Fitness Seller

Vakantie 2011

• Topic Starter Topic Starter
Idd een aardige investering, maar dat is relatief. Iemand die reizen enorm belangrijk vindt heeft er ook veel meer voor over. Ik kan me goed voorstellen dat iemand de standaard vakantieoorden totaal niet boeiend vindt en dan is het ook logisch om daar niet voor te kiezen.

Dit jaar is het een soort van familiebezoek maar nog wel ruimte genoeg voor andere bezigheden. Heb net mijn verblijf op Algodoal zelfs verlengd omdat ik anders bij terugkomst in Belem geen kamer kon vinden.

Laatste keer dat ik een reis maakte buiten Europa is alweer 5 jaar terug, dus 1 zo'n dure vakantie kan er wel bij. Ook al waren sommige Europese vakanties ook niet direct goedkoop. Azoren en Portugal komt aardig in de buurt van wat ik nu uitgeef. Levensstandaard en dus ook uit eten gaan is gewoon een stuk goedkoper in Brazilië dan in de meeste West-Europese landen.

3 weken naar Indonesië, Egypte of Cambodja rond September, ben er nog niet uit. Ik kom in ieder geval niet voor het strand.

eind juni met een paar vrienden op de dolle pof, denk richting frankrijk/spanje

in juli 2 weken Oostenrijk en eind augustus met paar vrienden naar sunny beach

Dikke 2 maanden naar Frankrijk, tussendoor misschien 2 weken met die gasten in Spanje een huisje huren en paar keer naar Barca! :trollface:

Ik denk naar Frankrijk, ook een beetje Euro Disney mee pakken met de kids.

---------- Toegevoegd om 12:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:03 ----------

Dikke 2 maanden naar Frankrijk, tussendoor misschien 2 weken met die gasten in Spanje een huisje huren en paar keer naar Barca! :trollface:

Ik denk naar Frankrijk, ook een beetje Euro Disney mee pakken met de kids.

:fuu:

10 dagen Alanya.

Nog geen idee, zal naw rond September/Oktober worden, zit in Augustus eerst nog in St. Petersburg voor werk.

Zoek iets met zon, strand etc. en relatief betaalbaar (net een nieuwbouwwoning gekost, dus nu sparen :D ).

Heb begin dit jaar al een kleine 2 maanden Azië gedaan, dus denk niet meer zo veel. Iig met vrienden een lang weekend Berlijn in augustus, en misschien nog een meerdaags festivalletje (dour maybe).

Normaal een weekje naar Frankrijk, Festivals en voor de rest gewoon bij maten zitten waarvan de ouders op reis zijn :D. Normaal gingen de Gentse feesten ook wel vet worden maar waarschijnlijk heb ik net dan mijn vakantiejob :(.

Hoop ook op geen herexamens, heb er nog geen uit semester 1 maar ben nog altijd niet beginnen leren voor semester 2 :p. Volgende week gaat alles dicht en is het focussen op die examens om dan hopelijk de volle 3 maand vakantie te hebben :D.

Niet echt betaalbaar als je alles bij elkaar optelt maar dat ligt ook aan de tickets naar Belem. Dat is al 2000 euro voor 2 personen bij elkaar en dan heb je nog geen hotels geboekt of andere kosten gemaakt.

Algodoal zelf is vrij goedkoop, dat gaat me iets meer dan € 300 voor een week in een Pousada kosten en eten en drinken zal daar ook niet heel duur zijn. Maar alles bij elkaar gaat vier weken Brazilie wel aantikken natuurlijk.

Hoeveel op voorhand heb je je tickets vastgelegd?
Ik geloof dat er namelijk wel goedkopere tickets te vinden zouden zijn (nu niet meer natuurlijk).
300e voor de pousada vind ik ook al duur, naar braziliaanse normen.
150-200 zou een redelijkere prijs zijn maar bij mij is het ook wel 4j geleden dat ik er nog ben geweest.
Ga je 4 weken op die 2 plekken blijven of ga je nog meer rondtrekken?

OT:
1 week zuid-frankrijk als monitor op surfkamp voor 16jarige
3 weken werken
1 week hockeykamp als trainer (misschien)
2 weken terug naar zuid-frankrijk met vrienden om te surfen en dan doortrippen naar sevilla/barca etc.

• Topic Starter Topic Starter
Hoeveel op voorhand heb je je tickets vastgelegd?
Ik geloof dat er namelijk wel goedkopere tickets te vinden zouden zijn (nu niet meer natuurlijk).
300e voor de pousada vind ik ook al duur, naar braziliaanse normen.
150-200 zou een redelijkere prijs zijn maar bij mij is het ook wel 4j geleden dat ik er nog ben geweest.
Ga je 4 weken op die 2 plekken blijven of ga je nog meer rondtrekken?

Dit waren zo'n beetje de eerste tickets die verkrijgbaar waren, al begin dit jaar geboekt. Daarvoor vind je eigenlijk nooit tickets waarbij de reisdatum verder dan een halfjaar verder ligt.

Je moet niet vergeten dat de Real een stuk sterker is geworden dan 4 a 5 jaar terug, dat scheelt zo 20% en dat tikt natuurlijk wel aan in het totale kostenplaatje. Verder wilde ik de beste Pousada van het eiland, daar betaal je ook voor. Als ik goedkoper had gewild dan was ik voor minder dan 200 euro per week klaar geweest.

Wordt geen rondtrekken, mijn vriendin komt uit die streek en wil haar familie natuurlijk ook wel weer eens zien. De trip naar Algodoal wordt dan de echte vakantie en is nu dus ook enkele dagen verlengd. In Belem en omstreken overigens ook genoeg te doen, is toch aan de rand van de jungle en een uitstapje richting de jungle zit er denk ik wel in.

Nog geen idee, zal naw rond September/Oktober worden, zit in Augustus eerst nog in St. Petersburg voor werk.

Zoek iets met zon, strand etc. en relatief betaalbaar (net een nieuwbouwwoning gekost, dus nu sparen :D ).
Klinkt als katwijk of zandvoort.

Hulde aan de goeie ouwe ID&T trouwens. :thumbup:

14 dagen Lloret met 11 man. Gaat vast mooi worden :cool:

ik ook lloret de mar, villaatje wel

10 dagen Lloret :)

Terug
Naar boven