XXL Nutrition

Gestopt (v) Pat82 contest 2019 woop woop

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, laat het aub alleen op de oneven dagen ontsporen.

• Like
Waarderingen: Bubs
  • Topic Starter Topic Starter
Ik open mijn log weer en wil er geen negatief getrol meer in. Ik ga het weer hebben over trainen, eten, gemoed en een beetje over de liefde. Kan je daar niet tegen, dan zijn er nog genoeg topics die wel geschikt zijn voor de liefdeloze zieltjes onder ons. Doe jezelf en mij dan ook een lol en blijf hier aub weg. Dank je wel!

Woop woop! Het is toch ook wel erg leuk om pr’s te kunnen delen. Voeding is de de laatste dagen top, de cijfers op de weegschaal gaan langzaam omlaag. Niet cheaten wordt steeds makkelijker. Slapen gaat niet lekker, dat merk ik wel in de gym en ook merk ik nu echt dat ik een voedseltekort heb.

Pr’s=
Seated row 4x8x75kg (geen katrol)
Db mil press. 4x10x12kg
Leg press. 4x10x155kg

Huidig gewicht: 60,5kg

Ik denk niet kunnen slapen. Mooie PR's. Cutten ga je merken op den duur. Vandaag even lekker eten. Succes wederom! :flexbiceps:

Goed zo.. Succes verder.

Succes! :)

Vandaag lowerbody en abs:

Bb front squat
4x10x 30kg

Bb deadlift
3x8x 55kg. 4x55kg

Bb glute bridge
6x8x 85kg

One leg press
8x55. 3x8x 64kg

Cable adduction
25x 14kg

Leg extensions
4x8x 57kg

Lying leg curl
4x15x 23kg

Calf press
2x20x 60kg. 2x20x 50kg

Abs rope
4x12x 36kg

Serratus crunch
4x12x 30kg

Reverse cable side bends
4x12x 18kg

Front leg raise
5x12

Mooi verwoord. Tabula rasa. Succes opnieuw met het verdere vervolg. Maar ik denk dat jij voordien al en nu ook weer heel sterk bezig bent. Als het slapen ook nog een beetje meewil, komt het helemaal goed.

• Like
Waarderingen: Bubs
Meten met twéé maten.

download (2).jpeg

Gisteren even 1000kcals uit de bocht gevlogen, zal ik vandaag wel merken in de gym. Mezelf wegen sla ik de komende paar dagen maar even over. Ik moet wel weer hard aan de bak, als je verkering zo groot en droog is kan je zelf moeilijk een kleine vetvlek zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven