XXL Nutrition

Vacature TNHC

TNHC

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
Voor ons filiaal/ hoofdkantoor in Amsterdam of eventueel Breda zijn wij op zoek naar een

Medewerker/medewerkster voor ICT en winkel werk voor 28 tot 36 uur.

TNHC is een bedrijf wat zich richt op sportvoeding, voedingsupplementen, dieetadviezen, vitamines/mineralen, fitness/bodybuilding kleding.

Naast een goed startsalaris bieden wij prettige werkomstandigheden in een klein team met collega’s met dezelfde interesse.

Wij zijn op zoek naar iemand die ruime ICT kennis heeft. Het designen en bijhouden van onze website moet geen problemen opleveren. De functie zal voor de helft van de tijd bestaan uit het bijhouden van de website en voor de helft van de tijd uit het adviseren en verkopen van voedingsupplementen.

Als TNHC krijgen wij altijd veel solicitaties binnen. Voor je soliciteerd houd rekening met de volgende punten.

Wij hebben geen probleem met mensen die serieus met de sport bezig zijn. Echter zal er tussen je maaltijd aangepakt moeten worden en niet alleen met collega’s gepraat worden over hoe goed de training van een dag van te voren gegaan is.

Sta open voor supplementen. Niet al onze klanten hebben zin en tijd om 6 x te eten. Er zal advies moeten worden gegeven, afgestemd op de klant zijn wensen. Je moet je kunnen inleven dat mensen niet allemaal 6 x per dag willen eten en dat er ook veel klanten komen die niet met de voeding aan de gang willen maar wel een product zoeken wat hen kan helpen.

Spreekt deze baan je aan en ben je geintresseert in sportvoeding en supplementen stuur dan je c.v uiteraard met een goede motivatie naar.

leon@tnhc.nl

T.a.v. Leon van Oers

Zwier zei:
Sta open voor supplementen. Niet al onze klanten hebben zin en tijd om 6 x te eten. Er zal advies moeten worden gegeven, afgestemd op de klant zijn wensen. Je moet je kunnen inleven dat mensen niet allemaal 6 x per dag willen eten en dat er ook veel klanten komen die niet met de voeding aan de gang willen maar wel een product zoeken wat hen kan helpen.

leon@tnhc.nl

T.a.v. Leon van Oers

en zo zijn 90% klanten.....

moet je die mensen dan wijsmaken dat je van 1 eiwitshake na de training te drinken, hun streefdoel gaan behalen?

Open een dependance in Utrecht en ik bied mij zomaar aan.;)

Leuk. Had gesolliciteerd als ik niet al een dijk van een baan had.

• Topic Starter Topic Starter
ikke 20 zei:
en zo zijn 90% klanten.....

moet je die mensen dan wijsmaken dat je van 1 eiwitshake na de training te drinken, hun streefdoel gaan behalen?

Ik zal er kort op reageren en verdere deze discussie voor andere topics laten.

Ik heb al vaak genoeg met wat voorbeelden aangegeven dat er meer is dan hardcore bodybuilding.

Het lijkt vaak in topics dat het "hardcore" overkomt om maar te zeggen "fl**ker die gainer weg en ga 6 x per dag eten" tuurlijk is het een optie maar soms zul je je ook in moeten leven dat klanten niet altijd 6 x per dag WILLEN eten.

"de jongen van 16 die 50 kilo weegt 3 x per dag eet en niet zwaarder word""

Ik kan hem op dieet zetten 4000 cals per dag noem maar op. Als hij echter na 2 dagen het 6 x per dag eten beu is wat is er dan mis met een gainer met complexe koolhydraten en langzame eiwitten waar hij ook zwaarder van zal worden.

"De zakenman die 3 x per week fitness doet en geen zin heeft zijn voeding aan te passen"

Deze meneer zal nog steeds extra herstellen van whey en nog steeds sneller groeien met een pot creatine.

Ideaal nee wij dragen altijd een voedingsschemaaan hoe je "ideaal" kan eten. Echter is er meer dan ideaal sommige mensen zien het niet zitten en willen toch iets wat hun mee gaat helpen. Als je dat niet kan voorstellen is deze vaccature niet interresant.

Ook zijn er genoeg klanten die enkel 4 maanden voor de zomer trainen. Echter willen ze in die 4 maanden wel maximaal resultaat en zijn ze tevreden met een licht getoonde beach look. Mischien houd jij er niet van en moeten ze volgens jou heel het jaar trainen echter is het weer een kwestie van inleven dat iedereen zijn eigen voorkeuren en behoeftes heeft.

WIj geven altijd realistisch advies en realitische doelen echter zijn die doelen voor een hoop mensen ander dan van de "hardcore" bodybuilder.

Als je je dit soort voorbeelden niet kan voorstellen is deze vaccature niet interresant.

ideaal boeit niet als je moet verkopen.
Je kan de klant informeren of 6 maaltijden, zegt deze nee, ook prima, zolang je maar verkoopt.
targets halen, omzet draaien, zolang je de mensen niet keihard voorliegt boeit het geen kloot..

er moet verkocht worden...

opzich intressant, nadeel is alleen dat ik bang ben dat de ict functie niet helemaal past bij mijn huidige ICT functie en uitdagingen ;)

Sinlath zei:
ideaal boeit niet als je moet verkopen.
Je kan de klant informeren of 6 maaltijden, zegt deze nee, ook prima, zolang je maar verkoopt.
targets halen, omzet draaien, zolang je de mensen niet keihard voorliegt boeit het geen kloot..

er moet verkocht worden...

opzich intressant, nadeel is alleen dat ik bang ben dat de ict functie niet helemaal past bij mijn huidige ICT functie en uitdagingen ;)

Volgens mij moet je gewoon eerst het produkt aanbieden, en terloops ook vermelden dat de normale voeding net zo belangrijk is. Als hierop niet gereageerd wordt, verkoop je het produkt en heb je een tevreden klant. Pas als die klant vraagt hoe hij of zij dan moet eten, kun je verder informeren. Je weet dan dat die klant daartoe bereid zou zijn.

