- Waardering
- 15.917
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze zegt net dat ze vanmiddag heeft liggen zitten lezen. Dus ik denk het niet Job.
?Ze zegt net dat ze vanmiddag heeft liggen zitten lezen. Dus ik denk het niet blowJob.
Wat kinderachtig god***domme.
Reported

Hoe kom je hierbij?Tof dat je m'n log hebt gelezen. Het valt nog wel mee wat ik merk hoor, maar voorheen had ik de bloedwaarden van een dooie opa.
Recomen, dat is beter dan cutten.The curse heb ik nooit gebruikt, maar wel wat over gelezen. Lijkt me wel oké, maar niet meer dan dat.
Trek je trouwens maar niets aan van Sven, die zit aan de tren.![]()
Een aanname gebaseerd op jouw posts hier. Dronken worden doe je volgens mij niet aan, dus er moet een andere verklaring zijn.

Wss dat waterhoofd
Tof dat je m'n log hebt gelezen. Het valt nog wel mee wat ik merk hoor, maar voorheen had ik de bloedwaarden van een dooie opa.
Recomen, dat is beter dan cutten.The curse heb ik nooit gebruikt, maar wel wat over gelezen. Lijkt me wel oké, maar niet meer dan dat.
Trek je trouwens maar niets aan van Sven, die zit aan de tren.![]()
Hij woont naast een molen.Een aanname gebaseerd op jouw posts hier. Dronken worden doe je volgens mij niet aan, dus er moet een andere verklaring zijn.![]()

5x per dag trekken denk ikEen aanname gebaseerd op jouw posts hier. Dronken worden doe je volgens mij niet aan, dus er moet een andere verklaring zijn.![]()
Log trekken?
Weet niet wat vind jij @natty87
Hoef ik niet zelf te doen gelukkig