Biblical Beast
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 88kg
Precies hetzelfde. Ibiza begin juni.
Zomer lekker in Nederland, genoeg te doen altijd!
Lekker vroeg naar Ibiza

Ik ga zelf begin Augustus pas

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Precies hetzelfde. Ibiza begin juni.
Zomer lekker in Nederland, genoeg te doen altijd!

Idd een aardige investering, maar dat is relatief. Iemand die reizen enorm belangrijk vindt heeft er ook veel meer voor over. Ik kan me goed voorstellen dat iemand de standaard vakantieoorden totaal niet boeiend vindt en dan is het ook logisch om daar niet voor te kiezen.
Dikke 2 maanden naar Frankrijk, tussendoor misschien 2 weken met die gasten in Spanje een huisje huren en paar keer naar Barca!![]()
Ik denk naar Frankrijk, ook een beetje Euro Disney mee pakken met de kids.

. Normaal gingen de Gentse feesten ook wel vet worden maar waarschijnlijk heb ik net dan mijn vakantiejob
.
. Volgende week gaat alles dicht en is het focussen op die examens om dan hopelijk de volle 3 maand vakantie te hebben
.Niet echt betaalbaar als je alles bij elkaar optelt maar dat ligt ook aan de tickets naar Belem. Dat is al 2000 euro voor 2 personen bij elkaar en dan heb je nog geen hotels geboekt of andere kosten gemaakt.
Algodoal zelf is vrij goedkoop, dat gaat me iets meer dan € 300 voor een week in een Pousada kosten en eten en drinken zal daar ook niet heel duur zijn. Maar alles bij elkaar gaat vier weken Brazilie wel aantikken natuurlijk.
Hoeveel op voorhand heb je je tickets vastgelegd?
Ik geloof dat er namelijk wel goedkopere tickets te vinden zouden zijn (nu niet meer natuurlijk).
300e voor de pousada vind ik ook al duur, naar braziliaanse normen.
150-200 zou een redelijkere prijs zijn maar bij mij is het ook wel 4j geleden dat ik er nog ben geweest.
Ga je 4 weken op die 2 plekken blijven of ga je nog meer rondtrekken?
Klinkt als katwijk of zandvoort.Nog geen idee, zal naw rond September/Oktober worden, zit in Augustus eerst nog in St. Petersburg voor werk.
Zoek iets met zon, strand etc. en relatief betaalbaar (net een nieuwbouwwoning gekost, dus nu sparen).