XXL Nutrition

Vakantie 2011

Op korte termijn ff naar Boltana (Spaanse pyreneeen.) Mogelijk November/December dit jaar een maatje bezoeken in Brazilie die daar een huis bezit. Als dat niet doorgaat wordt het kiezen tussen Mexico en Bali. Voorkeur gaat uit naar Mexico want wij willen heel graag die tempels van dichtbij bekeken hebben.

28 mei voor 2weken naar orlando:)

8 daagjes Ibiza.
En misschien in het najaar nog wat. Ligt aan de cash op het moment:D

12 dagen naar Sunny beach Bulgarije

Een week naar Praag.

weekje kroatie, daarna de vakantie afsluiten in hongarije op het festival sziget wat 5 dagen duurt.

13 daagjes naar Albufeira.

6 dagen barcalona:D

Met vrienden 10 dagen naar spanje! :)

weekje appelhof met vrienden, lekker cheap!

Rondreis oost-amerika (3wkn)

8 dagen alanya met vrienden.

Iemand van hier al een keer geweest?

Heb in augustus mijn herexamens en wil er ook echt alles aan doen om te slagen.
Ik ben immers eindelijk afgestudeerd dan. De druk en stress hiervoor zorgen ervoor dat ik niet echt kan genieten van de maanden ervoor dus weet niet goed of ik uberhaupt wel op reis ga gaan.

Normaal gaan we wel elk jaar na de herexamens met vrienden naar Frankrijk, maar indien ik slechte resultaten heb ga ik daar echt geen zin in hebben..

Gaat leuke periode worden :coffee:

September 2-3 weken ergens rond reizen. States ofzo. Locatie voorlopig nog niet bekend :)

Met de motor naar de dolomieten, alleen nog even kijken of ik wel vakantie heb dit jaar.

Italië + Hongarije (Sziget festival)

Op vakantie een weekje in chersonisos, een midweek naar barcelona en nog 2 weken naar bali.

Niet echt betaalbaar als je alles bij elkaar optelt maar dat ligt ook aan de tickets naar Belem. Dat is al 2000 euro voor 2 personen bij elkaar en dan heb je nog geen hotels geboekt of andere kosten gemaakt.

Algodoal zelf is vrij goedkoop, dat gaat me iets meer dan € 300 voor een week in een Pousada kosten en eten en drinken zal daar ook niet heel duur zijn. Maar alles bij elkaar gaat vier weken Brazilie wel aantikken natuurlijk.
Idd een aardige investering, maar dat is relatief. Iemand die reizen enorm belangrijk vindt heeft er ook veel meer voor over. Ik kan me goed voorstellen dat iemand de standaard vakantieoorden totaal niet boeiend vindt en dan is het ook logisch om daar niet voor te kiezen.

Terug
Naar boven