Bovendien hoef je niet 6x te eten, 4x of 5x is ook al beter.

ik heb zelf een jaartje in een fitness gewerkt en weet wel hoe het er aan toe gaat ;)

verkopen is de boodschap.

grtz

Markywannabee zei:

Als je zo ook op je soliciatie komt zal er idd weinig te bespreken zijn.

Als jij ons genoeg te bieden heb zal je na functioneren betaald worden. Ik praat dan dus niet over minimum lonen.

ikke 20 zei:
ik heb zelf een jaartje in een fitness gewerkt en weet wel hoe het er aan toe gaat ;)

verkopen is de boodschap.

grtz

Geloof me dat als je wilt blijven bestaan verkopen niet de boodschap is. De supplementen mark staat vol met concurentie en mensen zoeken op dit moment onafhankelijk advies, Er is zoveel op de markt dat veel mensen geen idee meer hebben wat ze moeten kopen. Daar proberen wij advies en begeleiding in te geven inclusief vet % metingen e.d

Op dit moment zijn we een van de grootste in nederland soms zijn onze prijzen wat hoger dan de idd shops maar we kiezen dan wel voor panden in centrums van steden, personeel met eigen ervaring en onafhankelijk advies. We werken ook met alle merken en zijn dus niet gebonden aan een fabrikant.

Nou ben ik van bewust dat bedrijven als xxl goedkoper zijn als ons maar wij richten ons dus op een ander publiek. We krijgen wel "harcore" jongens maar meestal weten die wel hoe het moet en hebben dus geen begeleiding of advies nodig dan is idd de inetshop een makkelijk oplossing.

Echter als je je weer even in kan leven, heeft niet iedereen zin om inet te gaan zoeken en lezen voor info. Sommige willen mond op mond info en die moet jij gaan verstrekken.

Beter 8 x een klant van 40 euro dan 1 x een van 100 die niet tevreden is met het resultaat.

Zoals ik al aangaf in het eerste wat je bij ons leert is hoe je mensen uitlegd hoe ze moeten eten. Voedingschema's gaan dan ook met enkele 100 derden per week er door heen afgestemd op lichaamsgewicht.

Maar zoals hier boven al aangegeven als een klant het echt niet ziet zitten 6 x per dag te eten zal er toch bij een belletje moeten gaan rinkelen dan een maaltijd vervangend product een oplossing is en met de huidige prijzen hoeft dat niet eens duurder te zijn dan kipfilet.

Jammer dat ik in België woon en nog studeer;).

Zwier zei:
Als je zo ook op je soliciatie komt zal er idd weinig te bespreken zijn.

Als jij ons genoeg te bieden heb zal je na functioneren betaald worden. Ik praat dan dus niet over minimum lonen.
boeie

ik ga toch geen hielle likken of zo

als ik die baan zou willen hebben en hij zou in het zuiden van het land zijn dan zou ik dat laten weten en die baan gewoon zo uitvoeren als dat zou moeten

klaar simple

valt verder niks meer over te zeggen dan dat ik moet weten wat het opleverd en ik het dus wel zou willen jA of nee

met vriendelijke groeten,, o nee

Hoogachtend,

MWB

MWB is en blijft de man. Wat ben ik blij dat ie terug is.

Markywannabee zei:
boeie

als ik die baan zou willen hebben en hij zou in het zuiden van het land zijn dan zou ik dat laten weten en die baan gewoon zo uitvoeren als dat zou moeten

klaar simple

valt verder niks meer over te zeggen dan dat ik moet weten wat het opleverd en ik het dus wel zou willen jA of nee

Hoogachtend,

MWB

Thanks voor je reply. Echt top.

Leuk jobaanbod imo :)

Het loon vraag je niet naar joh, hoogstens bij een uitzendbureau ;) Als de baan maar leuk is, geld kun je erna over praten :D

Ik neem aan dat naast ervaring en ICT kennis ook een opleiding/cursus nodig is? Krijg je die via het bedrijf als je die nog niet hebt, of neem je alleen mensen aan die het allemaal al weten?

PS, nog 1 post en je kunt een mijlpaaltopic openen, gefeliciteerd vast :birthday:

Ik heb de toneelschool afgerond en tevens de academie kleinkunst succesvol achter de kiezen. Dus m'n profiel is overeenstemmend. Verder HBO werk en denkniveau.

Voor de mensen die interesse hebben graag een serieuze brief met motivatie en c.v ik neem aan dat jullie begrijpen dat ik via dit forum geen soliciatie gesprek kan gaan houden.

Jonko zei:
Het loon vraag je niet naar joh, hoogstens bij een uitzendbureau ;) Als de baan maar leuk is, geld kun je erna over praten :D

??? loon vraag je niet naar? Ga dan vrijwilligerswerk doen. Zijn zat instanties die je kunnen gebruiken.

Markywannabee zei:
boeie

klaar simple

Hoogachtend,

MWB
Dacht, dat jij al gebonden was aan een ander bedrijf, dat niet zonder je kan???
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/word-zo-stront-ziek-van-baas-53344/

Terug
Naar boven