ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Twee maal drie is vier
Wiedewiedewiet en twee is negen
'k Richt de wereld in
Wiedewiede naar mijn eigen zin
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Twee maal drie is vier
Ik ban niet onder de indruk.

Klopt deze word in mijn gym georganiseerd, Platinum Gym. @wovano neemt de organisatie op zich. Dat wist die alleen nog niet maar zal die vast niet erg vindenWaarschijnlijk bij de nieuwe gym van @Pleister (Platinum Gym, Heerlen). Ook is volgens mij de intentie er nog om eens bij Haefland (Brussum?) te trainen. Het zou tof zijn als je ook komt.![]()
.Oooo shieeeeet
Verkoop van doping toegestaan?Klopt deze word in mijn gym georganiseerd, Platinum Gym. @wovano neemt de organisatie op zich. Dat wist die alleen nog niet maar zal die vast niet erg vinden.
We gaan over een maandje open. Voor de mensen die geïnteresseerd zijn, check onze instagram: PlatinumGymNL
Zullen we dat maar niet doen haha
Ik wil niet doorbomen, maar toch nog graag even de puntjes op de i. Ik had één post geplaatst en wel de volgende:Maar zullen we deze discussie beëindigen en gewoon weer over gaan naar @pat82 , met wat zij dan ook wil posten. Wie geen interesse heeft, volgt gewoon lekker niet, en bij negativiteit is niemand gebaat.
) en niet een heel dbb forum.
Op google zijn jullie vandaag open en sluiten om 22.00Klopt deze word in mijn gym georganiseerd, Platinum Gym. @wovano neemt de organisatie op zich. Dat wist die alleen nog niet maar zal die vast niet erg vinden.
We gaan over een maandje open. Voor de mensen die geïnteresseerd zijn, check onze instagram: PlatinumGymNL

Nolvadex-bril opzetten.
VreemdgaanAls het aan mij ligt, heeft @pat82 sowieso gewonnen, ongeacht welke wedstrijd het betreft.![]()

Als het aan mij ligt, heeft @pat82 sowieso gewonnen, ongeacht welke wedstrijd het betreft.![]()

Stirring the pot...
omdat ie anders sneller aanbrandt
Aangebrand, de soep is aangebrand. Je moet niet proeven want de soep is aangebrand.