MuscleMeat

Utrechtse sportschool gooit deur dicht voor smalle jongens

Jongens... Zijn jullie nou echt allemaal zo achterlijk als wat? Jullie brede knoesten mogen dan wel huge zijn, hersenen hebben jullie niet. Klik eens op de link. Komt op een fake url uit waarbij het postID nog ver hoger ligt dan het laatst gepostte item op Fok. Daarbij staat op ANP.nl zelf ook niks erover. Een google naar de naam van die kerel levert ook niks op.

Geweldig nofear_train! :D Karma voor deze actie :roflol:

benchMarc zei:
Jongens... Zijn jullie nou echt allemaal zo achterlijk als wat? Jullie brede knoesten mogen dan wel huge zijn, hersenen hebben jullie niet. Klik eens op de link. Komt op een fake url uit waarbij het postID nog ver hoger ligt dan het laatst gepostte item op Fok. Daarbij staat op ANP.nl zelf ook niks erover. Een google naar de naam van die kerel levert ook niks op.

Geweldig nofear_train! :D Karma voor deze actie :roflol:

{o,o}
|)__)
-"-"-
O RLY?

niet iedereen is zoon pc nerd benchmarc:rolleyes:

Mij viel het ook al op hoeveel mensen het serieus namen. :roflol:

Maar wel grappig gedaan, ik kon een glimlach niet onderdrukken

Prachtig topic! Kijk iedereen het serieus nemen. :roflol:

:orly:

Ya rly, karma! :roflol:

ik had het anders aangepakt , ecto's die een abbo nemen krijgen een gratis deca /d bol kuur erobovenop :P

tja, onzin natuurlijk iedereen kan breed worden ook ecto's. Wat je wel kan doen is hun VVM aan het begin meten voor aanvang. En dan moeten ze om de 2 maanden op spreekkantoor komen en dan wordt hun VVM gemeten. Als ze niet meer dan 1 kilo VVM hebben aangezet moeten ze wegwezen!! En daarbij worden ze dan anaal vernederd door een grote gay n*ger. Nou, die ecto's zullen vreten en trainen als beesten, bang dat hun poepgaatje als ingang wordt gebruikt :D

Was een goede geweest voor 1 April.

Terug
Naar boven