MuscleMeat

Vaak trainen, en herstel.

Berry1989

Dutch Bodybuilder
Waardering
2
Hallo,

Ik zit al een tijdje met deze vraag, Prof boksers\kickboksers\MMA vechters trainen soms wel 2x per dag! Dat is een feit dat dat gebeurd, maar van andere mensen hoor je weer dat rust belangrijk is (Natuurlijk snap ik dat) Maar hoe kan het dat sommige mensen soms wel 2x per dag trainen? Dit spreek het toch tegen?

Of zie ik nu iets over het hoofd? Of zit het toch anders in elkaar?

BTW als iemand een link heeft van een week programma van een bekende vechter of zo zal mooi zijn kan dit zelf niet vinden.

Opbouwen van werkcapaciteit en afstemmen van de trainingen.
48 uur rust en dingdong je spieren zijn weer klaar voor de volgende training is ook maar een kreet die hersenloos herhaald wordt.

• Topic Starter Topic Starter
Opbouwen van werkcapaciteit en afstemmen van de trainingen.
48 uur rust en dingdong je spieren zijn weer klaar voor de volgende training is ook maar een kreet die hersenloos herhaald wordt.

Je leest niet goed, hoe zit het met mensen vooral vechtsporters die 2x per dag trainen?

Niet helemaal naar de t*ring gaan in je training

Je leest niet goed, hoe zit het met mensen vooral vechtsporters die 2x per dag trainen?

Ik denk dat jij zijn antwoord niet goed leest.

De mensen die 2x per dag trainen, trainen niet precies hetzelfde beiden keren, ze stemmen de trainingen op elkaar af en bouwen werkcapaciteit op (wat hij dus zei).

Terug
Naar boven