MuscleMeat

Gestopt (v) Pat82 contest 2019 woop woop

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog geneukt?

• Topic Starter Topic Starter
Zo raar he, je bestelt een vetmeter en wat doen ze in de doos erbij? Cakejes.. toen heb ik per ongeluk het see food dieet gevolgd. Dus eigenlijk ben ik niet meer aan het cutten, maar aan het recompen. Ook prima, gaat alleen iets langzamer.

Tof dat je m'n log hebt gelezen. Het valt nog wel mee wat ik merk hoor, maar voorheen had ik de bloedwaarden van een dooie opa. :roflol:

Recomen, dat is beter dan cutten. :thumbup: The curse heb ik nooit gebruikt, maar wel wat over gelezen. Lijkt me wel oké, maar niet meer dan dat.
Trek je trouwens maar niets aan van Sven, die zit aan de tren. ;)

Tof dat je m'n log hebt gelezen. Het valt nog wel mee wat ik merk hoor, maar voorheen had ik de bloedwaarden van een dooie opa. :roflol:

Recomen, dat is beter dan cutten. :thumbup: The curse heb ik nooit gebruikt, maar wel wat over gelezen. Lijkt me wel oké, maar niet meer dan dat.
Hoe kom je hierbij?

Haha!

Ja dat zeker, gaat alleen zo traag. Ik denk eigenlijk ook dat ik meer een bulk-persoon ben, cutten is niet mijn ding.

Haha ok, dus de tren spreekt voor hem.

• Like
Waarderingen: BB_
you-gotta-pump-those-numbers-up-those-are-rookie-numbers-30070070.png

Vandaag upperbody en aangezien ik gisteren 300 carbs tot me heb genomen ging dat best lekker.

Bb incline bench press
4x10x 30kg

Db flyes
4x10x 5kg

Seated row
10x 30kg
4x10x 60kg

One arm db row
4x10x 14kg

Arnold db press
4x8x 11kg

Db side raises