XXL Nutrition

Gestopt (v) Pat82 contest 2019 woop woop

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik ben er uit, dat is snel he..

Op lower body dagen beetje meer eten, ik heb echt hard gewerkt aan m’n kont voordat ik begon met cutten en wil niet dat die verdwijnt. Op upper- en rustdagen iets minder eten en cardio, heb nog genoeg rug en die hoeft niet perse te groeien.

• Like
Waarderingen: Bubs
Ik ben er uit, dat is snel he..

Op lower body dagen beetje meer eten, ik heb echt hard gewerkt aan m’n kont voordat ik begon met cutten en wil niet dat die verdwijnt. Op upper- en rustdagen iets minder eten en cardio, heb nog genoeg rug en die hoeft niet perse te groeien.

Chill, werkt dat zo!?

Succes met je contest log. Ik ga je volgen!

Zou niet teveel borst trainen, ziet er prima uit zo.

Dat is jouw mening, die ouderwetste weg leidt absoluut naar Rome, maar er zijn er meer. Anders had ik nu ook geen keuzestress ???

Tuurlijk, maar je zit in een contest. Recompen is een langzaam proces, je wilt juist zo veel mogelijk resultaat laten zien in het tijdsbestek wat je hebt? Wellicht is het een beter idee om je voedig eens onder de loep te nemen, meer volume gaan eten of binnen een tijdkader te gaan eten? Recomp heeft bij mij nooit de voorkeur, het lijkt dan wel of de tijd stil staat.

Tuurlijk, maar je zit in een contest. Recompen is een langzaam proces, je wilt juist zo veel mogelijk resultaat laten zien in het tijdsbestek wat je hebt? Wellicht is het een beter idee om je voedig eens onder de loep te nemen, meer volume gaan eten of binnen een tijdkader te gaan eten? Recomp heeft bij mij nooit de voorkeur, het lijkt dan wel of de tijd stil staat.

Ja dat is ook waar, ik ga ook niet fulltime recompen. 2 x per week als ik benen/billen train iets boven onderhoud en 5 dagen eronder en cardio. Ik probeer veel volume te eten dmv groenten, maar daar krijg ik nog meer honger van. Ik heb afgelopen week gemerkt dat als ik paar dagen laag zit ik gewoon ga vreten. Nu wil ik hetzelfde doen, maar dan gecontroleerd. Ik doe if als ik zo weinig kan eten, dan is het enigszins uit te houden. Een paar dagen dan:eek:

Gewoon niet gaan vreten! :mad: Beetje discipline he Pat!

Ik volg!!

Ik ben geïnspireerd door S. Aik en ga weer gewoon honger lijden. Bikkelen heet dat? Een kilo carbs afgelopen 3 dagen hebben mij weer 62,3 kg gemaakt. Uiteraard alleen vocht, maar toch haha. Ik heb mijn vouwfietsje in elkaar gezet en ik ga hetzelfde doen als de vorige contest. Nuchtere cardio en na de training voeg ik een beetje hiit toe.

Heb m’n plooien gemeten:
9 juni
Triceps 12
Biceps 4
Buik. 16
Rug. 18

6 juni
Taille 73
Navel 79
Heupbot. 89
Kont. 96
Bovenarm 26,5 gespannen 28,5 :flexing:
Been 56
Borst 92
Onder borst 74,5
Kuit 32,5

Dadelijk upperbody

Nice! Succes met je training en lekker doorbikkelen. :flex: --> :flexbiceps:

24E7183C-A731-4FD8-AFFB-57BD40E0BE49.jpeg

Looking goodddddd!!

Standaard hier tijdens de cut (en bulk) is ieder weekend wel ergens een uitsmijtertje eten... love it :meal:

Als je trouwens honger hebt kan je dat toch relatief eenvoudig ondervangen met low calories food?
Hier standaard tig komkommers, tomaatjes, enz op de aanrecht en op die manier prima vol te houden.

Maar is 1400kcal ook niet wat weinig?

*Edit* oeps, vergeten, iets met lamme tak.... dus snap die 1400 dan wel :roflol:

Inderdaad wat volume voedsel toevoegen. In mijn prep at ik op een gegeven moment 2 kg groente elke dag. Zo extreem hoeft het natuurlijk niet :roflol: maar het hielp wel tegen de honger. Wat ik bijvoorbeeld erg graag at was pompoen, zitten vrij weinig kcal in (17 kcal/100 gram) en het vulde prima.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven