MuscleMeat

V3 Unleash

Baseballer

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m86
Massa
95kg
Vetpercentage
14%
Voor mij persoonlijk werkt Unleash niet zo goed. Ik wordt elke training misselijk aan het einde en daar komt mijn cardio onder te lijden.. Noxplode en Jack3d werken beter voor mij.
Als iemand Unleash van mij wilt (heb nog een halve pot staan).
Mag hij/zij em komen ophalen (woon in almere). Anders gaat ie de prullemand in!:) PN ME MAAR

ik vertrouw dit niet. hij kan van alles in die pot gooien. en ga da niet zeggen ja het is maar wie je vertrouwd.

als jij van een vreemdeling een pot aan neemt die zegt dat er unleash in zit. is dat ook wel zo ? ik beschik niet over een lab waar ik alles kan teste . mmm mischien de hond van de buren? :P

hij vraagt er toch niks voor??

Denk je dat ie er GHB in gegooid heeft en wacht totdat jij je shakeje neemt en hij je dan eens goed in het aarsje gaat nemen?

• Topic Starter Topic Starter
ik vertrouw dit niet. hij kan van alles in die pot gooien. en ga da niet zeggen ja het is maar wie je vertrouwd.

als jij van een vreemdeling een pot aan neemt die zegt dat er unleash in zit. is dat ook wel zo ? ik beschik niet over een lab waar ik alles kan teste . mmm mischien de hond van de buren? :P

In mijn pm stond toch ook dat je de pot kon ophalen. Stuur het niet op.
Ik stop in elke pot een beetje coke zodat ik een extra drive heb;)..
(de persoon die het dan ophaalt weet dan waar ik woon, ALS er iets mis mee zou zijn). maargoed.. going in the trashcan

In mijn pm stond toch ook dat je de pot kon ophalen. Stuur het niet op.
Ik stop in elke pot een beetje coke zodat ik een extra drive heb;)..
(de persoon die het dan ophaalt weet dan waar ik woon, ALS er iets mis mee zou zijn). maargoed.. going in the trashcan

Ik wil m best van je ophalen :) Woon zelf in Almere dussss :D

Terug
Naar boven