MuscleMeat

Gestopt (v) Pat82 contest 2019 woop woop

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog even en ik richt topicbans in.

Waarschijnlijk bij de nieuwe gym van @Pleister (Platinum Gym, Heerlen). Ook is volgens mij de intentie er nog om eens bij Haefland (Brussum?) te trainen. Het zou tof zijn als je ook komt. :)
Klopt deze word in mijn gym georganiseerd, Platinum Gym. @wovano neemt de organisatie op zich. Dat wist die alleen nog niet maar zal die vast niet erg vinden:p.

We gaan over een maandje open. Voor de mensen die geïnteresseerd zijn, check onze instagram: PlatinumGymNL

Klopt deze word in mijn gym georganiseerd, Platinum Gym. @wovano neemt de organisatie op zich. Dat wist die alleen nog niet maar zal die vast niet erg vinden:p.

We gaan over een maandje open. Voor de mensen die geïnteresseerd zijn, check onze instagram: PlatinumGymNL
Verkoop van doping toegestaan?

Maar zullen we deze discussie beëindigen en gewoon weer over gaan naar @pat82 , met wat zij dan ook wil posten. Wie geen interesse heeft, volgt gewoon lekker niet, en bij negativiteit is niemand gebaat.
Ik wil niet doorbomen, maar toch nog graag even de puntjes op de i. Ik had één post geplaatst en wel de volgende:
+1 ; niet slecht bedoeld, maar liefde, verliefdheid en dergelijke is iets dat twee personen aanbelangt (soms ook wel meer dan twee ;)) en niet een heel dbb forum.
Succes allebei! :)

Dit was en is absoluut niet negatief getint. Integendeel, mijn post was erg positief bedoeld en ik wenste (en wens nog steeds) jullie allebei het beste. Jammer dat jij en pat dit als negatief of "hatelijk" hebben opgevat. Case closed nu voor wat mij betreft. Terug over naar de kracht gains van @pat82

Op google zijn jullie vandaag open en sluiten om 22.00:cool:

Als het gaat om de meeste pagina's vullen heb je ruimschoots gewonnen @pat82 :1e:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven