AndroidHealthClinic

Gestopt (v) Pat82 contest 2019 woop woop

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren even 1000kcals uit de bocht gevlogen, zal ik vandaag wel merken in de gym. Mezelf wegen sla ik de komende paar dagen maar even over. Ik moet wel weer hard aan de bak, als je verkering zo groot en droog is kan je zelf moeilijk een kleine vetvlek zijn.
Hold up, wat?
En je ziet er gewoon lean uit hoor.

Gisteren even 1000kcals uit de bocht gevlogen, zal ik vandaag wel merken in de gym. Mezelf wegen sla ik de komende paar dagen maar even over. Ik moet wel weer hard aan de bak, als je verkering zo groot en droog is kan je zelf moeilijk een kleine vetvlek zijn.

Zie het van de zonnige kant Pat , genieten met je verkering laat die 1000 kcal vergeten , ik zeg " marvinnen " ..

Marvinnen is de oplossing hier.

Die heeft al jaren verkering en blijft toch relatief Lean. Gewoon een beetje flexibel diëten. Overdag eten als een muisje en dan helemaal los in de avonduren.

Maar in all seriousness, niet druk om maken. Zie die 1000kcal als een refeed.

Maak je niet druk schat, je shape is top! :)
Bovendien heb je gisteren clean een tonijnsalade gegeten (met een paar frietjes) en zat ik een dikke pizza weg te eten. :P Af en toe een cheat is niets mis mee, geeft misschien weer goeie gainz.
Blijft lastig als je samen gaat eten waarbij de één een onderhoud van 1600 kcal heeft en de ander bulkt op 4700 kcal. Misschien kunnen we nog wat leren van @HillR & @Punjab of @ScumbagAnnie & @wovano . :P

• Topic Starter Topic Starter
Losgaan als Marvin lukt wel, maar eten als een muisje stukken minder. Klein beetje cheaten is prima, maar na een grote cheatdag kom ik echt weer moeilijk in het gareel. 1 refeed is prima, 4 wat minder. Maar ben wel extra gemotiveerd door B, dat helpt wel.

Losgaan als Marvin lukt wel, maar eten als een muisje stukken minder. Klein beetje cheaten is prima, maar na een grote cheatdag kom ik echt weer moeilijk in het gareel. 1 refeed is prima, 4 wat minder. Maar ben wel extra gemotiveerd door B, dat helpt wel.
1 cheat. Dag voor niks aan dieet gehouden. Eet je 4 *bs, achtervolgd je dat dagen.

Bij mij werken die cheat meals eigenlijk juist andersom. Gister was mijn moeder jarig en ben ik ook flink losgegaan met meerdere stukken taart en daarna nog een hele pizza met zalm... Daarna voelde ik mezelf zo ellendig dat ik er nu juist naar uitkijk en super gemotiveerd ben om de komende maand weer elke dag kip met rijst etc. te eten en het gewoon superclean te houden.

Ik vind cheaten ook maar niets en in de cut cheat ik helemaal niet. Wellicht een beetje saai, maar in m'n ritme blijven vind ik veel gemakkelijker dan na een cheat er weer in komen. Zelfs in de bulk zijn mijn cheatmeals eigenlijk gewoon IIFIYM-dagen, waarbij ik eind v.d. dag netto gezien binnen mijn schema ben gebleven (misschien qua macro-verhoudingen niet helemaal). Overigens heb ik natuurlijk vééél gemakkelijker praten met mijn energiebudget dan een vrouw van 60 kg bij 1,65 m. Zelfs in de cut zou ik een pizza kunnen eten plus nog twee fatsoenlijke maaltijden overdag, aangezien ik op 2600-2800 kcal gewoon 1 kg p/w afval. :)

Bij mij werken die cheat meals eigenlijk juist andersom. Gister was mijn moeder jarig en ben ik ook flink losgegaan met meerdere stukken taart en daarna nog een hele pizza met zalm... Daarna voelde ik mezelf zo ellendig dat ik er nu juist naar uitkijk en super gemotiveerd ben om de komende maand weer elke dag kip met rijst etc. te eten en het gewoon superclean te houden.
Jij bent ook een echte bodybuilder

Ik vind cheaten ook maar niets en in de cut cheat ik helemaal niet. Wellicht een beetje saai, maar in m'n ritme blijven vind ik veel gemakkelijker dan na een cheat er weer in komen. Zelfs in de bulk zijn mijn cheatmeals eigenlijk gewoon IIFIYM-dagen, waarbij ik eind v.d. dag netto gezien binnen mijn schema ben gebleven (misschien qua macro-verhoudingen niet helemaal). Overigens heb ik natuurlijk vééél gemakkelijker praten met mijn energiebudget dan een vrouw van 60 kg bij 1,65 m. Zelfs in de cut zou ik een pizza kunnen eten plus nog twee fatsoenlijke maaltijden overdag, aangezien ik op 2600-2800 kcal gewoon 1 kg p/w afval. :)

In je ritme blijven is ook veel makkelijker. Ja jij kan wel lekker veel eten, maar zal toch ook honger hebben met 2600 kcals?

• Like
Waarderingen: BB_

Dat is toch mooi! Bij mij nodigt een bulkdag meestal uit tot een bulkweek en erna balen en weer in het gareel komen.

Best een sterke training achter de rug. Op een aantal oefeningen goed vooruit gegaan, woop woop. Meer eten is gewoon beter :p

Db bp
8x 11kg. 6x 12kg 6x 13kg 2x6x 14kg ik dacht even proberen. Woop woop

Incl db bp
4x6x 14kg woop woop

Seated mp
8x 12kg 3x8x 13kg woop woop

Rope bor
4x8x 43kg

Lat pulldown kleine greep
4x8x 84kg

Face pull
4x12x 43kg

Tricep pushdown rope
4x12x 23kg

Ez curl
8x 17,5kg 4x8x 19,5kg

Hammer curl rope
Dropset tot falen

Reverse grip tricep pushdown
Dropset tot falen

Na m’n training met honger boodschappen gedaan en net gemarvind met als resultaat dat ik de rest van de dag mag doorbrengen op anderhalve bak kwark. :bang:

Maak je niet druk schat, je shape is top! :)
Bovendien heb je gisteren clean een tonijnsalade gegeten (met een paar frietjes) en zat ik een dikke pizza weg te eten. :P Af en toe een cheat is niets mis mee, geeft misschien weer goeie gainz.
Blijft lastig als je samen gaat eten waarbij de één een onderhoud van 1600 kcal heeft en de ander bulkt op 4700 kcal. Misschien kunnen we nog wat leren van @HillR & @Punjab of @ScumbagAnnie & @wovano . :P
Drama vind ik dat. Mijn kerel let nergens op dus ik probeer EXTREEM langzaam over mijn eten te doen zo dat ik niets van zijn bord pak:emo:

Drama vind ik dat. Mijn kerel let nergens op dus ik probeer EXTREEM langzaam over mijn eten te doen zo dat ik niets van zijn bord pak:emo:
Ik ben vrij dedicated hoor, ik denk dat dit mijn eerste pizza van het jaar was, misschien mijn tweede. :P
Lastigheid zit 'm meer in het enorme verschil qua kcal-budget. Ik eet mijn rijst altijd met stokjes, heb ik mezelf tijdens de cut aangeleerd (of eindelijk op vakantie in Azië al). :P Kleine porties, zodat ik 2-3 keer kan opscheppen. Tussendoor een beetje op het forum zitten. Brinta/oats met een theelepel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven