Fitness Seller

Gestopt (v) Pat82 contest 2019 woop woop

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben net online en heb nog niet alles bijgelezen (begrijp ook dat e.e.a. verwijderd is), maar ik snap echt al die haat en nijd niet.
Ik vond het in het begin wel lief en schattig enzo.
Nu wordt het een beetje afgezaagd, zoals stickers voor dedication.
Die zaken kun je beter privé regelen, ben je ineens ook van alle (dwaze) commentaar af :)

+1 ; niet slecht bedoeld, maar liefde, verliefdheid en dergelijke is iets dat twee personen aanbelangt (soms ook wel meer dan twee ;)) en niet een heel dbb forum.
Succes allebei!

Ik ben het volledig met @Bubs eens, dat gedate en liefdes gejank doe je maar over de app. Liever niet dit bodybuilding forum vervuilen met die onzin, even is grappig maar ik heb echt een teiltje nodig als ik sommige dingen lees.

Jammer dat ze geen topics verwijderen hier, die van jouw had ik zeker genomineerd..

Bert en pat ik snap dat het heel spannend is om elkaar de Liefde te verklaren via een forum maar niet iedereen vind deze content even fijn.

(Mij maakt het niets uit) Vgm is dit het verhaal waar alles om draait. Ow ja en bubs is echt knap...
OMG. Denken jullie nou echt dat wij onze dates via dit forum en topic plannen. Ik dacht dat ik goedgelovig was, maar dit slaat alles. :hahaha:We lopen hier een beetje te grappen in ons eigen log en dat mag dus niet. :roflol: Je bent niet verplicht dit log te volgen. Leef en laat leven (als ik @Punjab mag citeren :P).
90% van de dit forum staat vol onzin. Als wij nou iemand anders log of een algemeen topic hiermee vervuilden, hadden jullie zeker een punt.

Ik ga even verder lezen.

Lijkt wel de omgekeerde wereld dit. Pat kan toch zeker zelf bepalen wat ze in háár log die over háár gaat wel of niet deelt. Bevalt het je niet dan volg je haar toch niet? Vind mensen die altijd commentaar hebben op dezelfde instagram accounts ook zo bijzonder. "pff ik erger me altijd zo aan haar posts. kijk wat ze nu weer heeft geplaatst". Please, je bent zelf begonnen die persoon te volgen en met een druk op de knop ben je er ook meteen weer vanaf.
Thanks Rock! :thumbs:
Je reactie omtrent de DBB-meets ben ik het ook helemaal mee eens. Helaas kun je uit een post niet altijd aflezen hoe serieus iemand is, maar op zo'n meet kom je erachter dan anderen relaxte, bescheiden, toffe gasten/vrouwen zijn die serieus met de sport en levensstijl bezig zijn. De meeste internethelden hier komen dan inderdaad niet opdagen en zitten gefrustreerd op hun zolderkamer af te geven op iedereen.

Gelukkig ook nog wat positiviteit hier, thanks @RockOfAges @ThuggishRuggish (jouw goedbedoelde grappen mag ik wel :)) @GetBig XXL :thumbs:
Dat geklef idd zelf weten maar een serieuze contest log kun je dit niet meer noemen.

Leuk je trainingen en progress te volgen maar tussen als die onzin zoeken naar een training. Beetje jammer....
Daar heb je wel een punt, maar het meeste van het paginalange geouwehoer was niet aan ons te wijten, maar aan alles reacties hierop.

Ik vond het stukje natuurkunde over de katrollen overigens wel nuttige info.
Telefoon loopt vast als hij dbb opent
Haha, DBB'en vanaf telefoon is k*t. Ik was aan het vliegen in een Hercules (in de simulator, dus niet echt gelukkig, anders was ik dood geweest :P) en trainen. Gelukkig DBB niet geopend, want dan was ik afgeleid geweest.

@Galen : dank voor je inzet en moeite dit forum positief te houden. :thumbup:

Wanneer is de volgende dbb meet dan en waar?

Wanneer is de volgende dbb meet dan en waar?
Waarschijnlijk bij de nieuwe gym van @Pleister (Platinum Gym, Heerlen). Ook is volgens mij de intentie er nog om eens bij Haefland (Brussum?) te trainen. Het zou tof zijn als je ook komt. :)
Hartstikke leuk allemaal, wovano had me ook uitgenodigd.

Maar ik ben bang dat er een barbell in mn reet wordt gestopt, want daar is mee gedreigd.. Had ik eigelijk een melding van moeten maken bij @Sanca Magni

so34oh.jpg

En dit vind ik ook niet normaal.

Maar ik ben bang dat er een barbell in mn reet wordt gestopt, want daar is mee gedreigd.. Had ik eigelijk een melding van moeten maken bij @Sanca Magni

Oké, dat soort reacties kunnen natuurlijk ook niet door de beugel en moet je niet serieus nemen, maar jij laat ook niet iedereen in z'n waarde. Als je hier tegen de Sterkste Man van Nederland loopt te roepen dat ie een dikz*k is, moet je ook van goeie huize komen. Met jouw stats zou ik me dan ook iets terughoudender opstellen, tenzij het overduidelijk is dat je gewoon loopt te grappen of trollen.

so34oh.jpg

En dit vind ik ook niet normaal.
Niet te druk maken. Als @Brutushakt een serieus karmabericht stuurt, zou ik mij pas echt zorgen maken, dat zou niet normaal zijn. :P
Je moet wel een beetje 'open' staan voor anderen, tijdens een meet wordt er immers heel wat anaal ingebracht bij eenieder. Dat hoort er nou eenmaal bij.

tja soms weet ik geeneens wat ik er mee moet .mafkezen gonna mafkees

Oké, dat soort reacties kunnen natuurlijk ook niet door de beugel en moet je niet serieus nemen, maar jij laat ook niet iedereen in z'n waarde. Als je hier tegen de Sterkste Man van Nederland loopt te roepen dat ie een dikz*k is, moet je ook van goeie huize komen. Met jouw stats zou ik me dan ook iets terughoudender opstellen, tenzij het overduidelijk is dat je gewoon loopt te grappen of trollen.
Gratias ago Bertus, dat je het voor mij opneemt.

Maar wie is de sterkste man van NL? Ik heb alleen Steks wat dikkig genoemd, maar heb ook diep respect voor hem.

1+1=2

En twijfel niet aan de kennis van Bert.

Gratias ago Bertus, dat je het voor mij opneemt.

Maar wie is de sterkste man van NL? Ik heb alleen Steks wat dikkig genoemd, maar heb ook diep respect voor hem.
Sorry, dat was een verkeerde beschuldiging. Ik dacht dat die post richting Rock was, maar was inderdaad naar Steks. Mijn fout.

Maar zullen we deze discussie beëindigen en gewoon weer over gaan naar @pat82 , met wat zij dan ook wil posten. Wie geen interesse heeft, volgt gewoon lekker niet, en bij negativiteit is niemand gebaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven