- Waardering
- 15.917
?Lekkere training. 7 kg side raises zijn mannengewichten.![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
?Lekkere training. 7 kg side raises zijn mannengewichten.![]()
Jij niet meegerekend. Buitencategorie uiteraard. ,

Jij alleen met straps?

Up the dose.Ligt ook heel erg aan de uitvoering (armen gebogen, armen gestrekt, welke hoek) en rep range natuurlijk, maar in een gemiddelde (niet-hardcore) gym zijn er genoeg mannen die 6-8 kg DB's gebruiken. Niets mis mee trouwens, kan ik ook goed stuk op gaan.
O nee ik zal niet snel opscheppen hoe sterk ik wel niet ben. Moet wel geloofwaardig blijven heDus, ik krijg het dan in elk geval omhoog.
Maar ja jij bent nu geblesseerd, als dat eenmaal voorbij is dan zal je ons een poepie laten ruiken.
.Wel of niet?O nee ik zal niet snel opscheppen hoe sterk ik wel niet ben. Moet wel geloofwaardig blijven he.
Waarom niet een keer of 5 per week flink wat cardio doen? 45-60 min. Dan hoef je je kcal niet echt te verlagen omdat je gewoon je onderhoud verhoogt. Met oog op de contest is het nu toch wel het moment om vet te droppen?Ik dacht aan zo’n 150kcals lang en dan 2x per week. Ligt er ook een beetje aan hoeveel dagen ik ga trainen. Bij 4x per week zou ik theoretisch 0,5 kilo vet kunnen droppen per maand en een beetje spiermassa gainen. Of misschien toch even doorcutten en na de zomer mee beginnen, keuzes keuzes pfff
Het is ook een beetje nattevingerwerk hoor. Toen ik nog geen coach had ging ik gewoon op een x aantal kcal zitten en als ik niet meer genoeg progressie had verminderde ik de kcal of de cardio ging omhoog. Zie die formules om onderhoud uit te rekenen meer als iets voor beginners als basis om op te beginnen.Hoeveel call trekken jullie van je cardiosessie af op bvb de strairmaster of crosstrainer? Of houden jullie gewoon de aangegeven calorieën aan?
Waarom niet een keer of 5 per week flink wat cardio doen? 45-60 min. Dan hoef je je kcal niet echt te verlagen omdat je gewoon je onderhoud verhoogt. Met oog op de contest is het nu toch wel het moment om vet te droppen?