ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Whoop whoop

het is "woop woop" vind het vooral enorm mooi voor bert! hoopdat jullie het samen wat kunnen vinden.
Agressieve uitstralingIk zie heel veel mannen en jongens in de gym ook altijd naar mij loeren maar dat zal wel een andere reden hebben![]()
Dat zal het zijn denk ik, agressieve tren aap
Ik zie heel veel mannen en jongens in de gym ook altijd naar mij loeren maar dat zal wel een andere reden hebben![]()
ze vinden je gewoon thiccIk zie heel veel mannen en jongens in de gym ook altijd naar mij loeren maar dat zal wel een andere reden hebben![]()
Als ie een keer boos wordt zeggen ze roid rageeeee
.Nee supermeester of meester spierbal
Ik word nooit boos op mijn werkAls ie een keer boos wordt zeggen ze roid rageeeee.
ik had docent moeten worden

Bekijk bijlage 458326 Even gemeten en na bijna 3 weken ben ik een halve kilo aangekomen, m’n armen,benen en rug zijn gegroeid en taille en navelomtrek is omlaag gegaan. Deze gegevens samen met het feit dat ik krachtgains heb gemaakt kunnen toch maar 1 ding betekenen? Spier erbij en vet eraf, woop woop
Bekijk bijlage 458327

Lekkere training, veel volume en zwaar!Twee rustdagen gehad waarvan een met cardio. Gisteren naar m’n energetisch therapeut geweest en aan wat dingetjes gewerkt, naast wat zwaardere dingen oa aan mijn mensenafkeer en onstilbare honger haha. Het helpt normaal echt goed, ben benieuwd of het hiermee ook helpt.
Vandaag lowerbody:
Bb front squat
4x10x 36kg
Bb lunge
4x10x 36 kg
Sumo dl
4x10x 35kg
Bb bridge
4x12x 75kg
Leg extension
4x15x 43kg
Outer thigh
20x 64kg
Calf press
4x20x 36kg
Ab wheel
4x7
Ab machine
4x12x 27kg
Serratus crunch
4x12x 30kg
Ik zal mij trouwens onmenselijk gedragen, dan heb je hopelijk geen afkeer van mij. 

niets mis mee om een gezonde afkeer van mensen te hebben ,vind ik een veel gezondere levensinstelling dan denken dat iedereen je vriend is en het beste met je
voorheeft ,mensen zijn rasopportunisten waar status ,geld en sex grotere drijfveren in intermenselijke relaties zijn dan echte vriendschappen gebaseerd op wederzijds respect
Daarom heb ik ook nooit seks en geen behoefte aan status en materialisme (geen dikke auto, nieuwe telefoon etc.).En wil jij winnen zul je mee moeten doen.moar sqauts !!! wil je winnen zul je waarschijnlijk wat meer booty moeten hebben . gewoon eerlijke kritiek in het kader van de wedstrijd
Misschien volgend jaar?Ik ben een beest, telt dat ook?Doe ik ook als mensen naar mij kijken (omdat zij me raar vinden of omdat ik het zwaar heb en tot failure ga).Zie 't als een compliment.
Gewoon terug loeren, meteen gedaan![]()
Dieren mogen altijd kijken, hangbuiken hebben en lange sokken dragen![]()
Thanks, oprecht tof dat je dat vindt.het is "woop woop" vind het vooral enorm mooi voor bert! hoopdat jullie het samen wat kunnen vinden.
Niks mis mee om even te sneakpeaken, maar als het verder gaat zoals bij @Kathlinoo wat met regelmaat gebeurd, is het inderdaad erg vervelend, dat een random gast opeens rare pushups gaat doen om te impressen.
Ik zie heel veel mannen en jongens in de gym ook altijd naar mij loeren maar dat zal wel een andere reden hebben![]()
@Skatermarvin ). Bij mij kijken alleen mannen; dikke bierbuiken en skinny ecto's lachen me uit als ik moeilijk kijk of geluid maak bij de laatste rep.
Hier in de gym is het blijkbaar raar om all-out te gaan of moe te worden. Veel mensen doen al kletsend of tijdens het appen gewoon maar wat reps op halve kracht zonder zweten of inspanning.Ook niet te verliezen toch? Van jezelf winnen!

Kijken ok maar kom geen domme vragen stellen aub.Ik zie heel veel mannen en jongens in de gym ook altijd naar mij loeren maar dat zal wel een andere reden hebben![]()