maar echt alleen maar ingericht voor huisvrouwtjes. dus ja dat kun je dan geen discriminatie noemen, je wilt als sportschoolhouder geen brede mensen dus laat je die gewichten maar achterwege; niemand die je er op aan kan spreken.

Schaam je je voor mij? :rolleyes:

Toch gebeurt dát wel vaak, het letterlijk weigeren van bovenmatig gespierde lieden op grond van allerlei negatieve verzinsels omtrend de lichaamsbouw. En raad eens. Dá's wel discriminatie. En toch zal er geen haan naar kraaien want de publieke opinie is nu eenmaal dat bb'ers drugsgebruikende schobbejakken zijn. :)

Noem je het echter niet ‘bb’er’ en staat de bber gewoon in een sportschool en gedraagt zich voorbeeldig dan zal hij juist een waardevolle toevoeging zijn voor de n00bs en zal men hem maar wat graag om zijn adviezen smeken.

Hertje zei:
Er komen daar geen vrouwen?!? Of is dit alleen gericht op de mannen en mogen dikke varkens er wel in?!?!

Hert toch. Voortaan eerst 't topic lezen voor je een vol-gas-de-fout-in reply post he. :D

plat lang stuk hout
vb:het hek is gemaakt van planken
1. zij slaat de plank mis [ze vergist zich]

PreludE zei:
doe dan gewoon alleen zware gewichten in die gym, blijven de zwakkeren vanzelf weg. hoe zwaar je zelf weegt maakt toch niet uit, als je maar zwaar kan trainen.
Ik weeg nu nog geen 80kg maar til vaak nog meer dan een gast van 100kg, dus laat die mietjes die zwaar zijn en niks tillen dan ook maar ophoepelen.

Veel beginners trainen erg slordig en gooien wild met gewichten (veel 'ervaren' gasten trouwens ook), meer gewicht tillen als een buffe gast zegt dus niet veel.

KaLe zei:
Richard en ik zijn homo.
Toch? Richiepiesie?

Je weet toch:D

@Zelda: Goed plan. Op de volgende meet als je weer zo dicht tegen me aankruipt schuif ik dat briefje wel tussen je billen;)

@NoFear: klootmerk wat al 5 jaar niet meer door iemand wordt gedragen: dat jij hier op let zegt mij al genoeg hoeveel jij voor mij en Kale voelt.

Reply: nee hoor, ik en Kale hebben beide de hale dag door de beschikking over PC en posten iets meer als gemiddeld. Dat jij samen met jouw vriendjes niet na elkaar durven te posten is niet mijn probleem hoor.

@Kale::kiss: :kiss:

Prima, daar wil ik trainen!
Andere sportscholen worden 'te brede' gasten toch ook geweerd?
Toevallig had ik 't er vandaag over met de eigenaar van mijn sportschool, hij zegt dat die brede bodybuilders andere mensen wegjagen....
Nou is 't probleem niet breed of wel breed zijn, maar wel trainen of niet trainen als eentje niet traint opfl*kkeren.

Laatst bewerkt:
Hahaha strak beleid.

• Topic Starter Topic Starter
RichardV zei:
Je weet toch:D

@Zelda: Goed plan. Op de volgende meet als je weer zo dicht tegen me aankruipt schuif ik dat briefje wel tussen je billen;)

@NoFear: klootmerk wat al 5 jaar niet meer door iemand wordt gedragen: dat jij hier op let zegt mij al genoeg hoeveel jij voor mij en Kale voelt.

Reply: nee hoor, ik en Kale hebben beide de hale dag door de beschikking over PC en posten iets meer als gemiddeld. Dat jij samen met jouw vriendjes niet na elkaar durven te posten is niet mijn probleem hoor.

@Kale::kiss: :kiss:

niet zo happen richard :D ;)

karma no fear haha

Terug
Naar boven