- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik ben net online en heb nog niet alles bijgelezen (begrijp ook dat e.e.a. verwijderd is), maar ik snap echt al die haat en nijd niet.
We lopen hier een beetje te grappen in ons eigen log en dat mag dus niet.
Je bent niet verplicht dit log te volgen. Leef en laat leven (als ik @Punjab mag citeren
).
90% van de dit forum staat vol onzin. Als wij nou iemand anders log of een algemeen topic hiermee vervuilden, hadden jullie zeker een punt.
Ik ga even verder lezen.

Je reactie omtrent de DBB-meets ben ik het ook helemaal mee eens. Helaas kun je uit een post niet altijd aflezen hoe serieus iemand is, maar op zo'n meet kom je erachter dan anderen relaxte, bescheiden, toffe gasten/vrouwen zijn die serieus met de sport en levensstijl bezig zijn. De meeste internethelden hier komen dan inderdaad niet opdagen en zitten gefrustreerd op hun zolderkamer af te geven op iedereen.
Ik vond het in het begin wel lief en schattig enzo.
Nu wordt het een beetje afgezaagd, zoals stickers voor dedication.
Die zaken kun je beter privé regelen, ben je ineens ook van alle (dwaze) commentaar af![]()
+1 ; niet slecht bedoeld, maar liefde, verliefdheid en dergelijke is iets dat twee personen aanbelangt (soms ook wel meer dan twee) en niet een heel dbb forum.
Succes allebei!
Ik ben het volledig met @Bubs eens, dat gedate en liefdes gejank doe je maar over de app. Liever niet dit bodybuilding forum vervuilen met die onzin, even is grappig maar ik heb echt een teiltje nodig als ik sommige dingen lees.
Jammer dat ze geen topics verwijderen hier, die van jouw had ik zeker genomineerd..
OMG. Denken jullie nou echt dat wij onze dates via dit forum en topic plannen. Ik dacht dat ik goedgelovig was, maar dit slaat alles.Bert en pat ik snap dat het heel spannend is om elkaar de Liefde te verklaren via een forum maar niet iedereen vind deze content even fijn.
(Mij maakt het niets uit) Vgm is dit het verhaal waar alles om draait. Ow ja en bubs is echt knap...
We lopen hier een beetje te grappen in ons eigen log en dat mag dus niet.
Je bent niet verplicht dit log te volgen. Leef en laat leven (als ik @Punjab mag citeren
).90% van de dit forum staat vol onzin. Als wij nou iemand anders log of een algemeen topic hiermee vervuilden, hadden jullie zeker een punt.
Ik ga even verder lezen.
Thanks Rock!Lijkt wel de omgekeerde wereld dit. Pat kan toch zeker zelf bepalen wat ze in háár log die over háár gaat wel of niet deelt. Bevalt het je niet dan volg je haar toch niet? Vind mensen die altijd commentaar hebben op dezelfde instagram accounts ook zo bijzonder. "pff ik erger me altijd zo aan haar posts. kijk wat ze nu weer heeft geplaatst". Please, je bent zelf begonnen die persoon te volgen en met een druk op de knop ben je er ook meteen weer vanaf.
Je reactie omtrent de DBB-meets ben ik het ook helemaal mee eens. Helaas kun je uit een post niet altijd aflezen hoe serieus iemand is, maar op zo'n meet kom je erachter dan anderen relaxte, bescheiden, toffe gasten/vrouwen zijn die serieus met de sport en levensstijl bezig zijn. De meeste internethelden hier komen dan inderdaad niet opdagen en zitten gefrustreerd op hun zolderkamer af te geven op iedereen.

) en niet een heel dbb forum.