XXL Nutrition

Vakantie 2011

In juni weekje villa gehuurd in zuid frankrijk met wat vrienden en dan nog wrs in juli een week italie met vriendin.

Lekker hoor. Wij gaan in een hotel omdat dat meestal wat voordeliger is (3 maaltijden per dag :D). Ben alleen bang dat ik nooit bij het ontbijt zal verschijnen.

haha ja dat wel, wij betalen 950 p.p inclusief reis (2 weken).
Maar bij ons gaat de bbq gewoon 24/7 aan :meal:

Lekker hoor. Wij gaan in een hotel omdat dat meestal wat voordeliger is (3 maaltijden per dag :D). Ben alleen bang dat ik nooit bij het ontbijt zal verschijnen.
Gewoon ontbijten voordat je gaat slapen, best prima!

En vaak kan je in dat soort vakantiedorpen ook wat later ontbijten, zijn ze gewend.

Blankenberge!

Sicilië, 12dagen genieten.

Twee weken met het vrouwtje naar Rethymnon. Erg veel zin in.

nog aan het twijfelen tussen Kroatië (dubrovnik), Cyprus of Griekenland (Kos)

suggestie?

Niet echt betaalbaar als je alles bij elkaar optelt maar dat ligt ook aan de tickets naar Belem. Dat is al 2000 euro voor 2 personen bij elkaar en dan heb je nog geen hotels geboekt of andere kosten gemaakt.

Algodoal zelf is vrij goedkoop, dat gaat me iets meer dan € 300 voor een week in een Pousada kosten en eten en drinken zal daar ook niet heel duur zijn. Maar alles bij elkaar gaat vier weken Brazilie wel aantikken natuurlijk.

Brazilie is een vaag plan voor 2012. Zou ik wel graag doen.

Nu, 2011, wordt het 4 weken thailand. Van Bangkok naar Hat Yai.

Appartement blanes voor 10 dagen ofzo :)

Een dagje naar Mysteryland ;)

Weekje geleden terug gekomen van een 2weekse Vakantie naar Israel.

Denk dat het zo veel mogelijk werken wordt, motor- en autorijbewijs halen. Motor + pak net aangeschaft dus kan me een vakantie naar Spanje, wat ik wel graag had gewild, niet veroorloven.

Laatst bewerkt:
Gewoon ontbijten voordat je gaat slapen, best prima!

En vaak kan je in dat soort vakantiedorpen ook wat later ontbijten, zijn ze gewend.

Dit is idd een goeie! Dronken aan het ontbijt zitten lijkt me ook wel eens leuk voor de verandering :D

Met de auto op de bonnefooi naar de Krim

8 dagen zweden.

Terug
Naar boven