Lekker hoor. Wij gaan in een hotel omdat dat meestal wat voordeliger is (3 maaltijden per dag
). Ben alleen bang dat ik nooit bij het ontbijt zal verschijnen.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
). Ben alleen bang dat ik nooit bij het ontbijt zal verschijnen.Lekker hoor. Wij gaan in een hotel omdat dat meestal wat voordeliger is (3 maaltijden per dag). Ben alleen bang dat ik nooit bij het ontbijt zal verschijnen.

Gewoon ontbijten voordat je gaat slapen, best prima!Lekker hoor. Wij gaan in een hotel omdat dat meestal wat voordeliger is (3 maaltijden per dag). Ben alleen bang dat ik nooit bij het ontbijt zal verschijnen.
Niet echt betaalbaar als je alles bij elkaar optelt maar dat ligt ook aan de tickets naar Belem. Dat is al 2000 euro voor 2 personen bij elkaar en dan heb je nog geen hotels geboekt of andere kosten gemaakt.
Algodoal zelf is vrij goedkoop, dat gaat me iets meer dan € 300 voor een week in een Pousada kosten en eten en drinken zal daar ook niet heel duur zijn. Maar alles bij elkaar gaat vier weken Brazilie wel aantikken natuurlijk.
nog aan het twijfelen tussen Kroatië (dubrovnik), Cyprus of Griekenland (Kos)
suggestie?
Gewoon ontbijten voordat je gaat slapen, best prima!
En vaak kan je in dat soort vakantiedorpen ook wat later ontbijten, zijn ze gewend.