Fitness Seller

Vacature TNHC

Zwier zei:
Sta open voor supplementen. Niet al onze klanten hebben zin en tijd om 6 x te eten. Er zal advies moeten worden gegeven, afgestemd op de klant zijn wensen. Je moet je kunnen inleven dat mensen niet allemaal 6 x per dag willen eten en dat er ook veel klanten komen die niet met de voeding aan de gang willen maar wel een product zoeken wat hen kan helpen.

Zo is het nu eenmaal, jammer dat we in zo een verderfelijke wereld leven waar alles draait rond geld en uiterlijk, 95% van de bevolking is lui en iedereen heeft enorme dromen maar wilt er niets voor doen.

Geef mij die functie en binnen de 5 minuten heb ik één of andere idioot een eiwitshake in ze'n mond geramd en heb ik 2 eiwitrepen in die ze'n oren gepropt.

Een mooie functie, als je veel geduld hebt maar niets voor mij.

Laatst bewerkt:
Klaaswitz zei:
Ik neem aan dat je nog thuis bij mams woont?
ja, maakt toch niet uit op je 20ste? :)

maar iig... naar het loon vragen is niet het eerste wat je doet bij een solicitatie gesprek, dat zal ik je hoop ik niet hoeven te leren ;)

Het onderwerp loon komt natuurlijk wel aan bod, maar dat zou niet het belangrijkste moeten zijn, een cent meer of minder. Werk moet ook nog leuk zijn, of iig niet vervelend. Anders hou je het niet vol en dan heb je er ook niet veel aan dat je 20 cent meer per uur verdient ofzo.

btw, niks mis met vrijwilligerswerk. mij zul je het niet zien doen maartoch :p

Jonko zei:
maar iig... naar het loon vragen is niet het eerste wat je doet bij een solicitatie gesprek, dat zal ik je hoop ik niet hoeven te leren ;)

Niet het allereerste wat je doet maar het is de doodnormaalste zaak dat je het halverwege over een salarisindicatie gaat hebben. Vooral als je uit 't gesprek merkt dat het niet een lullige orientatiegesprek is maar dat ze je graag willen hebben. Sommige mensen moeten ook een gezin onderhouden en rekeningen betalen en daarnaast ga je niet zomaar in zee met een bedrijf terwijl je niet eens weet of je er op vooruit gaat. Zo iemand waarbij je solliciteert begrijpt dat ook.

Klaaswitz zei:
Niet het allereerste wat je doet maar het is de doodnormaalste zaak dat je het halverwege over een salarisindicatie gaat hebben. Vooral als je uit 't gesprek merkt dat het niet een lullige orientatiegesprek is maar dat ze je graag willen hebben. Sommige mensen moeten ook een gezin onderhouden en rekeningen betalen en daarnaast ga je niet zomaar in zee met een bedrijf terwijl je niet eens weet of je er op vooruit gaat. Zo iemand waarbij je solliciteert begrijpt dat ook.
True, true :) nahja, je vraagt et iig zeker niet ff in dit topic, das zeker :p

• Topic Starter Topic Starter
davy1010 zei:
Zo is het nu eenmaal, jammer dat we in zo een verderfelijke wereld leven waar alles draait rond geld en uiterlijk, 95% van de bevolking is lui en iedereen heeft enorme dromen maar wilt er niets voor doen.

Geef mij die functie en binnen de 5 minuten heb ik één of andere idioot een eiwitshake in ze'n mond geramd en heb ik 2 eiwitrepen in die ze'n oren gepropt.

Een mooie functie, als je veel geduld hebt maar niets voor mij.

Grootste gedeelte kan ik het wel in vinden er draait steeds meer om uiterlijk en wie doet er niet aan mee. iedereen wil een mooie auto een mooi huis en mooie kleding.

Aangezien de fast food ketens tegenwoordig zelfs gegrilde kip hebben word de nadruk op uiterlijk alleen maar meer...

Ook zal je idd geduld moeten hebben.

Een punt waar ik het niet mee eens ben is je redenering ach makkelijk lui gooi er maar een shake en een reep in.

Is de zakenman die 3 x per dag tijd (ja ik weet het relatief begrip) en zin heeft te eten zo "lui" af met 2 of 3 x per dag een reep die bestaat uit koolhydraten uit haver en granen samen met langzame eiwitten. Wat jij haalt uit je yoghurt met havermout haalt hij uit een reep. Finiciaal is voor meneer geen probleem hij wil gewoon optimaal groeien zonder 6 x per dag te moeten zorgen voor eten en kiest dan idd voor de makkelijkere weg. Ik denk dat er weinig verkeerd aan is mischien is het minder "hardcore" maar daar moet je zo ie zo van af. Niemand maakt het wat uit hoe "hardcore" je bezig bent iedereen maakt het wat uit dat wat ze doen haalbaar en leuk is met het gewenste resultaat. Voor jou is dat 6 x per dag eten voor de meneer de bovenstaande situatie.

Merk je dat klanten het wel zien zitten 6 x per dag te eten dan kan je idd de repen en langzame eiwitten vergeten. Echter is het zoals in iedere branche afstemmen op de klant zijn wensen.

Jonko zei:
ja, maakt toch niet uit op je 20ste? :)

Het onderwerp loon komt natuurlijk wel aan bod, maar dat zou niet het belangrijkste moeten zijn, een cent meer of minder. Werk moet ook nog leuk zijn, of iig niet vervelend. Anders hou je het niet vol en dan heb je er ook niet veel aan dat je 20 cent meer per uur verdient ofzo.

btw, niks mis met vrijwilligerswerk. mij zul je het niet zien doen maartoch :p
een paar 100 euro per maand meer of minder verdienen is toch wel rede om even te checken of niet?

Terug
Naar boven